Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
oleeev

 postitati 08.06.03 10:08
Võin kohe julgelt öelda,et mul oli täppselt sama jama ühe a-100ga.Ja viga oli ei midagi muud kui tühikäigu mootor.Ei aidanud pesemine ka ostsin rommulast teise ja asi norm korras.
moiva

 postitati 07.06.03 23:16
võta nr1 otsad lahti ja pane kokku, kui auto jääb norm töötama(ainult käivitamisel tuleb gaasi anda) siis kisu see lisaõhuklapp maha ja puhasta suruõhu vms ära, kui veab hakkab kõik normaalselt tööle. mul oli sama jama, kuid mul puhastamine ei aidand, ostsin forsist uue (3200eeki) karm raha sellise väikse juppi eest :(
juss

 postitati 01.06.03 15:52
mida need erinevad junnid seal juhivad...

Seda on kõige lihtsam kindlaks teha, kui vaadata junnide külge minevate juhtmete värve ja võrrelda skeemiga. Tavaliselt on juhtmed kahevärvilided, kusjuures domineeriv värv tuuakse skeemis eesoool, näiteks bl/gr on sinine/hall. Kui sul skeemi pole, kirjuta mootori mark ja juhtmete värvid, katsun aidata.
Amadeus

 postitati 30.05.03 19:00
Paneks kah paar rida selle süüte kruttimise juurde. Igatahes minu autol on täiselektrooniline süüde mida juhib "aju" (asub juhi pool seal kus pedaalid on vasakut kätt), mootori küljes on detonatsiooni andurid s.t. süüde seatakse olenevalt kütuse kvaliteedist/oktaanarvust jm. kas hilisemaks või varajasemaks. Igatahes minule tehti varakult selgeks, et süüdet selle autol ei näpita ei pole mõtet näppida (jagaja alus on kinni plommitud). Võibolla quattro jutus see õppetund selle 200ga oleks piltlik ja hea näide. Igatahes minu soovitus olexs minna mõne strobo venna juurde ja asi paika tagasi keerata, kui üldse midagi tagasi keerata annab. Mis puudutab seda diagnostikat ja sealt tagasi tulemist koos mittetöötava mootoriga, siis elu on ikka näitand et kui midagi karu bersses on, siis tehase seadetega see mootor ei käi, küll aga võib ise kruttimise teel selle kudagi moodi käima panna ... ja siis hea süüdistada et nääh maxsin 500 ja jobud keerasid asja tuksi. Igatahes igayhe otsustada.

Teemasse tagasi: Üldiselt pöörded üleval ja langevad aeglaselt ... tavaliselt lõhnab asi ikka sellejärele, et kuskilt kisutakse lisaõhku vms. Enne igasugu imelikke kruvide kruttimist käi kõik voolikud ja lödvikud üle, pese ka see kahe siibriga junn puhtaks (seestpoolt ikka, äkki on ära tagitand ja mõni siiber ei lähe tagasi nii nagu peaks s.t. läheb tagasi viivisega), kuhu gaasitross külge läheb ja samuti ei tee ka paha kui sa selle tühikäigu mootori puhtaks pesed.
martinjev

 postitati 30.05.03 13:07
täitsa nõus. aga pole veel kunagi yhtegi motot ära kõrvetanud. sesmõttes et ja kytusekulu just 100grammi täpsusega paika ei saa. aga stendi pole kah kunagi roninud-põhimõtteliselt:P
tuttav käis oma avantiga ja see keerati nii paigast et käis palju hullemini kui enne. läks siis tagasi et mis te mehed tegite nyyd-tehke korda. visati siis juhtmed peale ja näidati ilusti ette et asi korras. keda siis uskuda:(
QUATTRO

 postitati 30.05.03 09:29
no kui kütusekulu taga ajad siis on ikkagi strobo abiks süüte sättimisel.Samas on süüde varane lõhub mootorit ja kui on hiline siis kuumutab mootorit nii et vähe pole.
PS. peljudel asjadel ei annagi süüdet ise keerata,st. selle eest hoolitseb juba aju ja kui seal juba palju kruttida siis võib see viimaseks kruttimiseks ka jääda(vennas sai oma 200 ajust lahti just mõnda aega tagasi :()
martinjev

