Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
laur4

 postitati 31.05.03 23:23
To Marko:

Opelite all pidasin eelkõige silmas neid vanemaid lõpuni läbisõidetud ja roostetanud masinaid, mis rikuvad linnapilti. Kui on korralikum (näit. uuem Vectra või Calibrad), siis see väide enam loomulikult ei kehti. Selle margi mainet rikuvadki aga just need, kes auto käest lasevad ja siis sellega ringi sõidavad(kahjuks on selliseid liiga palju). Nende autode väärtus on niivõrd väike, et nende remondile pole kellelgi erilist tahtmist midagi kulutada.
Fakt on igatahes see, et läbiaetud Opeleid on oluliselt rohkem, kui Audisid.
MarkoC

 postitati 31.05.03 23:06
Tsitaat:
Esialgne postitaja laur4
To MEEMEES:

Suured tänud laur4,nüüd ei mõtle ma enam värvimisele ,nii et vaikime


Ei tahtnud kellegi tööindu vähendada või kustutada vaid lihtsalt teada anda, et selline asi on üsna keeruline ja sellest tulenevalt ka üsna kallis. Ja muidugi seda, et Audi pole mingi VAZ või Opel, mida suvalise nurga taga võib üle plätserdada.


kle kle, mu OPEL läeb 10-15 kilo värvi ja sa lihtsalt mõnitad marki ???
mul pole elu see mõttesse tulnd automarki mõnitada ?
nõrk suhtumine.....
laur4

 postitati 31.05.03 21:08
To MEEMEES:

Suured tänud laur4,nüüd ei mõtle ma enam värvimisele ,nii et vaikime


Ei tahtnud kellegi tööindu vähendada või kustutada vaid lihtsalt teada anda, et selline asi on üsna keeruline ja sellest tulenevalt ka üsna kallis. Ja muidugi seda, et Audi pole mingi VAZ või Opel, mida suvalise nurga taga võib üle plätserdada.
kYbb

 postitati 30.05.03 06:58
Seal, kus ma Coupe kunagi värvisin, küsiti ametlikult 16k :o Aga eks oli lõpuks ikka prillu ka ;)
rass

 postitati 29.05.03 17:00
mingid kuud tagasi tellisin endale ka hinnapakkumise. kui viin neile lahtikrabitud auto siis koos kõigi eeltööde., värvide, lakkide ja liffiga umbes 8 kilo oli. värviks kirsipunane pärlmutter

loobusin :)
koit46

 postitati 29.05.03 16:13
Räägiks ka natuke..
mul üks tuttav tegeleb auto värvimistega ja rääkis mulle sellist asja....

Mul omal plaanis auto mustaks matiks värvida ja sellega kaasnev jama üsna suur..... kõik ukse servad ja vahed tuleb lihvida ja ka värvida...
Auto värvimiseks läheb üsna mitu kilo värvi üks kiht ei kata sittagi....
hinnaks ütles mulle 8 kilo üle kere prilluks
MEEMEES

 postitati 29.05.03 14:05
Suured tänud laur4,nüüd ei mõtle ma enam värvimisele ,nii et vaikime:)
laur4

 postitati 29.05.03 13:56
Samas aga on ilus, puhas ja valge auto minu arvates väga ilus. Ka sigariaudid seejuures.
Sellise värvivahetuse juures tuleb ju terve auto sisuliselt laiali lammutada ja sellise värvimise juures läheb tohutult värvi ning muidugi vaeva eeltöödele.
MEEMEES

