Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
MEEMEES

 postitati 28.05.03 10:40
Alguses arvasin ise ka et ei tohi survet sees olla,nagu seda on datsunil ,ja jätsin ka korgi natuke lahti ja sealt pritsis survega vee välja ,.,Surve peabki sees olema ,aga kontrolli et paisupaagi korgi klapp ka töötab
QUATTRO

 postitati 28.05.03 10:29
uus tosool sisse... kork pooleldi peale ja 5 min kohapeal käimist... mootor üle 60 kraadi sooja ei näidanud... radikas läks soojaks ... tänahommikul peale 10 km sõitu taas mootor ligi 100 kraadi... kork oli endiselt pooleldi peal vedelik min-max vahel ... et siis probleem endiselt pumba tiivikus nagu 80quattro väitis?.... kus see vidin 2.0 mootori b4 kere puhul asub... tegemist on karpaga.... ning kui keeruline on asja vahetada...



Eeeeeee,pea nüüd hoogu!!
Tundub et plokikaane tihendi vahetus hakkab sulle hingelähedaseks saama.
Seda korki EI TOHI lahti jätta,kui selle lahti jätad siis PEABKI keema minema.
Selle korgi põhimõte ongi sdee et ta hoiab sul süsteemis kindlat rõhku,kuna algklassidest mäletame juba et vedelik läheb keema suts alla 100c*,kuid kui paneme vedeliku rõhu alla siis saame keemispunkti viia ligi 125c*
Proovi ikka enne seda kas sul see paisupaagi korgi klapp toimetab seal nii nagu peaks
Karlsson

 postitati 28.05.03 08:37
sai siis eile kõik vidinad üle kontrollitud peale pumba....

lasin vedelikust tühjaks vedelik oli selline poolhägune. Panin voolikud taas külge kallasin settinud puhta tosooli sisse tagasi ja lasin mootoril natu käia... seejärel mudisin kõik voolikud läbi... ja kui siis taas tosooli välja lasin tuli sealt igasugu sitta ....

uus tosool sisse... kork pooleldi peale ja 5 min kohapeal käimist... mootor üle 60 kraadi sooja ei näidanud... radikas läks soojaks ... tänahommikul peale 10 km sõitu taas mootor ligi 100 kraadi... kork oli endiselt pooleldi peal vedelik min-max vahel ... et siis probleem endiselt pumba tiivikus nagu 80quattro väitis?.... kus see vidin 2.0 mootori b4 kere puhul asub... tegemist on karpaga.... ning kui keeruline on asja vahetada...


probleem eksisteerib endiselt!
Amadeus

 postitati 27.05.03 22:52
Tsitaat:
Esialgne postitaja tonny
hmmm...pistik aind ühte pidi käib...et nagu ei anna valesti panna???
või pistik ongi valesti ???thndab et 2 vs 3 jala pistikud ei ühti ?


Kui mu mälu mind ei peta siis äärmised klemmid peaksid olema + ja 2 tähistusega s.t. vent peaks käivituma 95 kraadi celsiuse juures. Ma ei tea mis temperatuuril selle audi 80 originaal andur (kahe klemmiga) tööle hakkab, juhul kui kõrgemal temperatuuril siis võiksid pistikusees ühe jala ümber tõsta 2 -> 1 (keskmine ja +) s.t. et vent hakkab tööle 102 kraadi juures.

Aga mis puudutab teemat siis jah voolikud ikka niisama minema ei lenda, seal paisupaagi korgi all on tõepoolest klapp, mis peab kuni 1 bar rõhku, siis laseb ülejäänu välja. Aga see pumba tööratas võllil lahti ... see võib reaalne küll olla.
oleeev

 postitati 27.05.03 17:14
See on tuttav probleem.Aga (80-quattrol) võib õigus olla.Mul oli alles hiljuti sama probleem,et pumba võllipeal oli tiivik lahti.Sellest oligi kohe suur surve sees.
QUATTRO

 postitati 27.05.03 16:10
Siin jään sulle vastuse võlgu kahjuks,kuid jälgi oma tempi andurit,kui see paigas siis ei ole probleemi.
tarmo

 postitati 27.05.03 16:05
hmmm...pistik aind ühte pidi käib...et nagu ei anna valesti panna???
või pistik ongi valesti ???thndab et 2 vs 3 jala pistikud ei ühti ?
QUATTRO

 postitati 27.05.03 16:02
Tsitaat:
Esialgne postitaja tonny
ei akka uut teemat tegema...
mis vahe peale selle et erinevatel temperatuuridel lülitab ...
on kolne ja kahe jalaga termolülitil ???
mul sai 2jalgse asemele imekombel 3jalgne...
aga kaks juhet aind...nagu äärmistele klemmidele...keskmine tühjaks jääb...sis nagu pmõtteliselt 1 temp-l sisse peaks lülitama ju...


