Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
jaiks

 postitati 30.01.17 20:42
Minul juhtus kunagi selline asi, et kuulasin kapotiall mingi hääli külma mootoriga ja väljas oli päris talv ikka. Kogemata olin peale käivitamist draivi peale pannud kangi. Veidi aja pärast peadpidi kapotiall tunnen, et auto hakkab liikuma, jooksin kiirelt ja hüppasin uksest sisse, et pidurile pihta saada. 10cm enne majaseina sain pidama. Seega peale käivitamist D asendis auto püsis kohapeal ja ma ei märkand, et käik sees, peale mitut minutit hakkas siis kasti õli soojenema ja vedu tuli taha.
EvilS

 postitati 30.01.17 17:06
Mu eelmisel autol oli -10 .. -20 kraadi kandis kast külmalt esimest sõitu alustades küll veidi uimasem ning P asendist D/R viies võttis ikka tubli sekundi aega enne kui hakkas jõudu üle kandma ratastele. Peale seda mõningast hetke toimetas aga normaalselt.
kuzmits

 postitati 30.01.17 15:21
Tsitaat:
Algselt postitas: alias
Rääkige parem, kuidas teil multikas jahedamate ilmadega toimetab.
Kui hommikul -10 kraadi, paned masina käima ja kohe liikuma hakkad
on vedu kohe järel või tahab pöördeid saada?


Mul muidugi põlvkonna võrra uuem multi, aga kui külmaga kohe liikuma hakata, siis tagurdades näiteks tõusult üles tahab rohkem pöördeid kui soojalt. Kui kohe külmast peast edaspidi liikuma hakata, on vedu kohe järgi ja vahet pole kas soe või külm.
alias

 postitati 30.01.17 09:23
Rääkige parem, kuidas teil multikas jahedamate ilmadega toimetab.
Kui hommikul -10 kraadi, paned masina käima ja kohe liikuma hakkad
on vedu kohe järel või tahab pöördeid saada?
Lauri0112

 postitati 30.01.17 09:10
Mu cvt hoiab kenasti kallaku peal end paigal. ( Kui pidur lahti lasta hakkab pigem ülespoole ronima vaikselt. )
Vaid suurtemate kallakute puhul püsib paigal ja edasi ei liigu ilma gaasita. Aga tagasivajumist küll veel märganud ei ole. :D
A4 2004 aasta mudelist siis räägin.
EvilS

 postitati 30.01.17 06:28
Niipalju kui ma Audi SSP dokumentidest mäletan siis B7 multitronic kohta kirjutati vaid nii, et "hill hold functionality is not available at product launch date". Mul endal oli 2006.06. toodetud A4 mingi aeg ja sellel oli juba olemas, testitud Itaalia mägedes ka :)
jaiks

 postitati 29.01.17 22:59
Tsitaat:
Algselt postitas: EvilS
2006. aasta keskpaigas toodetud A4 masinal multitronic enam kallakul tagasi ei vaju, vaid hoiab korralikult paigal.


Seda vist isegi võidi muuta mingi aeg 06 aastast alates klientide kaebamise tõttu aga see info pärineb kusagilt välismaa foorumist ja võib suva kõlakas olla.
OT. aga seda lugedes jäi silma, et osadel autodel on võimalik "hill hold" funktsiooni aktiveerida abs plokis, keegi teab, kas ka b7 kerel?
EvilS

 postitati 29.01.17 21:54
2006. aasta keskpaigas toodetud A4 masinal multitronic enam kallakul tagasi ei vaju, vaid hoiab korralikult paigal.
jaiks

 postitati 29.01.17 20:08
Mul meelde jäänud, et multitronic võibki kallakul tagasi vajuda ja minul seda teeb ka. Pidi täiesti normaalne nähtus olema, sest vedu pole tühikäigul taga vms.
alias

 postitati 29.01.17 14:20
Jätkan probleemidega.

