Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
sviljar

 postitati 30.07.19 08:26
Mh, ei oskagi öelda kas auto käis tol hetkel, ei olnud kohal...Võta sa nüüd kinni mis viga
J.Aru

 postitati 30.07.19 08:07
Arvatavasti oli veakoode lugedes lihtsalt süüde sees ja auto ei käinud? Sel juhul näitabki hallianduri viga, käivitades kaob.
sviljar

 postitati 30.07.19 07:57
Diagnostika tehtud. Arvuti näitas, et ei saa ühendust halli anduriga. Et siis see läbi. Bochi oma 70.- , itaalia toode 25.-
Paneb mõtlema. Praegu ei ole ka kordagi anomaaliaid põhjustanud tuuride kõikumises. Imelik see värk :)
sviljar

 postitati 26.07.19 16:05
Hästi. Ega tegelt siin praegu paras spekuleerimine. Tuleb see diagn. ära teha siis vast näitab miskit ja vaatab edasi.
stihl

 postitati 26.07.19 12:59
See peaks hoopis mingi õhuklapp olema, mis tegeleb kas paaki õhu laskmisega võ paagist õhu äratõmbamisega, polegi veel aru saanud. Igal juhul mu 3A-l on see kah külges ja vist töötab.

See peaks olema mingi lihtne klapp, et 12v peal, laseb läbi ja ilma vooluta on kinni vms.
Aga tühika regullija on ikks mingi muu, tegijam osa.

.
sviljar

 postitati 26.07.19 11:43
Mul selline väike jublakas, kui seda mõtled aga seda kontrollinud pole. Imelik ongi, et viga pole pidev vaid harva, eriti kui gaasi järsku palju anda.

https://www.upload.ee/image/5330074/IMG_20151103_133434-1.jpg
stihl

 postitati 26.07.19 10:04
Palju tal neid andureid ikka on? Üks vast aju jaoks piisab, see see salongikella oma ei puutu üldse asjasse.

Mis ta aju anduri kood on? Ma saaks vaadata, mis väärtused sel olema peavad, seda on ise lihtne testriga kontrollida. (minu omal on külmalt, s.o. 20 kraadiga 2000-3000 oomi ja kuumalt mingi paarsada)

Kas tal tühikäigu regulaator on see suurem pöördsiibriga alumiiniumist kopsik, mis seest täis tahmab või see pisem nublakas?
Neid mõlemaid saab samuti ise 12V-ga testida, kas liiguvad.

See ongi sellisel autol kogu "diagnostika".

(mul on ühel sõbral 66kw, aga pole kütusevärki mitte kunagi isegi mitte vaadanud, see ainult kallab ja tallab. Jube öko on ka.)

.
sviljar

 postitati 26.07.19 09:32
Ma tänan vastamast. Kahtlustasin ka korra temp andureid aga kuna tean, et nood miski aeg vahetatud ja muid muresid nagu pole, siis äkki tühikas. Kui diagnost näitab seda, siis hea. Veel ootan aega, mil saan diagnosti :)
Tegelane5

 postitati 23.07.19 17:18
Tsitaat:
Algselt postitas: sviljar
Panen siia märke maha . Audi 80 2,0 66kw monopritse.
Suht suval ajal ajab pöörded kõikuma 2000 ja alla 500le ja seda seni kuni süüte välja keeran, siis tip top. Vahepeal lasi pöörded lihtsalt 500 peale ja samuti peale süüte väljakeeramist ja uuesti käivitamist kõik ok. Algul arvasin, et summuti auk tekitab lambdas ebatäpsusi. Summuti korras, mure jätkub.

Ühesõnaga kui aja nüüd kunagi leian käin diagnostis ja remondimehe juures. Vaatab mis andurid teevad ja tühika mootor. Nõme selles, et ei tee seda koguaeg vaid suvaajal.

Kui viga selge ja parandatud, siis kirjutan ka siia tulevikuks kel vaja peaks minema.

