Teema ülevaade |
teet82
|
postitati 18.04.16 04:26 |
Ma ei viitsinud seda videot tervenisti vaadata, aga mingit tööriista küll vaja ei lähe kolvi sisse pressimiseks, peab minema puhtalt käte jõul. Kõige
olulisem on mõlemad sooned silindri sees korralikult puhtaks kraapida, eriti just alumiiniumist silindrite puhul, millel oksiid igalt poolt punnitab.
|
DonNiger
|
postitati 17.04.16 19:23 |
Tsitaat: | Algselt postitas: yanekk
Tsitaat: | Algselt postitas: DonNiger
Kahjuks tõsi |
Sellise lolluse peale ei oskagi muud öelda et jõudu kogu selle nurga pudinate vahetusel. |
"Seda lollust" on üsna raske defineerida, küll aga tunnen jah natuke muret laagri pärast. Sadul oli natuke üle 100c ehk ok.
Videos tundub kuidagi väga lihtne, eks ta laua peal natuke mugavam olegi
Mõõtsin vana ja uue tolmukaitsme üle ja vahe sees: kinnitusrant on pool milli paksem, kuid suurem probleem on hoopis randi ja lõõtsa vahes, uuel on
ruumi millimeeter vähem. Videos alates 6:16 protseduur oli täiesti võimatu, rant ei läinud soonde, sest ei mahtunud.
Ehk siis ettevaatust nk osadega....
|
Kermo144
|
postitati 17.04.16 18:37 |
Leidsin mingi video: https://www.youtube.com/watch?v=cRUOChic7bc
Kolvi sissesurumis tööriistaga saab väga edukalt hakkama. Korralikult tuleb ka muidugi määret panna, seda libedamini kolb sisse läheb. Eks see ole
üks paras pusimine jah, aga edu.
|
yanekk
|
postitati 17.04.16 17:20 |
Tsitaat: | Algselt postitas: DonNiger
Kahjuks tõsi |
Sellise lolluse peale ei oskagi muud öelda et jõudu kogu selle nurga pudinate vahetusel.
|
DonNiger
|
postitati 17.04.16 17:13 |
Kahjuks tõsi
|
yanekk
|
postitati 17.04.16 16:39 |
Tsitaat: | Algselt postitas: DonNiger
Remondikohta sõites läks ikka korralikult suitsema, peale seda kui olin 2l vett peale valanud oli temp 360c.
|
Kas see pidi nüüd nali olema?
|
DonNiger
|
postitati 17.04.16 15:53 |
Remondikohta sõites läks ikka korralikult suitsema, peale seda kui olin 2l vett peale valanud oli temp 360c.
Pidurikolb tuleb vist ära vahetada, nagunii peab korra lahti võtma kuna tolmukaitse oli vales suuruses ja soonde ei mahtunud.
Ja kuidas kurat seda üldse sinna panna? Proovisin ka vana tagasi panna ja peale jubedat aretamist ka õnnestus (ainus viga selles, et see katkine). Aga
tundub, et mul jäi midagi märkamata. Kas kolb läheb täiesti sisse ja alles siis oma kohale? Mõni targem võiks nõu anda...
|
Kermo144
|
postitati 16.04.16 09:28 |
Kolvi kinni kiilumine võib nii mõnestki asjast tingitud olla. Kas siis pidurivedelik liigse niiskuse sisaldusega või siis tõesti kaitsekumm katki.
Võiksid ka siis juba vedelikul niiskuse sisalduse ära kontrollida, et ära hoida nii mõnegi teise komponendi rikki minemise.
|
DonNiger
|
postitati 16.04.16 08:31 |
Selge, murran siis lahti. Aasta tagasi sai klotsid/kettad vahetatud, siis veel liikus.
|
Kermo144
|
postitati 16.04.16 08:04 |
Liugurid võivad samuti ilma määrdeta olla. Kui ennem tihendeid vahetanud pole, siis võib alguses päris keerukas kolvi sisse tagasi saada, niiet
tihendid omale kohale jäävad. Edu.
|
kuno666
|
postitati 16.04.16 08:02 |
Piduri kolb on ilmselt roostes ja ei liigu enam tagasi. Peaks piisama uue kolvi ja tihendite vahetusega ,et see viga korda saaks.
|
DonNiger
|
postitati 16.04.16 07:51 |
A6 C5 esiveoline.
Avastasin, et esimene pidur on peal, ja vist juba mõnda aega olnud (peale remonti). Eile said rehvid koos velgedega ringi tõstetud ning ratast ringi
keerutades tundus väga suur takistus olevat. Peale mõningast sõitmist selguski, et ketas läheb väga kuumaks.
Märtsis vahetati sama poole veovõlli kaitsekumm koos otsaga. Peale mõningast sõitmist märkasin, et velg tõmbub tumedaks, kuid arvasin, et tegemist
kaitsekummi purunemisel väljunud määrdega. Aga tegu siiski piduritolmuga.
Enne kui lahti hakkan kruvima küsin võimalikke anomaalia põhjuseid. Millised on võimalikud põhjused.
|