 postitati 30.05.03 08:48
otseselt pingul just ei tohi jah tross olla. mulle omale algul tundus ka et tross nagu polegi pingul aga kuhugi kuidagi ta ikka kiilus ennast.
see syyte omakäepeal reguleerimine-nii nad kõik räägivad et ise ei tohiks ikka teha aga mina olen kyll alati ise ta paika pannud. muidugi pole kindel et 100%õieti saab aga minujaoks polegi see nurk oluline, vaid mootori norm töötamine ja kytusekulu kah. detonatsioon tekib siis kui syyde liiga varajane ja järsult gaasi vajutad-siis kostub terav klõbin mootorist
Silwer

 postitati 30.05.03 08:39
Nagu Margus juba ütles: võta tühikäigu regulaator (nr. 1 ja 2. vahel) maha ja pese karburaatori puhastus vedelikuga läbi.
A 90

 postitati 30.05.03 08:35
sry äkki lolli küsimuse eest aga äkki seletad täpsemalt seda süüte näppimist ja detoneerimis tegevust.
kas tross peab seisval mootoril lõtv olema ?
ps. juhin just tähelepanu sellele, et kohati on pöörded maas ja kohati kõrged. kas mingi elektrooniline kamm ? või mingi s... kusagil vahel ?
martinjev

 postitati 29.05.03 11:12
vaata seda seguklapi reguleerimise kruvi. see ei tohi olla eriti peale keeratud. vahel mõned keeravad seda peale et oleks pöörded kõrgemad. mina sain oma mootori pöörded korda nii: keerasin seguklapi reguleekruvi nii maha kui andis, siis kruttisin syydet parasjagu nii et ei detoneeriks, ja nii seni kuni reguleerkruvi enam seguklappi ei avanudki.asi selles et seguklapil on all mingi lyliti, mis lylitub sisse kui klapp on kinni täielikult.
igatahes, kui sain omal seguklapi niipalju kinni käime et lylitas ka seda lylitit, oli mootor nagu teisest puust. ja muide mul kah ei tundunud et tross kinni on aga tehelt ikka poos natuke. proovi igaks juhuks yhe astme jagu seda järgi anda. pildipealt tundub kyll et ta on päris pingul
A 90

 postitati 29.05.03 09:36
gaasitross ei ole , seda logistasin igale poole. kuidas seal klemmidel mingid pinged peavad olema. mõtlen just et miks käivitamisel kord on "normis" ehk 1200 peal, kord aga 400 peal.
margus

 postitati 29.05.03 09:33
Nr.1 peaks olema tühikäigumootor kui am ei eksi. Ehk on kinni jäänud vms. Proovi see kuidagi maha saada ja ära puhastada(a la karpa puhastusainega).
Kaasitross ei ole kinni kusagil?
A 90

 postitati 29.05.03 09:28
panen nüüd pildi asja ilustreerimaks.

http://www.netfor.ee/a90/moto_props.jpg
probleem siis järgmine: kord on pöörded madalad, kord põhjemdamatult kõrged. kui masina käima panen siis reeglina on mingi 400 peal. keeran süüte välja ja annan käivitamisel gaasi kõvasti siis jääb mingi 1200 peale töötama. teinekord sooja mootoriga aga alla 1800 ei taha kukkuda. kiskusin siis kõiksugu otsi lahti ja proovisin. tulemus järgmine:
pöörded olid sooja mootoriga umbes 2000 peal tühikäigul.
1. kiskusin lahti otsa nr. 3 - muutust ei olnud. (panin kinni tagasi)
2. kiskusin lahti otsa 2. - pöörded hakkasid kiiresti kasvama - panin tagasi jäi asi ikka mingi 2000 peale tööle.
3. kiskusin lahti otsa nr 1 - pöörded kukkusid umbes 7-800 peale. töötas normilt, panin otsa tagasi jäi ilusti tööle samal kõrgusel.

mõtlesingi abi küsida, mida need erinevad junnid seal juhivad ja kas mu tegevus ka mingit lahendust võiks asjale pakkuda. või vähemalt kust otsast alustada.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 67.5% - SQL: 32.5%]