Minul tegi sarnast "huumorit" tühikäigumootor :mad: Siis oli veel hästi kui auto laamendamisest loobus ja rahulikult 500 pöördega tiksuma jäi.
Ennem said temp andurid kontrollitud, tühikäigu mootorit näitas muidu diagnostika veana ka.
sviljar

 postitati 23.07.19 16:02
Panen siia märke maha . Audi 80 2,0 66kw monopritse.
Suht suval ajal ajab pöörded kõikuma 2000 ja alla 500le ja seda seni kuni süüte välja keeran, siis tip top. Vahepeal lasi pöörded lihtsalt 500 peale ja samuti peale süüte väljakeeramist ja uuesti käivitamist kõik ok. Algul arvasin, et summuti auk tekitab lambdas ebatäpsusi. Summuti korras, mure jätkub.

Ühesõnaga kui aja nüüd kunagi leian käin diagnostis ja remondimehe juures. Vaatab mis andurid teevad ja tühika mootor. Nõme selles, et ei tee seda koguaeg vaid suvaajal.

Kui viga selge ja parandatud, siis kirjutan ka siia tulevikuks kel vaja peaks minema.
QUATTRO

 postitati 30.06.17 15:27
Ma ei oska enam miskit lisada siia..
Kui Sa keerad ise oma käega seda tühikäiku peale, siis ei oska see tühikäigu nn. mootor enam mingit seisukohta asjast võtta.
Hetkel on ilmselt aju ka juba olukorras kus ta ei oska enam selle infoga miskit peale hakata. Aju hetkel tühikäiku ei näe, süüdet ega muud reguleeringut teha ei ole võimalik, sest aju arvates on mootor kogu aja osaliselt koormatud.
Proovi nüüd pihta saada kõigepealt mis komponent Sul seal üldse ei tööta ja miks.
qqopp

 postitati 30.06.17 14:30
Tegin video ka probleemist. Tühikäigumootor ei toimeta üldse ja pöördeid olen peale keeranud, et üldse kohapeal käiks.
Video link https://youtu.be/5sPzIm3Sh5A
qqopp

 postitati 16.06.17 13:40
Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO
Selles point ongi, et kui näiteks lambda ei tööta või mõni muu andur paneb kelbast, siis Sa kahjuks jäädki sellega võitlema kuniks vähemalt ühel teist saab eluaeg otsa.
Kui see pritse on endale juba vea sellisel kujul külge võtnud nagu Sa kirjeldad, siis ei aita ka korras detaili paigaldamine ilma ajupesuta. Veelvähem kasu toob igasuguste juhtmete ja andurite eemaldamine nii töötaval mootoril kui mootori käivitamisel ilma nendeta.

Proovi vahelduseks süüvida selle pritse hingeellu ja võta kõrvale üks korralik multimeeter ning alg/lõppväärtused, ning hakka süstemaatiliselt asju üle kontrollima.
Muidugi kui keegi on gaasisiibri potekal juba plommid välja kiskunud ja seda seal oma suva järgi keeranud või kogunisti puhastanud, siis tuleb kogu see kamakas saata niikaugele kui jaksad ja paar korda järgi jalutades viskeharjutust korrata.

Edu!


Kõlab nagu kuusakoski :D
QUATTRO

 postitati 16.06.17 12:15
Selles point ongi, et kui näiteks lambda ei tööta või mõni muu andur paneb kelbast, siis Sa kahjuks jäädki sellega võitlema kuniks vähemalt ühel teist saab eluaeg otsa.
Kui see pritse on endale juba vea sellisel kujul külge võtnud nagu Sa kirjeldad, siis ei aita ka korras detaili paigaldamine ilma ajupesuta. Veelvähem kasu toob igasuguste juhtmete ja andurite eemaldamine nii töötaval mootoril kui mootori käivitamisel ilma nendeta.

