Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
mulk

 postitati 02.03.04 20:27
Jah, tore, et said probleemi lahendatud, kuid keevitamine oleks tulnud tunduvalt odavam. Malm ei vanane ja ei põle läbi nagu terastorudest kollektor, keevitades tõmbab küll kollektor natuke "kõveraks", kuid peale keevitust tuleb tihentipinnad üle freesida.
ABK 92

 postitati 02.03.04 18:07
Mina igatahes keevitamisele lootma ei jäänud ning investeerisin uude väljalaskekollektorisse. Tasus ära, sest vana oli tõesti mitmest kohast mõrane.
Paranes kütusekulu, kiirendus ning häirivat plärinat ei ole enam.
Jürarrak

 postitati 19.05.03 22:52
E190- E tähendab et on tulekindel aga mitte soojakatkestusega. Number tähe järel näitab, kui kaua tal vastupanu otsesele leegile minutites. Seega kannatab otsest leeki 190 minutit.

Arvan, et kui kavatsed sõita rohkem kui 3 tundi järjest, siis põleb see sul lihtsalt ära
MEEMEES

 postitati 15.05.03 07:45
E190 = 190minutit talub täis temperatuuri ,mis oli 1500 c"
ur666

 postitati 14.05.03 18:25
Kas mõrad üldse läbivad kollektorit? Võibolla on kollektor kõver ja läbi ajab hoopis tihendi vahelt.
xjan

 postitati 14.05.03 17:20
malmkollet võid keevitada lasta küll, AGA!!!

1) 10-15 aastat vanadel autodel on see malmkollektor juba nii ära põlenud ja süsinikku täis läinud, et seal õiget malmi enam alles ei ole. Vaata vastu valgust ja näed neid sadu mikropragusi :)

2) kollektori keevitamiseks, ühtlaselt enne kuumaks ajada

3) keevitamine elektroodiga, aga ka malme ja seega ka elektroode on erinevaid... :(

4) keevitamine vasega, on ka võimalik, kuna vask on pehmem ja annab ka paremini liikuma

muud midagi.. lihtsalt mõned ideed sulle...
ranz

 postitati 14.05.03 15:03
Oi krt... egas see keevitamine nii kallis ka siis pole ju... enda passatil sai omadega otsa plokikaane tihend ja kui laiali asi sai selgus alles et väljalaskekollektoris mõra sees. Plokikaane tihendi vahetus ühe selli juures läks 500.- ja selle keevituse sain ma tuttava kaudu tasuta. Kui ta miski 500.- oleks maksund... see keevitamine siis vaevalt ma seda tasuta oleksin saanud...
ABK 92

 postitati 14.05.03 14:56
Selles asi ongi et keevitamise eest taheti meeletut raha saada(mahavõtmine+keevitamine+tagasipanemine). Forsis näiteks arvati et läheb päev aega ja ~2200.-.Kuigi nad ütlesid et SIIAMAANI on kõik keevitatud kollektorid pidama jäänud. Kasutatutest niipalju et leidsin vaid ühe mis on Männiku romulas ja sellel isegi 2 mõra minu kollektori 1 vastu. Uus nagu ma juba ütlesin 3,5K+ vana maha ja uus peale. Krt see on nii vana auto jaoks minu arvates liiga kallis. Niigi on kõvasti juba sisse investeeritud.
Äkki keegi siis soovitab kohta/meest kes teeb oma tööd korralikult ja ei taha miljonit oma töö eest(suht raske leida vist).
laur4

 postitati 14.05.03 14:54
Kui nii, siis pean sellega nõustuma. Tean metallitöödest üht-teis, aga järelikult siis veel mitte niipalju, et mis toimub tänapäeval.
Aga kui kaua ta juba koos on püsinud? Ja mis selline asi maksis? Panen kõrva taha, sest kunagi ei tea, millal endal vaja läheb.
ranz

 postitati 14.05.03 14:49
Eriti ei nõustu sellega... Metalli firmas keevitati see mul passatil kokku ja ei tõmmand kõveraks ega miskit... seepärast soojaks ta aetaksegi et kõveraks ei tõmbaks... ja pragu ikka pannakse kinni terves pikkuses... sellel punktitamisel ei ole nüüd küll erilist mõtet.
laur4