 postitati 29.05.03 13:51
Kui 200,siis seda parem:)
laur4

 postitati 29.05.03 13:51
Sain oma auto just värvitud ja seda üsna pikaajalise töö tulemusena. Kuna tahtsin võimalikult osavalt, siis tegin eeltööd ise. Teist korda seda asja ei soovitaks isegi mitte vaenlasele. Istusin 2 kuud vabad õhtud garaazis ja nühkisin ning pahteldasin. Ka minu auto on valge (tõenäoliselt isegi sama värvikood, mis MEEMEHEL). Sellise heleda pooleldituhmunud värvi pealt ei paista ükski mõlk välja. Aga kui oma autot tegema hakkasin selgus, et see ainult mõlkidest koosneski. See selleks.
Musta värvi puhul peavad eeltööd olema tehtud TÄIUSLIKULT. Iga pisimgi viga torkab ülihästi silma (eriti ilusa läikiva värvi puhul). Mida heledam ja matim on värv, seda vähem igasugu mõlgid välja paistavad. Seega võib igasugused 2 kilo töökojad unustada.
Ise otsisin tuttava värvija (proff, praktiseerinud USA-s ja Saksas) sõbra isa firmas, kes lasi värvi selga 500.- eest. Kuna aga ruum oli porno, siis jäid värvi ja laki vahele mingid tolmuterad. Täna läks auto poleerimisele ja eks nüüd õhtul näeb, kui palju neid tasandada suudeti. Sinna kohta aga enam ei saa, kuna mustade otsade tegemine ei ole seal eriti võimalik.
Norm kohas värvimine maksab auto kohta 5-10 kilo. Sel juhul ei pruugi olla sees materjali. Auto on soovitatav enne värvimist ise laiali lammutada ja hiljem kokku panna. Saab odavamalt ning korralikumalt (odavates kohtades ei kruvi keegi peegleid ega käepidemeid küljest- nende servad jäävad korralikult karestamata ning hakkavad hiljem võibolla kooruma).
Eile küsisin sõbra 200 värvimise hinda just sellistel tingimustel (ise lammutada ja osaliselt eeltööd teha) ühest töökojast (kvaliteet enam-vähem) ja öeldi, et nende värviga ja metallikuks on ~7 kilo.
Muidugi oleneb kõik veel erinevatest tingimustest. Kui eeltööd on korralikud, siis võib isegi jubedalt värvitud pindvärvist (mitte alusvärv+lakk) korraliku tulemuse saada. Pärast värvi kuivamist lastakse kogu auto näit P2000 liivapaberiga üle (ettevaatust nurkadega) nii, et pind jääks täiesti sile ( ei tselluliidile!) ja seejärel poleeritakse läikima. Jääb ilus sile auto, mida hea vaadata. Sel juhul peab aga värvikiht suhteliselt paks olema. Seda meetodit peaks saama kusagil odavamates kohtades ka läbi viia.
Hindadest rääkides nägin üleeile ühte MB-d, mis oli pudeli viina eest üle värvitud:D. Aga kvaliteet oli:( (olen tolmusel koduõuel ise kolm autot üle värvinud ja lõpptulemus oli ka parem).
Ühesõnaga soovituseks siis niipalju, et tuleks vaadata erinevates kohtades juba värvitud autosid ja siis otsustada, mis kvaliteediga rahule jäädakse. Või siis otsida hea tuttav, kes tunneb asja ja teeb ka midagi odavalt ära (minu kogemuste põhjal alati mitte kõige parem variant). Värvimistöökodasid on igasuguseid ja hinnaskaalagi lai, kuid põrsast kotis osta ei tasu (s.t. pärast värvimist saad teada töökoja kvaliteeditaseme oma auto pealt).
Sai küll väga pikk ja segane vastus, aga ehk on abi.
margus

 postitati 29.05.03 13:50
Kas passi ümbertegemine ei ole mitte 200.- kui ainult värvi vahetus on? Mhhh.... minu arust pool aastat tagasi küll oli.
antsu

 postitati 29.05.03 13:13
koos värviga 2K? nalja teed.. mu töökaaslane eelmine sügis värvis om universaal tauruse ära ja see läks tal ligi 10K maxma kogupull
MEEMEES

 postitati 29.05.03 13:08
kohe niipalju,ühes kohas tehti 2kiloga ära ja sees ka pahteldamine+värv,aga autoks oli ka vaz03
antsu

 postitati 29.05.03 13:06
krt kas töö ei olnud sinna nelja tonni kanti vms...
MEEMEES

 postitati 29.05.03 12:34
Tahaks siis oma autot üle värvida (valge mustaks)
Kui palju see värvimine maksma võiks minna ,kui oma värv olemas+natuke pahtlitööd?
Tean et tuleb ümber vormistada auto tehniline pass(500kr):)

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 65.0% - SQL: 35.0%]