Proovi vahelduseks süüvida selle pritse hingeellu ja võta kõrvale üks korralik multimeeter ning alg/lõppväärtused, ning hakka süstemaatiliselt asju üle kontrollima.
Muidugi kui keegi on gaasisiibri potekal juba plommid välja kiskunud ja seda seal oma suva järgi keeranud või kogunisti puhastanud, siis tuleb kogu see kamakas saata niikaugele kui jaksad ja paar korda järgi jalutades viskeharjutust korrata.

Edu!
qqopp

 postitati 16.06.17 09:54
Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO
Kas pöörded kõiguvad sujuvalt mingis vahemikus või viskab kiirelt üles ja kukuvad alla justkui oleks süütekatkestus hetkeks?
Kui sujuvalt kõiguvad on süüdlane ujuv uimane lambdasignaal. ehk kas lambda küte ei toimi, või on andur oma elu ära elanud.
Kui pöörded kõiguvad a'la änn-änn-änn-änn on süüdlaseks tühikäigu aktuaator. (F60)

http://workshop-manuals.com/volkswagen/passat-b3/power_unit/mono-motronic_injection_and_ignition_system/mixture_preparation_system_e lectronic_inj.gas/mono-motronic_injection_and_ignition_system/checking_and_adjusting_idling_switch/


Lambda tagant ära võttes ei juhtu midagi. Ja tühikäigu regulaator ei tee seda, seda on sealt näha kui õhupuhastaja kopsik maas
QUATTRO

 postitati 16.06.17 06:43
Kas pöörded kõiguvad sujuvalt mingis vahemikus või viskab kiirelt üles ja kukuvad alla justkui oleks süütekatkestus hetkeks?
Kui sujuvalt kõiguvad on süüdlane ujuv uimane lambdasignaal. ehk kas lambda küte ei toimi, või on andur oma elu ära elanud.
Kui pöörded kõiguvad a'la änn-änn-änn-änn on süüdlaseks tühikäigu aktuaator. (F60)

http://workshop-manuals.com/volkswagen/passat-b3/power_unit/mono-motronic_injection_and_ignition_system/mixture_preparation_system_e lectronic_inj.gas/mono-motronic_injection_and_ignition_system/checking_and_adjusting_idling_switch/
qqopp

 postitati 16.06.17 05:52
Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
Tsitaat:
Algselt postitas: qqopp


Kõik pistikud on lahti käinud midagi ei muutu mootori töös. Aku on maas käinud. Padi on korras. Viga seisneb selles, et madalatel pööretel kuni 3000rpm pöörded kõiguvad üles alla ja 3000rpm+ edasi töötab ühtlaselt. Kunagi see mul tekkis korraks siis kadus ära jälle, aga nüüd jäädavalt. Äkki pensupump ? Seda pole teist proovinud veel.


QUATTROL vist oli selle pistikute töötamise ajal lahtiühendamise kohta mingi teooria isegi.
Et tänapäevasel viskab cheki põlema, aga tolleaegsetel loeb lihtsalt vea sisse ja hakkab avariireziimis tööle vms.
Seda kuskilt Boschi manuaalist ka lugenud, et nii viga ei diagnoosida päris ei saa.

Korraks tekivad ja kaovad tavaliselt elektrivead. Raud on üldjuhul stabiilsem, kui on pekkis siis on.
Juhe ja selle ühendus on vanal autol see, mis koinib vahel.
Aga proovi see teine asi ära, mis ta ikka, paarkend € maksab versus speedsteri diagnostikaga, kust alla 60€ vast tulema ei saa...:P
(aga siis ikka toimib ka; olen proovinud paar korda)

Saan aru jah, et viga nii ei diagnoosita, aga avariiresiimid ei tohiks ju pöörded kõikuda. 60eurist diagnostikat talle küll tegema ei hakka, auto ise 200euri väärt heal juhul :D

.

stihl

 postitati 15.06.17 18:02
Tsitaat:
Algselt postitas: qqopp


Kõik pistikud on lahti käinud midagi ei muutu mootori töös. Aku on maas käinud. Padi on korras. Viga seisneb selles, et madalatel pööretel kuni 3000rpm pöörded kõiguvad üles alla ja 3000rpm+ edasi töötab ühtlaselt. Kunagi see mul tekkis korraks siis kadus ära jälle, aga nüüd jäädavalt. Äkki pensupump ? Seda pole teist proovinud veel.