 postitati 14.05.03 14:46
Minu teada on väljalaskekollektorid tavaliselt malmist. Selle keevitamine aga nõuab juba häid aparaate ja mehi. Seega võib remont minna sama kalliks, kui uus. Kui ajada soojaks ja keevitada ka spets elektroodidega, siis ei tohiks tervet pragu kinni lasta, tõmbab kohe kõveraks. Saab kinnitada ainult punktidega. Pikemas perspektiivis tuleb see ikkagi kas samast või kõrvalt lahti. Lihtsam ja kestvam oleks ikkagi uus või tervem kasutatud osta. Niipalju tean mina sellest asjast.
Olen kuulnud, et keevitatakse malmist mootoriplokke, kuid nende puhul on soojuspaisumised hoopis väiksemad ja suurema hinna tõttu tasub ka kallis töö ära.
anomaalia

 postitati 14.05.03 14:38
Arvan, et see silikoon ei pruugi seda elu kinni hoida. Kaminates ja ahjudes pole sellist survet sees nigu seda on väljalaske kollektoris. Kui see maksab ainult kopikaid siis võid ju proovida väljast poolt kinni panna. Keevitamisega peaksid kindlamalt kinni saama kuid siis tuleb kollektori kontaktpinnad enne paigaldamist rihtplaadil ära lihvida, vastasel korral saad varsti sinna juurde mõne mõra.
ferdinand

 postitati 14.05.03 14:31
Arvan ka, et selliste möginatega mätsimiste peale pole mõtet aega raisata. Kollektor paisub kindlasti igasugustest sellistest möginatest erinevalt ja varsti pudiseb kogu see jama maha! Kui omal sisselaskekollektorit maha võtsin, avastasin ka, et väljalase lõhki. Soojalt paisub enamvähem kinni ja on vaikne. QUATTRO ütles selle peale, et las olla nii nagu on, keevitada on küll üritatud, kuid varsti peale keevitamist kipub keevituskoha kõrvale uus pragu tulema.
ranz

 postitati 14.05.03 14:28
Eks ta selline juramine tegelt ole jah... aga keevitamise jaoks jällegi vaja asi pealt maha võtta... mis ei olenevalt autost ei olegi nii lihtne... kuid jah, korda on ju asi vaja saada.
Silwer

 postitati 14.05.03 14:23
Oled sa uurinud mida tähendab tuleohutusklass E 190? Mis on selle klassi omapärad jne?

Ma ise arvan, et selle möginaga ei ole mõtet jännata.
ranz

 postitati 14.05.03 14:19
Hmm... siiamaani ei olnud ma veel nii suure temperatuuritaluvusega silikooni kohanud... aga kui see väga kallis pole siis proovida võid ikka, mootorile ei tee see halba miskit
ABK 92

 postitati 14.05.03 14:15
Huvitav kas sellise asjaga jääks asi pidama? http://www.krimelte.ee/php/view.php?id=105
Kas silikooniaurud kuidagi mootorit ei kahjusta? Või on ikkagi keevitamine ainuõige alternatiiv uue ostmisele.
Ärge siis kõvasti pekske kui see väga hull mõttevälgatus oli.
ranz

 postitati 07.05.03 09:40
Kui õieti keevitatakse siis jääb ka pidama, seda tuleb teha kuumaks lastud kollektori peal... muidu jama ja võib asi kõveraks minna.
joosu

 postitati 06.05.03 13:33
B4-le nii odavalt küll ei saa(kui just eestis tehtud pole) plekk kollektor ikka sinna 4-5 kilo kannti jääb
s

 postitati 06.05.03 11:33
kas sa torukollektori peale pole mõelnud?
Laki tuningus pakuti küll vähe teisele masinale R4 mootoriga hinnaks 2,5-3k
ABK 92

 postitati 06.05.03 10:06
Probleem järgmine:
Väljalaskekollektor lõhki küljelt.
Kui soojeneb siis ilmselt paisub nii palju et jääb vaiksemaks.
Uus maksab 3,5K ja siiani ei ole lammutustes leidnud. Kas on mõtet keevitada? Kas see jääb kestma?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 60.7% - SQL: 39.3%]