muud polegi kui see et üks on kallim ja seda pead ka vaatama et vale jala otsa ei lükka seda juhet
tarmo

 postitati 27.05.03 15:59
ei akka uut teemat tegema...
mis vahe peale selle et erinevatel temperatuuridel lülitab ...
on kolne ja kahe jalaga termolülitil ???
mul sai 2jalgse asemele imekombel 3jalgne...
aga kaks juhet aind...nagu äärmistele klemmidele...keskmine tühjaks jääb...sis nagu pmõtteliselt 1 temp-l sisse peaks lülitama ju...
QUATTRO

 postitati 27.05.03 15:53
proovi igaks juhuks jahutusvedeliku paagi korki vahetada,on juhtunud et see klapp seal sees jääb kinni ja siis juhtub just see mida sa siin kirjeldasid.
samas ka on olnud juhuseid et on olnud radika termolülitid vigased (eriti need kahe kiirusega),st et esimene kiirus ei toimi ja vent tuleb järgi alles kuskil 105-115c* juures,nn. avariikiirus
andres

 postitati 27.05.03 15:06
Kontrolli ka, et tagasivoolu voolik ei oleks umbes. Omal oli nii vanal autol - radikas lekkis, sai mingit möginat sisse. See saadanas aga "teipis kinni" ka tagasivooliku toru otsa radika juures. Maanteelt tulles - kohe mootor seisma. mingi 30 sek pärast virutas radikakorgi vahelt tosooli välja.
MEEMEES

 postitati 27.05.03 14:36
Üks on õlikanal ja teine veekanal,ei pruugi õli võtta
80quattro

 postitati 27.05.03 14:27
Tsitaat:
Esialgne postitaja Karlsson
Tsitaat:
Esialgne postitaja 80quattro
Plokikaanetihend - saab kontrollida gaaside sisalduse järgi jahutusvedelikus(spets seade)
Gaasid tungivad jahutussüst ja pump ei jôua enam ringi ajada.


ma ei usu et plokikaanetihend siis oleks õlikulu ka ... mul peab 15 kilo juures pool liitrit õlikest juurde kallama ... niiet asi võib ikka mingis ummistuses olla... mõtlesin et puhun kõik voolikud läbi kuid soovitati termostaati ... vaatab äkki see ongi lahendus...


Kui eest vent käib, siis termostaat ei saa kinni olla ja vôib olla, et pumba tiivik on lahti vôllil. Pl.kaane tihend ei tähenda veel, et ta peaks ôli vôtma
Karlsson

 postitati 27.05.03 14:22
Tsitaat:
Esialgne postitaja 80quattro
Plokikaanetihend - saab kontrollida gaaside sisalduse järgi jahutusvedelikus(spets seade)
Gaasid tungivad jahutussüst ja pump ei jôua enam ringi ajada.


ma ei usu et plokikaanetihend siis oleks õlikulu ka ... mul peab 15 kilo juures pool liitrit õlikest juurde kallama ... niiet asi võib ikka mingis ummistuses olla... mõtlesin et puhun kõik voolikud läbi kuid soovitati termostaati ... vaatab äkki see ongi lahendus...
80quattro

 postitati 27.05.03 14:16
Plokikaanetihend - saab kontrollida gaaside sisalduse järgi jahutusvedelikus(spets seade)
Gaasid tungivad jahutussüst ja pump ei jôua enam ringi ajada.
Karlsson

 postitati 27.05.03 14:13
Tsitaat:
Esialgne postitaja MEEMEES
tohutu röhk,??,kas dosooli kork on puhas,kondenssi pole või õli??,kui on siis plokikaas.p..s


dosooli kork on puhas ja kondenssi pole ... aga varem toimus nagu tagasivool paaki nyyd seda enam pole et järelikult ikkagi kuskil mingi ummistus et tagasi voolata ei lase ning lööb rõhu sisse...
MEEMEES

 postitati 27.05.03 14:08
tohutu röhk,??,kas dosooli kork on puhas,kondenssi pole või õli??,kui on siis plokikaas.p..s
Karlsson

 postitati 27.05.03 14:04
Tsitaat:
Esialgne postitaja mulds
tunub, et kas termostaat kinni või ei anna veepump piisavat rõhku.
krt.kui nüüd hakkan mõtlema, siis ei teagi, kus audil termostaat täpselt asub?


termostaat on halvas kohas selle vahetamiseks a-la poolesisilda alt peab kiskuma ... pump on korras ... imelik on asja juures see et tekib tohutu rõhk mis lõhubgi neid voolikuid ja viskab otsast ära...
MEEMEES

 postitati 27.05.03 14:02
kas termostaat kinni jõi voolikud nõrgad ,või nende kinnitused:)
mulds

 postitati 27.05.03 14:00
tunub, et kas termostaat kinni või ei anna veepump piisavat rõhku.
krt.kui nüüd hakkan mõtlema, siis ei teagi, kus audil termostaat täpselt asub?
tarmo

 postitati 27.05.03 13:58
termostaat kinni või õhk vahel
Karlsson

 postitati 27.05.03 13:41
Nimelt auto läheb sigakuumaks 100 c pole probleem... linnas muud polegi kui ventikas käib... ja siis lööb vooliku otsast ära ning jahutusvedeliku karpa alt summutile ning siis on auru kui palju... milles võib probleem olla? kas ajus on viga või mingi ummistus kuskil?

abi oleks vaja sest tipptunnil seistes on ikka eriti karm kui kapoti alt auru tuleb näidatakse näpuga ja puha et auto põleb :D

Samas kui keegi lahendust oskab pakkuda siis ole nii hea paku ka tlnas koht kus selle asja odava raha eest korda saab ... ala mingi voolik vahetada vms.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 62.8% - SQL: 37.2%]