Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
100

 postitati 07.04.19 19:20
Olen kunagi juba sellist kasti lahti lammutanud (tagurpidi käik kadus), aga ei mäleta selle detaili seisukorda. Siis on ikka uskumatu lugu küll, 3 aastat (60 000 km) tagasi juba muutus lõtk eriti häirivalt tugevaks metalseks kõlksuks, aga oli täiesti tuntavalt olemas ka juba 5 a (100 000 km) tagasi kui see kast alla sai. Eks siis vaikselt järjest näris seal metalli ja järjest suuremaks lõtk läks kuni ühel hetkel lihtsalt oli kogu metall ära näritud ja telg tuligi välja.:o Aga huvitav, et telg ise ära ei kulunud, ilmselt kõvemast materjalist tehtud?
stihl

 postitati 07.04.19 17:38
Loomulikult on terve soone närinud, sul oli seal ju mingi 3 kilomeetrit lõtku....:D

Tervena on nii, et ainult ümmargune auk on sees, kust sattide võll sisse käib:


https://lib.americanmuscle.com/files/differential-gears-install-08.jpg


Isegi ülikõva asi, et nii kaua vastu pidas.
(pilt on mingi lambikas tagaveoline ja talasillaga, aga 99% maailma autode difrite korpused on ehituselt täpselt samad.)

P.S. Sihukest viga nagu sinu autol, polegi varem näinud. Seda sama võlli pooleks läinuna või satelliithammakas pooleks, seda korduvalt. Siis on tulemus ka alati sama olnud, et osad tegelased üritavad kastist läbi seina lahkuda, enda järel ust sulgemata.

.
100

 postitati 07.04.19 15:56
Milline see muidu tervena välja näeb, ega ometi ju tervet seda soont pole sinna sisse närinud? Algusepoole paistab olema tihvti koht.
https://imagizer.imageshack.com/img924/47/3WulbQ.jpg
https://imagizer.imageshack.com/img921/2202/7uebN0.jpg
https://imagizer.imageshack.com/img923/1048/vo6JJf.jpg
100

 postitati 29.03.19 20:24
Lõtkuteema lõppenud. :D

https://imagizer.imageshack.com/v2/788x591q90/922/Rybekc.jpg
100

 postitati 29.04.18 07:51
Olen ka mõelnud kas võib olla siduriga seotud, kasvõi osa lõtkust. Kui sidurit pikemalt all hoida vabakäigu peal ja siis lahti lasta, on kuulda mingit heli küll. Samas eks siduri lahti lastes hakkab käigukastis niikuinii midagi ringi käima ja raske öelda mis täpselt seda heli teeb. See lõtk oli olemas ka eelmise kastiga (u. 4 aastat tagasi vahetatud tagurpidi käigu kadumise tõttu) ja eks siis kasti vahetamise ajal loodetavasti oleks tähele pandud kui sidurist mõned detailid lahkunud oleks, ise juures ei olnud. Samas eks sidur peaks olema originaal, välja arvatud survelaager, mille 1 korra olen vahetada lasknud ja ega ei imestaks kui ketta vedrusid enam pole.
Ilmselt see mõõdetud lõtk sul kokkuvõttes võib sama või väiksemgi olla kui mul see 6...6,5 cm oli kunagi, sest rehv tunduvalt kõrgem kui mul 195/65 R15 ja eks tegelikult õige näitaja oleks nurgakraadides, aga ei ole viitsinud seda arvutada, oma autol sama rehviga võrdlemiseks sobib osa ringi ümbermõõdust küll.:)
stihl

 postitati 29.04.18 07:07
30cm lõtku tähendub juba, et kohe lendab midagi laiali ja tuleks esimesel võimalusel korralikku kasti hakata otsima. (nii saadki romulas proovida, et paned käigu sisse, hoiat üht pooltelje flantsi kinni ja teist keerad edasi tagasi; kerge klikk on vaid lubatud)
Kuidagi raske ka uskuda, et siduriketas ilma ühegi vedruta veel töötab, aga siis oleks see traadipuru alt kenasti näha, pigem ikka need difri pisikesed hammakad oma võllidel (laagreid seal ju pole) hakkavad lahkuma...

