Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
madjs

 postitati 17.05.03 11:29
Pole täpsemalt kokku puutunud aga pakuks välja, et nukvõll ja klapijämmus erinevad.
amatöör

 postitati 17.05.03 11:15
SF mootoril 88 a. lõpust sama karpa mis RU-l algusest s.o. Keihin II
Ehk on vigur hoopis nukiga?
ACE16V

 postitati 16.05.03 20:07
Tsitaat:
Esialgne postitaja vadim
Mul ka see RU moto sama küsimus olex?
RU-66kw/75hj
SF 90hj

mul SF karpaks KEIHIN I, kui RU-l ka karpa ja selleks KEIHIN II, siis põhjus ilmselt lõõride läbimõõdus ja düüsides, kuna väiksem "kurk" ei lase pööretel tõusta. see oli nüüd teoreetiline huupi-arvamus
vadim

 postitati 16.05.03 18:46
Mul ka see RU moto sama küsimus olex?
RU-66kw/75hj
SF 90hj
amatöör

 postitati 16.05.03 16:36
Küsimus järgmine:
1,8 mootor RU 75 hj 4500 pöördel
1,8 mootor SF 88 hj 5200 pöördel
mõlemil surveaste 9 ja muud näitajad ka justkui samad. Millest tingitud võimsustes erinevus.
On küll suht teooria värk, aga kes kursis - valgustage tuhmi. :)

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 34.0% - SQL: 66.0%]