Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
quattromees

 postitati 19.06.03 21:55
Ilma erilise pòhjuseta kyll pole mòtet kasti vahetama hakata. Lihtsalt tuleb odavam manuaal panna, kui osta kasutatud automaatkast, mille tòòkorrasolekust ei saa enne selget pilti, kui asi autol all! Lihtsalt see kasti peale - maha protsess hakkab mingil hetkel tyytavaks muutuma.
sam

 postitati 29.05.03 17:11
oli samuti 2,0 . nüüd 2,2 tiba parem:)
laur4

 postitati 29.05.03 14:10
Ka meil oli mingi aeg tagasi soov sellist asja läbi teha, kuid õnneks jäi tegematta. Kõigepealt pöördusime Aava poole, et teada saada, kuidas asi võiks välja kukkuda. Tema soovitus oli, et kui tahame auto ehitust selgeks saada, siis tuld. Ja lisas, et tema ei teeks sellist tööd mitte mingi raha eest. Seejärel rääkisime ühe endise 200T aut omanikuga, kes viis sellise protseduuri läbi. Tema kahetses vaeva ja raha kõrval kõige rohkem kaotatud mugavust. Tema arust oli see auto automaatkastiga oluliselt mugavam, kui manuaaliga (turbo normaalseks kasutamisks tuleb liiga palju käike lapata).
Minu arvates on automaatkast sellisele (suurele ja mugavale) autole väga sobiv.
AudiTeam

 postitati 29.05.03 11:31
Vahetasin endisel autol Audi 80 automaatkasti manuaaliks kuna automaat andis otsad. Esiteks läks kuskil ~10 kilo maksma asi ja see kes seda vahetas ütles et sellist töödta enam ette võtta ei taha. Esiteks Vähemalt audi 80-nel nad ei istu kohe alla nii et võtan automaatkasti ära ja kohe manuaal istuks ilusti alla. Romulast tuli manuaali kere küllest rellokaga äsada kinnitus detailid ja need sinna alla keevitada. Siis vahetusse läksid pedaalid, hooratas, poolassid ja veel igasugu vidinaid. NII ET MÕTTLE ENNE KUI TA SUL IKKA KORRAS ON KAS TAHAD SEDA JAMA LÄBI TEHA.
Amadeus

 postitati 29.05.03 11:20
Minuarust see automaat -> manuaal on sama hea vahetus kui elektriaknad väntakendeks. Ja kui sinu peamine eesmärk on see et auto paremini edasi läheks, siis ma arvan et tänu sellele ümberehitusele sa mingit rämedat effekti küll ei saa. Kui tahad tõesti autot kiireks saada siis alusta juba mootori vahetusest ja sinna uue mootori otsa pane ka manuaal. Mis puudutab muud siis installida tuleb see manuaalkasti vihmavarju kilakola ja installida on vaja ka siduripedaal koos sinna juurde kuuluvate muude rupskitega.
Igatahes mina vaataksin asjale otsa sellisest vaatevinklist et ostaksin juba auto, millel manuaalkast ja suurem mootor ... muidugi sellisel juhul jääb see ymberehituse fun ära ... maiceasi :)

Ära tuleks märkida ka see, mida quattromees siin ennist mainis, et kohe lups lups see sinna otsa tõesti ei lähe!
quattromees

 postitati 28.05.03 21:01
Kasuta otsingut, ma kuskil kirjeldasin kasti vahetust, enda kogemus.;) Aga automaadiga mootorile kast otse kylge ei lahe, vantvòllil puudub vedavale vòllile laagriava.
martinjev

 postitati 28.05.03 19:50
vaata profiili
syo

 postitati 28.05.03 19:47
Tsitaat:
Esialgne postitaja martinjev
ma ei tea, pole kyll näinud-kuulnud et 2.0 turboid on. 2.2turbo aut. on kyll olemas

kle kas sul msn on??ma seal seal parem rääkida
martinjev

 postitati 28.05.03 19:45
ma ei tea, pole kyll näinud-kuulnud et 2.0 turboid on. 2.2turbo aut. on kyll olemas
syo

 postitati 28.05.03 19:42
Tsitaat:
Esialgne postitaja martinjev
võibolla ta sul sellepärast eriti edasi kah ei astu et kytusega mingi jama on. muidugi jah, ega aut. kast just mingit pyssi autust ei tee.

aga kas torbot on ja kas üldse saab aut kastile panna ja kui kirves töö see on??
martinjev

 postitati 28.05.03 19:36
võibolla ta sul sellepärast eriti edasi kah ei astu et kytusega mingi jama on. muidugi jah, ega aut. kast just mingit pyssi autust ei tee.
syo

 postitati 28.05.03 19:31
Tsitaat:
Esialgne postitaja martinjev
siin sellest kuskil juttu olnud juba kah.
pedaalid, kast hooratas, hoovad, tala. tee nimekiri, mine romulasse ja saadki teada. +lisa töö ja kui i
se teed siis mitukasti õlutit

miks äravahetad? ei kõlba enam laisamehe autu?:P

ei lähe see 2,0 automaat edasi tegelikult
ja ma ei ole veel kindel kas seda suurt tööd ette võtan sest see nõuab ikka tööd ja raha saax enne moto korda et ben. kulu vähenex,muidu olen rahul kastiga kui veel parking töötax
martinjev

 postitati 28.05.03 19:26
siin sellest kuskil juttu olnud juba kah.
pedaalid, kast hooratas, hoovad, tala. tee nimekiri, mine romulasse ja saadki teada. +lisa töö ja kui i
se teed siis mitukasti õlutit

miks äravahetad? ei kõlba enam laisamehe autu?:P
syo

 postitati 28.05.03 19:22
küsimuis siis järgmine kas kellegil on kogemusi? kas aut kastist manuaali ümber tõsta on raske töö??ja kui palju see maxab??

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 54.9% - SQL: 45.1%]