Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
QUATTRO

 postitati 06.10.03 14:33
minu omal viskab ABS-i kohe tagant ära terve täiega kui mingi andur kala paneb.
Seega ei usu et tegu on anduriga,ennemalt usun juba abs-i aju või pumba jamasid.
jan-kos

 postitati 06.10.03 13:23
Lohasse ei tohi kiskuda,ABS jagab pidurduse ühtlaselt rataste vahel ära.Võid proovida selle ratta anduri väljavahetamist,mis loha kisub.
margus

 postitati 06.10.03 11:36
Nüüd siis tali ja libe kohe kohe ukse ees ja piduritega ikka pole ühele poole saanud.
Nimelt kui kruusal kõvasti pidurdada, siis parem esimene kisub lohasse. Teised korralikult "veerevad". Muidugi on ka nii, et ka võiksemal pidurdamisel põriseb pedaal ikka parajalt. Kas viga tuleks otsida esimesest paremast rattast või ei näita see blokkimine midagi selle ratta kohta? :S
Andurit olen proovinud ka lähemale liigutada ja ikka sama asi. Aegajalt lülitab ABS end ka välja - tuluke läheb põlema. Kui restart teha, siis mõnikord kestab ikka sadu kilomeetreid, mõnikord mõnedsajad meetrid.
Oeh... sai nüüd pikk jutt, aga ehk keegi teab rääkida midagi asjalikku.
genekas

 postitati 05.09.03 10:38
eri andurite takistused on tõepoolest erinevad. Testriga mõõtes tasub juhet väänata & mudida läbi kogu pikkuse hoolega - viga võib olla selline, et vahel annab ühendust & vahel ei. Indutseeruva pingega on nii, et tasub võrrelda eri rataste andurite pingeid omavahel - need peaks olema lähedased.

Audi andurite "koolemisest" pole eriti kuulnud, kuid ntx Ford Scorpiol oskavad need andurid "ära kooleda" - nii, et ei indutseeri enam midagi...

Endal on ainult juhtmejama & rattalaagri loksust tingitud probleemi olnud (tänud RevalAuto poolt lahtijäetud poolassi otsamutri eest :mad: - õigel ajal sai õnneks jaole)
Matti

 postitati 04.09.03 18:29
Testriga mõõtes:takistus üsna väike,paar oomi,ratta keerutamisel genereerib pinget alla 1 V.Kui üks andur on hammasvööst kaugemal kui teised,hakkab ABS rakenduma ka kergel pidurilevajutusel.Sama juhtub,kui pookida autole külge teistsorti andur.indutseeritav pinge on erinev ja ABS põriseb mis kole.(irmus tark jutt)
genekas

 postitati 04.09.03 17:40
Tsitaat:
Esialgne postitaja raivo
vabalt võib ka juhe ise katki olla. kas siis hõõrunud kusagile vastu vms

võta andur lahti ja vaata kas juhe on terve, kui ei, siis võible on andur lihtsalt eemale põrunud.


Tasub testriga mõõta - endal oli juhtmesoon lihtsalt murdunud. Need juhtmed on päris paksu mitmekordse kummiisolatsiooniga, nii et naljalt läbi kohe ei hõõru
raivo

 postitati 05.08.03 12:37
tavaliselt kipvuvad andurid suht kinni olema roostetanud...seega tööd jagub küllaga:P
jan-kos

 postitati 05.08.03 12:26
Andur tuleb ülestõmmates ära.Veovõlli ei pea lahti võtma.Anduri suhtes ettevaatust! Pistik peaks olema kuskil üleval,tagumisel on tagaistme all(või oli see Scorp.)
margus

 postitati 05.08.03 11:44
Njah... Sai millalgi vahetatud esimesi pooltelje porikumme ja siis vaatasin ka esimesi andureid. Samas leidsin, et anduritest tulev juhe läheb otse kusagile kerre sisse ja ei mingit ühendust/pistikut. Isegi kui on andur tuksis, siis kuidas selle vahetamine käib, kui ei ole kohta, kust seda lahti ühendada?
Ning veel - kas saab anduri kätte ka nii, et ei pea veotelge välja kiskuma st. kui tõmmata kuidagi väljast tangidega? Kuid kas siis ei ole ohtu, et andur ise katki läheb? See mul endal esimene auto, millel ABS peal on jne.
jan-kos

 postitati 05.08.03 11:31
Või ABS-i hambad veovõllil ära präägatanud.
raivo

 postitati 05.08.03 11:25
vabalt võib ka juhe ise katki olla. kas siis hõõrunud kusagile vastu vms

võta andur lahti ja vaata kas juhe on terve, kui ei, siis võible on andur lihtsalt eemale põrunud.
Piret

 postitati 05.08.03 10:05
Meil oli sama jama ja nüüd tuleb ABS ise välja lülitada, et pidurdamisel jama ei tekiks. Sellega seoses jonnib aegajalt ka automaat, eks sügisel tuleb korda teha, sest talvel ABS-ita sõita eriti ei tahaks.
genekas

 postitati 05.08.03 06:49
mõne anduri juhe võib ka vigane olla - on millalgi ise endal ühe ära lappinud...
QUATTRO

 postitati 25.05.03 22:05
võimalik ka see et andurid rattast liiga kaugel,tuleb ligemale koputada.
ferdinand

 postitati 25.05.03 19:43
Probleem võib olla ka selles, kui andurid hammasvööst kaugel. Endal oli ka probleeme, rahvas soovitas andureid vaadata ja korda ta saigi.
margus

 postitati 25.05.03 19:04
Mure on järgmine:
autoks Audi 90 ja ABS paneb sellist kala, et lülitab end aeg-ajalt välja. Kui nuppu vajutada, siis läheb tööle tagasi, kuid mingi aja pärast arvab, et on huvitavam sõita kui ABS jällegi välja lülitab. Tunne on selline, et auklikul teel juhtub seda tihedamini. Samas ajal, mil see töötab, funkab ta täiesti normaalselt. Kas võib probleem seisneda selles, et kusagilt midagi lahti on ja korralikult signaali ei sa? Või võib viga hoopis mujal olla?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 51.5% - SQL: 48.5%]