Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Audi C7 A6/A7 S-tronic käigukasti mured
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Amadeus[/i] [quote][i]Algselt postitas: MaxPower[/i] korra oli mõte et koliks VW-lt Audi peale aga päris valus ikka et 25-30k auto juures peab kogu aeg 3k reservis hoidma...küsimus isegi ei ole niivõrd rahas, vaid et kas tõesti 30k eest peab ka veel hinge kinni hoidma enne kui sõitma minna, krt nii ei julge isegi suvel Palangale sõita, mis siis veel euroopa tripist rääkida;) aga kui tõsisemalt rääkida, kas seda saab kuidagi diagnoosida ka et mis seisus kast on...mõtlen siis arvutiga, k.kasti ei hakka keegi niisma alt kiskuma ja laiali võtma? [/quote] Paraku peame olukorraga leppima, kui tahame C7ga sõita :) Üks Tartu esinduse onu ütles mulle, et Audi polegi igasugustele sõitmiseks - Kui 3k röhatused tunduvad üle mõistuse, tuleb sõita mõne kuivikriisiga. Noh olgem ausad siis see S-Tronik on üks tükk Volkswagenit seal audi küljes. Põhimõtteliselt ajaloost tuleb vaadata, mis tehtud ja kas tehtud. Teoreetiliselt, kui need probleemsed kohad on eelmise omaniku poolt tehtud, siis võiks ju saada muretult sõita. Õlivahetused ja sidurid jääb ikka hoolduskomponendiks. Mul oli näpuvahel üks 2013a 160k sõiduga masin ja selle kasti juures ei olnud näiteks tehtud peale hoolduste mitte midagi. Mõnel juba 90k pealt kast paar korda maas käinud. Aga reaalselt saab teatud pauke ennetada ja asi nii väga hull ka ei ole. Mina soovitan, et vaata 10.2013+ väljalaskega masinaid, millel kastil mõned tüüpvead tehtud ja masin on väga OK. Mina lahendasin näiteks omajaoks teema lihtsasti. Panin see 3k juurde ja võtsin ZF8HP kastiga isendi. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Audi C7 A6/A7 S-tronic käigukasti mured
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
30.4%
- SQL:
69.6%
]