Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
teet82

 postitati 18.04.16 04:26
Ma ei viitsinud seda videot tervenisti vaadata, aga mingit tööriista küll vaja ei lähe kolvi sisse pressimiseks, peab minema puhtalt käte jõul. Kõige olulisem on mõlemad sooned silindri sees korralikult puhtaks kraapida, eriti just alumiiniumist silindrite puhul, millel oksiid igalt poolt punnitab.
DonNiger

 postitati 17.04.16 19:23
Tsitaat:
Algselt postitas: yanekk
Tsitaat:
Algselt postitas: DonNiger
Kahjuks tõsi


Sellise lolluse peale ei oskagi muud öelda et jõudu kogu selle nurga pudinate vahetusel.



"Seda lollust" on üsna raske defineerida, küll aga tunnen jah natuke muret laagri pärast. Sadul oli natuke üle 100c ehk ok.

Videos tundub kuidagi väga lihtne, eks ta laua peal natuke mugavam olegi :D Mõõtsin vana ja uue tolmukaitsme üle ja vahe sees: kinnitusrant on pool milli paksem, kuid suurem probleem on hoopis randi ja lõõtsa vahes, uuel on ruumi millimeeter vähem. Videos alates 6:16 protseduur oli täiesti võimatu, rant ei läinud soonde, sest ei mahtunud.
Ehk siis ettevaatust nk osadega....
Kermo144

 postitati 17.04.16 18:37
Leidsin mingi video: https://www.youtube.com/watch?v=cRUOChic7bc
Kolvi sissesurumis tööriistaga saab väga edukalt hakkama. Korralikult tuleb ka muidugi määret panna, seda libedamini kolb sisse läheb. Eks see ole üks paras pusimine jah, aga edu. :)
yanekk

 postitati 17.04.16 17:20
Tsitaat:
Algselt postitas: DonNiger
Kahjuks tõsi


Sellise lolluse peale ei oskagi muud öelda et jõudu kogu selle nurga pudinate vahetusel.
DonNiger

 postitati 17.04.16 17:13
Kahjuks tõsi
yanekk

 postitati 17.04.16 16:39
Tsitaat:
Algselt postitas: DonNiger
Remondikohta sõites läks ikka korralikult suitsema, peale seda kui olin 2l vett peale valanud oli temp 360c.



Kas see pidi nüüd nali olema?
DonNiger

 postitati 17.04.16 15:53
Remondikohta sõites läks ikka korralikult suitsema, peale seda kui olin 2l vett peale valanud oli temp 360c.

Pidurikolb tuleb vist ära vahetada, nagunii peab korra lahti võtma kuna tolmukaitse oli vales suuruses ja soonde ei mahtunud.
Ja kuidas kurat seda üldse sinna panna? Proovisin ka vana tagasi panna ja peale jubedat aretamist ka õnnestus (ainus viga selles, et see katkine). Aga tundub, et mul jäi midagi märkamata. Kas kolb läheb täiesti sisse ja alles siis oma kohale? Mõni targem võiks nõu anda...
Kermo144

 postitati 16.04.16 09:28
Kolvi kinni kiilumine võib nii mõnestki asjast tingitud olla. Kas siis pidurivedelik liigse niiskuse sisaldusega või siis tõesti kaitsekumm katki. Võiksid ka siis juba vedelikul niiskuse sisalduse ära kontrollida, et ära hoida nii mõnegi teise komponendi rikki minemise. :)
DonNiger

 postitati 16.04.16 08:31
Selge, murran siis lahti. Aasta tagasi sai klotsid/kettad vahetatud, siis veel liikus.
Kermo144

 postitati 16.04.16 08:04
Liugurid võivad samuti ilma määrdeta olla. Kui ennem tihendeid vahetanud pole, siis võib alguses päris keerukas kolvi sisse tagasi saada, niiet tihendid omale kohale jäävad. Edu. ;)
kuno666

 postitati 16.04.16 08:02
Piduri kolb on ilmselt roostes ja ei liigu enam tagasi. Peaks piisama uue kolvi ja tihendite vahetusega ,et see viga korda saaks.
DonNiger

 postitati 16.04.16 07:51
A6 C5 esiveoline.

Avastasin, et esimene pidur on peal, ja vist juba mõnda aega olnud (peale remonti). Eile said rehvid koos velgedega ringi tõstetud ning ratast ringi keerutades tundus väga suur takistus olevat. Peale mõningast sõitmist selguski, et ketas läheb väga kuumaks.
Märtsis vahetati sama poole veovõlli kaitsekumm koos otsaga. Peale mõningast sõitmist märkasin, et velg tõmbub tumedaks, kuid arvasin, et tegemist kaitsekummi purunemisel väljunud määrdega. Aga tegu siiski piduritolmuga.

Enne kui lahti hakkan kruvima küsin võimalikke anomaalia põhjuseid. Millised on võimalikud põhjused.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 51.3% - SQL: 48.7%]