Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Audi C7 A6/A7 S-tronic käigukasti mured
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: taff911[/i] Klapid/solenoidid, mis asuvad 0B5 (DL501) - 7.k. S-Tronic mehatroonika plokis: N433 - 1-3 Shift Fork Solenoid N434 - 7-5 Shift Fork Solenoid N435 - K1 Clutch Control Solenoid N436 - Odd Gear Pressure Regulator N437 - 2-R Shift Fork Solenoid N438 - 4-6 Shift Fork Solenoid N439 - K2 Clutch Control Solenoid N440 - Even Gear Pressure Regulator N471 - Clutch Cooling Oil Solenoid N472 - Main Pressure Control Solenoid N436, N440, N471 sisalduvad juba mehatroonika lintkaabli remontkomplektis 0B5398048C, kellel see töö tehtud, siis teate, et need solenoidid on juba vahetatud. N433, N434, N435, N437, N438, N439 ei ole ametlikult eraldi tellitavad, on võimali vaid saada kolmandate osapoolte poolt taastatud solenoid klappe. N472 on uue detailina eraldi tellitav (ning on täpselt sama solenoidklapp nagu N471). Enda masina on väike mure 2>1 käiguvahetusega, teeb kerge jõnksu vahetult seisma jäämise hetkel kui toimub käiguvahetus, ning seda ei tee ka päris alati. Muus osas toimetab perfektselt, selline väike asi mis ei sega sõitmist ega ei häiri ka eriti, kuid sportlik huvi on juba asjale jälile saada. Paigaldatud on ka remontkomplekt 0B5398048C (mis sisaldas juba eelmainitud solenoide), ehk arvestades neid solenoide mida tellida ei ole võimalik ametlikult uuena, jääb mul vahetada veel vaid N472 (Main Pressure Control Solenoid). Plaanis see ära proovida, eks näis ka muutusi on. N472 hind on ca 80€ kanti, pole väga kallis lõbu lasta näiteks koos järgmise käigukasti õlivahetusega paigaldada. Kõik soovitavad muidugi igalpool tervet uut mehatroonika plokki, kui sellise väikese asja pärast ei hakka kindlasti sisuliselt korras asja välja vahetama, mingi konkreetne põhjus peab sellel väikesel jõnksul olema. Lisaks on võimalik tellida veel "oversized" survekklappe (N436 ja N471), mis on toodetud Sonnax-i poolt ja väidetavalt lahendavad erinevad probleemid: [url]https://www.sonnax.com/parts/4281-oversized-pressure-regulator-valve-kit[/url] [url]https://www.sonnax.com/parts/4279-oversized-clutch-cooling-control-valve-kit[/url] Nende kasutamine tähendab olemasolevate mehatroonika klappide avade suuremaks freesimist, seal mingi special tööriist ka selleks kaasas (või tuleb juurde osta). Lisaks ka detailne info, mis probleemide korral on neid soovitav kasutada. See kokkuvõte infost mis on aja jooksul kogunenud, võib-olla kellelegi abiks. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Audi C7 A6/A7 S-tronic käigukasti mured
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
35.3%
- SQL:
64.7%
]