Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
genekas

 postitati 20.05.03 18:55
mis seisus klapipuksid on??? Sellises eas autol võivad need päris kulunud olla - hea kui klapid päris risti veel ei käi :D (tegelt on tehasenorm ka päris lobe - mingi kuni milline loks võis külmalt olla väljalaskeklapil).
Kui puksid on lobedad, ei taha ka klapisääretihendid kuigi kaua kesta. Odav kraam selle koha peale ka ei kõlba - üsna kiirelt tuleb töö uuesti ette võtta.
Isiklik kogemus, ei muud.
madjs

 postitati 12.05.03 23:00
Ega sul seal palju varjante pole, üks võimalus on selline, et klapisääretihendid pealt maha tulnud, teine varjant et rõngastega midagi juhtunud. Kui rõngaid vahetasid kas siis sai läbi puuritud ja uue kolbe või läksid ainult uued rõngad? Kui läbipuurimata siis võimalus selline, et lõi ülemised rõngad vastu hülsi kulumisrandi serva sodiks. Soovitan esialgu mootori töösurved ära mõõta siis peaks enam vähem aru saama kus kamm on.
ur666

 postitati 12.05.03 20:13
Ühenda lahti klapikambrikaanel olev karteri tuulutusvoolik ja käivita mootor. Kui hoiad kaanel sõrme ees siis korras rõngastega mootoris ei tohiks peaaegu üldse survet tekkida.
pri:t

 postitati 11.05.03 21:20
Ei tea sellest midagi.
ur666

 postitati 11.05.03 08:01
Ole hea ja räägi kes rem. tegi ja mis tükid sisse pani.Endal lugu järgmine : 2,1 WC mootor,tegin remondi.Kuna hülsid kolvid olid head,siis otsustasin ainult vahetada ainult rõngad,vänt oli norm, uued saaled(nii raam kui keps)ja kõik tihendid.Esimesed 3tuh möödusid valutult kuid siis probleemid.5tuh peal hakkas tossama,võtsin õhufiltri maha,surprise-jummala õline,mootoris selline tuul et....Ega siis enam ei hellitand,närv must ,sai raibe valu.Peale 10tuh ei käivitunud hästi just soojalt,14tuh tõmbasin laiali.Saaled ok,kuid rõngad... erandlikult kõik ülemised puruks,keskmised ja õlir. korralikult kulunud.Jama seisnes selles et ostsin odavad rõngad, ca 300 4ne kmpl.Sina vaata kuidas on lood mootori tuulega,kui see on ok siis ilmselt sääretih. vahetus nihu läinud.
pri:t

 postitati 10.05.03 23:45
Suits on sinine ja õli võtab ka. ju ta selle sealt välja purskabki.
kYbb

 postitati 10.05.03 08:51
Rikka kütte suits must, õli puhul aga sinine peaks olema. Õli võtab muidu?
martinjev

 postitati 09.05.03 22:30
liiga rikas segu vist. vaata pritse yle ja kontrolli kyynlaid
pri:t

 postitati 09.05.03 21:00
ullu pahvaka suitsu (õli) viskab summist välja, kui mootoriga pidurdada. Näiteks 4 käiguga kui gaas maha ja lasta mootrit vedada ja peale seda gaasi anda viskab tee tagant suitsuseks. Vahetatud rõngad, tehtud klapid, klapipuksid vahetatud, klapisääretihendid vahetatud, saaled ka. Mis oleks järgmine asi enne auto viimist romulasse, et suitsust jagu saada. 84 a 2,2 Avant .

priit

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 43.4% - SQL: 56.6%]