Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Audi C7 A6/A7 S-tronic käigukasti mured
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: prj[/i] [quote][i]Algselt postitas: R129[/i] Mehaanika osa õli saab rohkem koormust kui tava manuaalil. 0B5 kastil toimub käiguvahetus ju pidevalt, sidurdamisi on lihtsalt harvem.[/quote] Sellega ei ole absoluutselt nõus. Tavakastil on üks sidur ning käik on kogu aeg sees. Käigud käivad sisse-välja alati mingi koormuse all ning sünkrod saavad vatti. Ka pannakse käike mööda jne. Topeltsiduriga automaadil on käiguvahetuse ajal sidur alati täiesti lahti haagitud ning käiguvahetus on ülitäpne, mille tõttu hõõrdumine ja kulumine madalam. Seega, kas koormus on suurem või mitte oleneb suurel määral kasutajast. Ka oleneb, kas sõidetakse maanteed või linna. Kui olen käiguosa õli vahetanud, siis sealt ei ole reeglina kunagi midagi erilist või musta välja tulnud. Muidugi mehhatroonika ploki riketega autodel on asi kole olnud. [quote]Eks tehasel on iga asja jaoks eri õli - päris tugevalt mõjutab seda asjaolu, et kütusekulu üritatakse testides alla saada ja siis pannaksegi õhkõrn lurr sisse ja öeldakse, et midagi muud sinna panna ei tohi. Torsenis muidugi on veidi teine õli kui tava hüpoidülekandes ja neid ma segi ei ajaks, kui just tavahüpoidi torseni kallist õli sisse ei pane.[/quote] Motulil on spets DSG õli, mis on natukene paksem, kui tehase mehhaanika poole õli. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Audi C7 A6/A7 S-tronic käigukasti mured
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
28.5%
- SQL:
71.5%
]