Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Audi C7 A6/A7 S-tronic käigukasti mured
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: R129[/i] [quote][i]Algselt postitas: prj[/i] Mehaanika poole õli saab samasugust koormust nagu õli tavalisel manuaalkastil. Ma arvan, et korra 120 000 jooksul võiks vahetada, sagedamini ei ole mingit pointi. Hüdraulikapoole õli saab kogu aeg kuuma, sest sidurid libisevad selle sees, seepärast tehasest välp ette nähtud. Muideks, Motul näiteks laseb panna mõlemale poole sama õli. VAG-l on erinevad koodid. Olen kasutanud nii Motuli kui ka VAG-i õli ning toimimises mingit vahet pole, küll on Motuli õli oluliselt parema hinnaga. [/quote] Mehaanika osa õli saab rohkem koormust kui tava manuaalil. 0B5 kastil toimub käiguvahetus ju pidevalt, sidurdamisi on lihtsalt harvem. Kui õigesti mäletan, siis oli tal sama manuaali õli ka vahekastis ja torsenis sees (või oli see esidiffer?). Vahekasti õli oli vist 2011/2012 aastal asendatud, sest torseni ehitus muudeti päris tugevalt. Eks tehasel on iga asja jaoks eri õli - päris tugevalt mõjutab seda asjaolu, et kütusekulu üritatakse testides alla saada ja siis pannaksegi õhkõrn lurr sisse ja öeldakse, et midagi muud sinna panna ei tohi. Torsenis muidugi on veidi teine õli kui tava hüpoidülekandes ja neid ma segi ei ajaks, kui just tavahüpoidi torseni kallist õli sisse ei pane. Sünkronisaatori õliga peaks ka tavakasutaja enne kolm korda mõtlema, et ei paneks tava API 5 sisse, sest sellega kaasneb ilmselt uute sünkronisaatorite ost (õli on liiga libe ja lülitus kulutab pinnad lihtsalt ära) [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Audi C7 A6/A7 S-tronic käigukasti mured
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
30.5%
- SQL:
69.5%
]