Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Audi C7 A6/A7 S-tronic käigukasti mured
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: xxm24[/i] OT: Huvitav on lugeda kuidas käigukasti õlivahetus välbad antud teemas järk järgult kahanevad. Soovituslik S-tronic käigukasti õlivahetus iga 60-80t km tagant, nüüd juba juba 40t km tagant. Soovituslik 8HP/TipTronic käigukasti õlivahetus iga 120t km või "eluaegne", nüüd 60t km.. tagant ehk sama mis kunagisel probleemsel multitronic käigukastil. Tekib küsimus kuhu me lõpuks välja jõuame, vahetame käigukastiõli samaaegselt mootoriõliga või siis mootoriõli vahetakse ka tulevikus juba iga 1-5t km tagant? Küll need "tänapäeva" autod on ikka pirtsakad.. Olen siin kohapeal kasutajaga Amadeus ühel meelel. Aga eks igaüks hooldab oma autot nii kuidas heaks arvab.. ;) [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Audi C7 A6/A7 S-tronic käigukasti mured
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
23.6%
- SQL:
76.4%
]