Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
A6 C6 Q 3.0TDI vibratsioon sõidu ajal
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: stihl[/i] [quote][i]Algselt postitas: anduke88[/i] Vahetasin rehvid uute vastu. Kõik mured kadusid. Vist pärast esimest 2000 km hakkas vibra tunda andma. [/quote] Eesti pea kõikides autofoorumites on massiliselt levinud kasutatud asjade oma autole külgekeeramise puhul öelda "panin uued...". Panin uue mootori, uue kasti, uue kardaani, uued rehvid; kõik need tegelikult on kellegi teise vanad. Kui 2000km said vibravabalt sõita, siis siin tundub samuti, et need rehvid ei olnud päris tehaseuued. Ja vanadel rehvidel neid mune ikka tekib, see on täiesti normaalne, eriti kui kuskilt servast pisut kulutab. Kui aga tõesti oli tehaseuus mingi Conti Sport Contact 5, siis on see velg kuskilt paugu saanud, kui vänderdab. Seda on väga lihtne rehvipingis kasvõi silma järgi kontrollida. Kui rool on paigal ja terve auto tagumikutunde järgi vibrab, siis on tegu vigase tagarehvi või veljega. ........... Kui auto pidurdamisel vibrab, siis usuga, et midagi kettaga pole juhtunud, pole siin samuti mingit pistmist. Järelikult on ketas kõver, muud varianti pole. (kui support just kinni ei ole ja ketast kuumaks ja lainesse ei aja) Olen näinud ka täiesti uusi ja hirmkalleid OE kettaid, mis kohe uuena kõverad on, kõigil tegijail juhtub. Jällegi, kui pidurdamisel rooli lööb, lase esikettad (auto küljest võtmata!) üle treida (uuel paksust ju piisavalt) või kui tervet autot jõnksutab, siis tagakettad. Mingi loksuga rooliots või sillapuks ei tekita mingit vibrat; isegi siis mitte, kui juba päris pekkis on. Aga see TÜV punktide loksutuspink on päris hea - auto on ju tööasendis (mitte rippu) ja kui siis lokse sõrmega tunda pole, siis ei olegi. Stabikaid nad muidugi ei kontrolli, aga see ei puutu ka otsesõidu omadustesse üldse - võid need lausa küljest võtta ja alles kurvides annab tunda. . [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
A6 C6 Q 3.0TDI vibratsioon sõidu ajal
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
34.8%
- SQL:
65.2%
]