Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Audi C7 A6/A7 S-tronic käigukasti mured
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Amadeus[/i] [quote][i]Algselt postitas: jaiks[/i] Kuid sain proovida täna samasugust autot aga 150kw versiooni ja sellega võrreldes avastasin kohe erinevuse, et minu autol lastes 3. käiguga vaba hoo peale jääb käik ikka väga pikaks ajaks sama. Teisel autol vahetab käigu alla kohe, kui pöörded alla 1000. Minu omaga võibki kruiisima jääda nii kolmanda käiguga ja siis kui gaasi vajutan, on hoog ja pöörded nii maas, et teebki nõksuga vahetuse. See nagu ei tundu siduri viga olevat, number ka ei muutu armatuuris, nagu auto ei tahakski vahetada. Tarkvara teema (võrreldud auto oli kaks aastat noorem) või mõne solenoidi kulumine hoopis? Mida peaks tegema, huupi sidurit või mehhatroonikat vahetada ei kibeleks. Kas saab arvutiga kuidagi kindlaks teha, kas auto tahab käiku varem tegelikult alla vahetada ja kast lihtsalt ei tee seda? Või muutub number armatuuris ainult siis, kui reaalne vahetus on ära tehtud? Öledakse, et sõida edasi aga mind ikka häirib, kui asjad ei toimi nii, nagu ette nähtud. [/quote] Teise mehe sõidetud autoga pole mõtet võrrelda, kuna auto omab DSP-d (Dynamische Schaltprogramm) s.t. kast kohandab ennast vastavalt juhi sõidustiilile. Kui oled rahuliku ja kokkuhoidliku sõidustiiliga, siis vahetabki varakult käike üles ja kiirendades venitab kõrgema käiguga. Number muutub armatuuris siis, kui käik reaalselt ka vahetatakse. Võid ju proovida "M" reziimi. Üldiselt sellised "auto tahab käiku alla vahetada ja kast seda ei tee" probleemid avalduvad piiksuvas armatuurlauas "Gearboc Malfunction" vms. Mina soovitan sõita, kuni laiali läheb. Meil siin on olemas ühe perfektsionisti teema, kellele sai üleremonditud kast alla ja tulemus ei olnud ikka ootuspärane. Saage aru, see kast ongi selline pooletoobine. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Audi C7 A6/A7 S-tronic käigukasti mured
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
33.4%
- SQL:
66.6%
]