QUATTROL vist oli selle pistikute töötamise ajal lahtiühendamise kohta mingi teooria isegi.
Et tänapäevasel viskab cheki põlema, aga tolleaegsetel loeb lihtsalt vea sisse ja hakkab avariireziimis tööle vms.
Seda kuskilt Boschi manuaalist ka lugenud, et nii viga ei diagnoosida päris ei saa.

Korraks tekivad ja kaovad tavaliselt elektrivead. Raud on üldjuhul stabiilsem, kui on pekkis siis on.
Juhe ja selle ühendus on vanal autol see, mis koinib vahel.
Aga proovi see teine asi ära, mis ta ikka, paarkend € maksab versus speedsteri diagnostikaga, kust alla 60€ vast tulema ei saa...:P
(aga siis ikka toimib ka; olen proovinud paar korda)


.
qqopp

 postitati 15.06.17 14:21
Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO
Miks Sa arvad et pritse jamab? See on üks lollikindlamaid asju üldse mis on kunagi loodud.
Enne kui hakkad uut vaatama tuleks üle käia
1. Lambda signaal ja selle õigsus. (tuleks kontrollida võimalusel otsillosskoobiga, samuti lambda kütteahel (kui on)
2. jahutusvedeliku temperatuuriandurid
3. süütenurga õigsus
4. kõikvõimalikud vaakumilekked (pritsealune padi, õhufiltris olev sooja/külma klapp)
5. Sisselaske kollektoris olev kütteelement (kui on)
6. teha autole ajuloputus ja uuesti õppimine /aku ots maha 15 minutit ja siis käima ilma gaasipedaali puutumata ja koormuseid lisamata (tuled ja ahjud jne väljelülitatud)


Kõik pistikud on lahti käinud midagi ei muutu mootori töös. Aku on maas käinud. Padi on korras. Viga seisneb selles, et madalatel pööretel kuni 3000rpm pöörded kõiguvad üles alla ja 3000rpm+ edasi töötab ühtlaselt. Kunagi see mul tekkis korraks siis kadus ära jälle, aga nüüd jäädavalt. Äkki pensupump ? Seda pole teist proovinud veel.
QUATTRO

 postitati 07.06.17 10:39
Miks Sa arvad et pritse jamab? See on üks lollikindlamaid asju üldse mis on kunagi loodud.
Enne kui hakkad uut vaatama tuleks üle käia
1. Lambda signaal ja selle õigsus. (tuleks kontrollida võimalusel otsillosskoobiga, samuti lambda kütteahel (kui on)
2. jahutusvedeliku temperatuuriandurid
3. süütenurga õigsus
4. kõikvõimalikud vaakumilekked (pritsealune padi, õhufiltris olev sooja/külma klapp)
5. Sisselaske kollektoris olev kütteelement (kui on)
6. teha autole ajuloputus ja uuesti õppimine /aku ots maha 15 minutit ja siis käima ilma gaasipedaali puutumata ja koormuseid lisamata (tuled ja ahjud jne väljelülitatud)
qqopp

 postitati 07.06.17 10:05
Kas sobivus loeb pistikutest või millest ?
qqopp

 postitati 09.05.17 07:02
Tere
Mul see probleem, et vana monopritse jamab ja tahaks korras kasutatud vastu vahetada. Üks pakub tervet pritset/karbussi, aga ma ei tea kas see sobib. Äkki mõni targem oskab öelda seda mulle.
Tänud ette ära.

Minu auto https://www.dropbox.com/s/ztxihanghc75teg/IMG_20170506_171608.jpg?dl=0
Pakutav https://www.dropbox.com/s/pmzxseletdv2nmo/DSC_0192.JPG?dl=0

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 70.3% - SQL: 29.7%]