Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Audi C7 A6/A7 S-tronic käigukasti mured
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Maku[/i] [quote][i]Algselt postitas: R129[/i] 0b5 7-käigulisel kastil on tõesti ju kahte sorti õli. Üks on sidurite ja hüdrosüsteemi oma ning teine diferentsiaali ja sünkronisaatorite/manuaali osa. Viimane on päris eriõli, sest lisaks hüpoidülekandele peab ta õige hüüdrekoefitsiendiga olema, et mitte sünkronisaatoreid ära rikkuda. Manuaali ossa AINULT 100 % originaalõli. Kui paned tavaliselt hüpoidülekande õli, siis hakkad millalgi sünkronisaatoreid vahetama. Kui paned tavalist manuaalkasti õli, siis kannatab jälle hüpoidülekanne. 0B5 kasti sidurite õli vahetaksin mina isegi tihedamalt kui tavaautomaadil millel hüdromuhv (6HP kastid - 6käigulised). Kaks sidurit saavad lihtsalt niipaljukoormust, et nad kuluvad sõna otseses mõtted lihtsalt ära. Kui võeerelda manuaali osa koormatust, siis sisuliselt vahetab see vähemalt kaks korda rohkem käiku kui manuaalkäigukastiga juht. Sõites 3 käiguga näiteks 40 km/h pannakse juba kastis neljas käik sisse, aga veel ei sidurdata. Samas aeglustades näiteks 30 km/h pannakse juba 2 käik sisse ja ka veel ei sidurdata. Kui hoog niiöelda liiga madal või suur, alles siis sidurdatakse ja kliendile tundub, et vot vahetas käigu ära. EI VAHETANUD, lihtsalt sidurdas. Käiguvahetus toimus juba ammu enne seda ja toimub pidevalt kui linnas sõita. [/quote]Millised on sinu arvates OK vahetusvälbad? 1. 6HP tava õlivahetus - 2. 6HP dünaamiline õlivahetus - 3. 8HP tava õlivahetus - 4. 8HP dünaamiline õlivahetus - 5. 0B5 7 DSG tava õlivahetus - 6. 0B5 7 DSG dünaamiline õlivahetus - Raul on [url=http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=64129]SIIN[/url] kirjutanud: [i][b]Automaatkäigukastid:[/b] Soovitame kindlasti vahetada kõikides (tava automaat, Tiptronic, Multitronic ja samuti DSG) automaatkäigukastides õli vähemalt iga 60 000km’i läbimisel. Loetelus mainutud kastidel tuleb vahetada ka õlifilter, väljaarvatud Multitronicul kus õlifilter asub kasti sees ja selle vahetuseks on vaja kast maha ja juppideks võtta) [b]Manuaalkäigukast:[/b] Soovituslikult tuleks vahetada õli iga 120 000km’i läbimisel. [b]Diffrid:[/b] Haldex tagadiffris tuleb õli vahetada iga 30 000km’i läbimisel ja filter iga 60 000km’i läbimisel, meie soovitame õli ja filtri vahetada iga 30 000km’i läbimisel. Tavalistes diffrites soovitame vahetada õli iga 120 000km’i läbimisel, seda ka automaatkäigukastide diffrites.[/i] [url=http://pildid.audiclub.ee/s-audid/Failid/servicebook/IMG_0128.JPG]SIIN[/url] räägitakse samuti 60 000 km DSG õlivahetusvälbast. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Audi C7 A6/A7 S-tronic käigukasti mured
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
40.8%
- SQL:
59.2%
]