Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
A6 C6 Q 3.0TDI vibratsioon sõidu ajal
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: anduke88[/i] Pöördun oma vana teema juurde uuesti tagasi. Nimelt on ikka mingi vibratsioon tagasi tulnud. Läbi rooli ei tunne, aga tunneb läbi tagumiku-auto kere. Salongis kasvõi käe vastu kere paned on vibra ilusti tunda. Alla 50 km/h tunda ei ole. Võimalik et hakkab varem, ei oska öelda, aga 70+ kindlasti. Nii suvel kui talvel 245/40R18 ehk originaalmõõt all. Rehviteema sai lõpu - 2018 sügisel sai ostetud uus komplekt velgi + uued Goodyear rehvid, käidud pingis, alla pandud - no ei saanud väga aru probleemist. Kuna temperatuur oli juba õues suht 0 kraadi ümber siis suverehvid olid nagu olid ehk suht jäigad juba. Lisaks 2018 sügisel sai ostetud korralikud originaal valukad koos Nokian naastudega - kui Audi S5 all olid, sain sõita nendega umbes 1500km - ideaalsed, ei mingit vibra. Lasin pingis üle vaadata - ok. Keerasin need C6 alla - tundus et oli vaikus. Uuesti hakkasin vibratsiooni tundma selle aasta veebruaris, kuid siis läks auto naisterahva kätte paariks kuuks > temal oli igast asendist ideaalne sellega sõita ja minu jaoks see mure jälle vaibus. No tema võib vist hobuvankriga ka sõita - ikka on hea - peaasi et sõidab. Aprilli alguses vahetasime uuesti autod ära - sõidan naastuga - ops kus korralik vibra sees. No okei, äkki on tasakaalustus minema lastud. Kannatasin nädala ära, vahetasin veljed ära ehk need uued veljed + Goodyear rehvid mis 2018 sügisel ostetud. Igaks juhuks lasin neid teises ettevõttes pingis uuesti igaks juhuks kontrollida ennem alla keeramist - kõik ideaalne. Vaatasin ise ka kõrvalt, rehv ja rehvisooned jooksid ka ilusti, ei mingit hüppamist kargamist vms. Panin alla - ikka vibrab. Kuna neil velgedel on sees ka rehvirõhuandurid, mis näitavad temperatuuri, siis nüüd läks asi huvitavaks (sest ma ei olnud varem temperatuurile üldse tähelepanu pööranud). Vaatasin rehvirõhke - esisillal ühed ja esisillal (300km sõitu) temperatuur suhtkoht sama, ehk erines 1 kraadi võrra. Okei. Seega vea piirides ütleks. Nii, nüüd tagasild. Rehvirõhud samad, aga temperatuur erineb 7 kraadi. :o Ehk vasak tagumine rehv on 7 kraadi soojem kui parem tagumine sama rehvirõhu juures. No et äkki on anduri vms viga - tõstin rehvid eest taha ja tagumised ette. Sai ära nullitud ja andurid uuesti kalibreeritud ja mis arvate - jälle tagumine vasak on 7 kraadi soojem kui parempoolne. Seda rehvirõhku-temperatuuri on meeles olnud näppida vaid maanteel. Peaks ka linnas sõites proovima - kas hakkab mingi km läbimisel vasakul taga jälle temperatuur tõusma. See, et auto ühes nurgas on rehv alati 7 kraadi soojem kui teisel pool, minu jaoks tähendab see mingit viga. Ehk kui soojem, siis takistus on suurem. Rehvid veel nii värsked ehk et kulumist ei ole täheldanud. Pulli pärast viskasin needsamad rehvid velgedega sellel nädalavahetusel ühe A5 alla - mitte mingit vibra ei ole. Seega siit ma tõmbaks joone alla rehvi ja veljemurele > see ei saa antud juhul vibra enam tekitada. Küsimus - mis võib tagasillas, vasakul tekitada takistust? Pidur peal - isegi kui on, siis rattad üleval rippus tõstuki peal saab ideaalselt ratast ringi ajada - ei mingit takistust. Rattalaager? No ei anna mingist asendist loksu. Veovõll diffrini? Vedrustust ei tahaks uskuda, sest kui õhkpadi vms läbi, vajuks auto allapoole - ei vaju. Sest vaadanud -lammutanud autot ise > no mõistus otsas. Töökojas tuttavad ja rohkema autoremondi teadmistega inimesed > mõistus otsas. Mindud vahepeal töökotta > mitte miskit ei osata öelda. Tõesti, selleks et vibrast lahti saada, hakka taga vasakul katseeksitusmeetodil juba juppe vahetama :o [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
A6 C6 Q 3.0TDI vibratsioon sõidu ajal
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
53.4%
- SQL:
46.6%
]