Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Audi C7 A6/A7 S-tronic käigukasti mured
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: R129[/i] Teeme siis kõigepealt keeleõpet: "schleifgeräusch beim fahren beim beschleunigen und im schubbetrieb, verbannter Geruch seitdem Geräusch aufritt" Sõites on kuulda lihvimise/hõõrdumise häält nii kiirendamisel kui ka aeglustamisel, kärsahaisu tunda alates hääle tekkimisest. Winkelschleifer on saksa keeles nurklihvija näiteks. Schubbetrieb on mootoriga aeglustamine (auto lükkab mootorit - Schub on tõukejõud). Zugbetrieb on mootoriga kiirendamine (mootor tõmbab keret - Zug on rong saksa keeles). Beschleunigund on kiirendamine ja verzögerung on aeglustamine. Antud sõidukil tuleks nüüd DIAGOOSIDA ja arvutiga vaadata, et kas käigu positsioon saavutatakse kastis või mitte (selleks on magnetandurid). Kui viga on kiirendades ja aeglustades, aga R ja 1 käiguka kohaltvõtt on probleemivaba, siis tasuks sünkronisaatorid üle kontrollida. Sest kui viimased kinni ei lähe siis ei panga ju ka käiku sisse. Audi ei liigu teps mitte igal pool DSGlt üle ZF8käigulisele. Seda tehakse ainult seal kus on väga maksujõuline klient (RS ja S mudelid) ja suur pöördemoment. Mujal kasutatakse uut DSG S-tronikut mis on samuti 7 käiguline ja (niipalju kui lugenud olen), siis VW käigukastimeeste kätetöö. See vana seitsmekäiguline on on Borg Warneri toodang. http://www.themanufacturer.com/articles/audi-commences-transmission-production-in-china/ ZF 8 käiguline turbiiniga automaat on ilmselt tundualt kallim sisse osta kui ise enda Stronikut toota. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Audi C7 A6/A7 S-tronic käigukasti mured
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
29.1%
- SQL:
70.9%
]