Nüüd, sellel talvel, tekkinud probleem, kus jahedamate ilmadega, 0 ja alla selle, on hommikuti liikuma
saamisega raskusi. Pöördeid vaja vahel isegi 2500 lasta, et masin liikuma hakkaks.
Peale umbes 5km sõitu hakkab kast reipamalt toimetama, seda ilmselt õli soojenedes.
Kui väljas oli -10 ja jahedam sai autolt lume lükkamise ajaks pandud kast D asendisse ja
käsipidur peale.
Kui lumi lükatud oli kastis õli ilmselt niipalju soojenenud, et veo tahatulemisega probleem enam ei olnud.
Kast natuke üle aasta tagasi taastatud ja õlivahetuseni on veel aega.
Sai just Hõbenooles ka diagnostikas käidud ja seal tunnistati, et üldiselt on kast OK,
kuid minupoolt kirjeldatud probleem viitab hüdraulika ploki kulumisele

Siinkohal siis küsimus, et kas kellekil teisel on ka sedalaadi probleemi esinenud ja on
hüdraulika osakonna vahetamisel sellest probleemist lahti saanud?
Tegu profiilis oleva masinaga
Gunnark

 postitati 25.10.15 10:51
Tsitaat:
Algselt postitas: alias
Kohe ei suretanud välja, sõitsin veel umbes 10 minutit ringi, et saada aru, mis kasti toimimises on muutunud.


Mnjah, mul natuke teine kast ja nö soovitatakse peale adaptsiooni veel vähemalt 6minutit süüde sees hoida(ei saagi 100% aru kas süüde ainult või auto käigu) aga seda sa sisuliselt tegid.
alias

 postitati 25.10.15 10:34
Kohe ei suretanud välja, sõitsin veel umbes 10 minutit ringi, et saada aru, mis kasti toimimises on muutunud.
Gunnark

 postitati 25.10.15 10:28
Tsitaat:
Algselt postitas: alias
Oskab keegi öelda, miks adaptsioon ei jää pidama/ei salvestu?
VCDS grupp 10 ja 11 näitavad peale selle ross-tech wiki
juhendi järgi tegutsemist, et Adapt OK, kuid peal järgmist käivitamist jällegi, et Adapt run.



Kas peale adapt ok, suretasid auto kohe välja ja uuesti käima ja siis adapt run jälle või ala järgmine päev jälle adapt run? Need multitronicud pidid jamama selle salvestamisega.
alias

 postitati 25.10.15 10:01
Oskab keegi öelda, miks adaptsioon ei jää pidama/ei salvestu?
VCDS grupp 10 ja 11 näitavad peale selle ross-tech wiki
juhendi järgi tegutsemist, et Adapt OK, kuid peal järgmist käivitamist jällegi, et Adapt run.
R129

 postitati 14.10.15 13:08
Õlivahetus selliste vigade puhul kindlasti ei aita ja tegelikult peaks see koht kes õlivahetust teeb, selle ka enne välja niiöelda diagnoosima.

Viga on ilmselt kas kulunud siduriketastes või siis juhtplokis endas (nt elektrooniline viga).
UnknownK

 postitati 12.10.15 13:49
Tsitaat:
autoks audi 2.5tdi multitronic

viskab avariiresiimi ette. P R N D tuled vilguvad ja tagumine kaik kaob ara.

tegin dünaamilise õlivahetuse, see ei aidanud.
ja kui panen D voi R sisse ennem hakkas vaikselt minema. enam mitte ja kallakul vajub ka tagasi kui D sees.

diagnostika ka midagi ei naidanud.

mis viga voiks olla ?

Autoks audi 2.5tdi multitronic.

Viskab avariireziimi ette. P R N D tuled vilguvad ja tagumine käik kaob ara.

Tegin dünaamilise õlivahetuse, see ei aidanud.
Ja kui panen D või R sisse ennem hakkas vaikselt minema, enam mitte ja kallakul vajub ka tagasi kui D sees.

Diagnostika ka midagi ei näidanud.

Mis viga võiks olla ?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 61.2% - SQL: 38.8%]