Huvi pärast tassisin tungi välja ja proovisin oma ainsal manuaalkastiga autol sedasama lõtku - tulemus 9cm. Autoks on 48a vana Land Rover ja rehv päris kõrge. (205/80R16)
Need vanad landroverid on üldiselt samuti kurikuulsad oma pooltelje nuudiloksude, kardaaniloksude ja difrilõtkudega, lisaks eelajalooline käigukast aga ju siis see raud veel kestab. :o

.
100

 postitati 28.04.18 14:46
Praegu loen ja imestan, et kunagi oli nii väike lõtk nagu 6...6,5 cm. Täna muu töö käigus kui sai tungiga üks pool üles tõstetud, mõõtsin uuesti seda lõtku. Mõõtsin samamoodi nagu varem, rehvi tasapinnalt. Lõtku erinevus 1. (ja tagurpidi) käigu ja 5. käigu vahel on suhteliselt väike arvestades numbrite suuruseid, numbrid ise on aga tublisti suuremaks läinud.:D:mad: Minimaalne lõtk oli 1. tagurpidi käiguga:
30 cm, 5. käiguga oli 34 cm. Eks näeb kas pool meetrit ka ja võibolla meetergi ära tuleb või lendab enne laiali.:)
Ei julge lubada, kas üritan väiksema lõtkuga käigukasti otsida ja seda vahetada, aga igatahes lõtk on päris häiriv küll, käiguvahetustel ning gaasi maha lastes/juurde pannes peab sidurit üsna "loominguliselt" käsitlema (ise olen harjunud, aga võõrastel võtaks ilmselt päris kaua aega harjumine), muidu kostab ilge metalne kolks.:)
kps

 postitati 16.10.14 13:09
Seni kuni hammasrattad teineteisest üle ei käi pole põhjust oma pead vaevata sellistlaadi cm taga ajamisega. Kui isegi saad targemaks, ega siis kah midagi ette pole otseselt vaja võtta. Pole ka teabmis käigukast, mida odava raha eest ei leiaks. Teine variant on see, et jaluta lammarisse, neil lahtiseid käigukaste küll ja veel, proovi oma käega mitut ja saadki mingitlaadi aimduse ja palju adekvaatsema kui keegi teine siin teemas vastaks ;).

Enda kogemusest. Ostsin oma ühe 100Q 2.3 saani 2008 aastal, mille lõtkud tundusid enda jaoks vägagi hirmuäratavad võrreldes oma teise kahe c4 värskema quattroga. Sõitnud see masin 70-80tkm ja ei tähelda mitte mingit lõtkude suurenemist. Mahlad said muidugi korralikult vahetatud mitu korda ja kast+tagareduktor lausa läbi pestud sellest jamast, mis sees oli.
100

 postitati 15.10.14 20:18
Usun, et keegi täpselt ei tea kas see on nö. normaalne lõtk ning samuti spetsiaalselt keegi seda testima ei hakka, aga kui millalgi on vaja üks pool üles tõsta, siis äkki saaks ära proovida.
100

 postitati 14.10.14 10:00
Kas keegi oskaks öelda, kas sellist lõtku võiks pidada normaalseks või mitte? Tegu esiveolise 2,3 mootoriga C4 100-ga, käigukast 5-ne manuaal. Kui üks ratas üles tõsta ja seda edasi-tagasi keerata, siis 195/65 R 15 rehvi mustri pealt mõõtes on lõtk 1. käiguga u. 6-6,5 cm. Mida suurem käik, seda suurem lõtk (mis on vist ka loogiline?), 5- käiguga tuleb u. 10 cm. Võibolla keegi viitsib oma autol ka ära mõõta, kas on oluliselt väiksem kui mul? Nimelt kahtlustan, et see lõtk võib gaasi juurde andes ja maha lastes tekitada metalset heli, miski seda igatahes tekitab ja pole veel põhjusele jälile saanud.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 64.3% - SQL: 35.7%]