Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
A6 C6 Q 3.0TDI vibratsioon sõidu ajal
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: anduke88[/i] Nii, c6 3.0TDI Q on hakanud viimase paari nädala jooksul kummitama järgmine probleem - vibratsioon sõidu ajal. Halva tee korral (sh kruusal) ei ole tuntav, aga tunda on siis, kui tee on sile või tegu sileda euroteega. Q,, automaat, õhkvedru, servo rool. Mida olen tähele pannud? Lastes oma autol mööda sõita - ei esine mingeid kõrvalisi helisid väljas erinevatel kiirustel, pidurdusel ega kiirendustel. Minu meelest hakkab vibratsioon pihta ombes 40+km/h. Eriti hästi on tunda 90 km/h +- 10. Viimasel kiirusel on vibratsiooni tunda kenasti läbi istme (ehk tagumiku), läbi kere ning kergelt vibreerib ka rool peos. Ainus teine mure on see, et pidurdusel on auto hakanud vibreerima ehk tunne, nagu kettad oleksid kõverad. Vibra pigem ühtlane ehk ei ole pulseeriv ja muutuv (va kiiruse tõstes). Ei muuda midagi ka erinevate käikude proovimine samal kiirusel kui vibra on. Kuskilt midagi ei kolise ega tee häält. Mis tehtud? Kuskil teises teemas kirjas vaid rehvide kiire kulumine esisillal. Ka siis oli tunda, et pidurdusel vibreeris auto ehk nagu kettad kõverad. Vahetasin rehvid uute vastu. Kõik mured kadusid. Mõnus sõita, rool ei vibreerinud, pidurdusel vibra ei olnud. Ühesõnaga idüll. Uued rehvid kuluvad esisillal jälle nii, et siseküljed lähevad. Sillastendis käidud - kõik nõuetele vastav. Vist pärast esimest 2000 km hakkas vibra tunda andma. Viimase kuu jooksul pole ka autot pesnud ehk survekaga pole vast ka rehvide/velgede tasakaalustusi minema lasknud. Käidud ka tüv punktis, sild läbi logistatud, samuti ka tõstukil rippudes - kõik ideaalne ja korras. Millele võiks tähelepanu pöörata ja mida kontrollida? Või millele lasta remondikohas tähelepanu juhtida? Siin kõrvalteemadest loen, et igal ühel erinev mure, kellel auto vibrab seistes, kellel kiirendusel, kellel pidurdusel, kellel vibra vahelduv. Okei, pidurduse teema ja sel ajal rooli väristamine on veider, justkui nüüd oleks mure ketastega mis järsku kõverad (veljed kui pitsalõikurid all, seega ei taha uskuda et mõni lomp on liiga teinud kuu aja jooksul). Kui mälu ei peta, siis uus pidurikomplekt kõikidele ratastele sai eelmise aasta sügisel alla ehk vähem kui aasta vana kogu see krempel. Sõites ei saa aru, kas tuleb eest või tagant. Antud vibrat tunnevad kõik sõitjad, vahet pole kus istuvad autos. No omal mõte: asi võib üle auto olla, aga rooli vibra korral kahtlustan midagi esisillas. Tasakaalustus, sillaosad, kettad?, veovõll esisillal, differ, kardaan, mootori padjad (siis tunneks vibra ka seistes), käigukast (käikude vahetusel pole mingit mõju), õhkvedrustus ebatihe või mõni kinnitus vms lahti? ------------------------------------------------------------ -e@2019- Pikk teema, lisame kogu vajaminema info esimesse postitusse. Kes täpsemalt-pikemalt tahab lugeda, siis erinevaid postitusi siin teemas piisavalt. Aga lühikokkuvõte on selline: Asi korras 2017 aastal – vea põhjuseks oli vigane rehv mis viskas pikki soont, mis hakkas pärast 2000km läbimist endast märku andma. Läks ostukohta garantiisse terve tellitud jooks ja raha tagastati. Lisaks ka see, et velje siseküljel oli väike mõra. Võimalik, et mõra oli varem, võimalik et ratas sai siiski kuskilt laksu - ei tea. Igatahes mõra keevitatud ja asi unustatud. 2019 aastal hakkas auto jälle vibreerima. Väga-väga pika veaotsingu käigu lõpuks selgus, et põhjuseks oma elu ära elanud mootoripadjad. Viga kaabliga ei näidanud. Kontroll visuaalsel teel – kas mootor kargleb kapoti all ringi või on rahulikult. Omal kargles ringi, sai padjad ära vahetatud ja vaikus majas. Mootor on rahulik ja vibratsioon on 100% läinud ning autoga saab üle mitme kuu uuesti inimlikult liikuda. 2019 aastal rehvi soojenemise (üks tunduvalt soojem kui teised 3tk, rehvirõhuandurite järgi mmi peal) põhjuseks oli üks kõver piduriketas tagasillas. Treiti sirgeks ja rehvide temperatuurid normaliseerusid. Ju siis ikka takistas ratta liikumist sedavõrd, et tõstis temperatuuri rehvis korralikult. Mida kontrollida kui vibratsioon on: 1) Velgedel kontrollida või puhastada mustus/pori jne velje siseküljelt. Lisaks kui ei ole tegu originaalvelgedega, kontrollida velje tsentreerimisrõngad üle – kas on õige mõõduga või üldse puuduvad, kuid peaksid seal olema 2) Kodustes tingimustes näiteks prooviks esi ja tagasilla rattad omavahel ära vahetada – kas vibratsioon liikus. Ning loomulikult viia rattad pinki ja soovituslikult ikka kuskile korralikku kohta, mitte garaa˛ide vahele Vasja kätte 3) Kui pidurdamisel vibrab, siis ketas kõver. Stendida kettad ning soovitusel ka rummud. Lisaks kontrollida üle kelk-silinder. Võimalik et see ketas oleks ka mul vibranud, aga kui mootoripatjade vibra sellest üle oli....Seetõttu pärast ketta treimist minu jaoks miskit ei muutnudki peale rehvitemperatuuride normaliseerumise 4) Mootori padjad 5) Veovõllid, kinnitused, kardaan ja differ ning nende puksid. Loodan, et sellest teemast on abi ka teistele ;) [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
A6 C6 Q 3.0TDI vibratsioon sõidu ajal
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
52.3%
- SQL:
47.7%
]