Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Mure Tiptronic kastiga(3.0tdi quattro A5 2009)
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: R129[/i] Käiguvahetamise kohad (mis kiirusel, sõltuvalt gaasipedaali asendist) on ära määratud tarkvaraliselt ja seal ei mängi õli selles suhtes rolli, et õlivahetusega seda kohta tarkvaras ei muuda. KÜLL aga mängib õli seal rolli enda viskoosusega - kui näiteks õli on ajapikku vedelaks muutunud (loe kuumaga on viskoosust parendavad manused välja lendunud ja ära hekseldatud) ning vana tarkvara lubab kiirendada/sõita poolibiseva muhviga, siis inimene vajutab sama kiirenduse/mineku saavutamiseks veidike rohkem gaasi. Kui nüüd võtta käigukast milles on paremate omadustega õli, mille tagajärjel toimub kasvõi natuke parem vedu hüromuhvis, siis selle tagajärjeks on veidike väiksem gaasi vajutus ning tarkvaraliselt vahetataksegi käik varem ära. Täiesti suvaline näide: Vahetus 2->3 toimub nt 9 % kiirendusega/pedaali asendusega kiirusel 36 km/h. Uue õliga kastil toimibki see nii. Kui kastis on väga vana õli võib see tähendada, et saavutada 36 km/h kiirust on vaja pedaali vajutada 10 %. Samas tarkvara ütleb, et 10 % pedaali asendiga toimub vahetus 38 km/h. Omakorda 38 km/h saavutamiseks on vajalik 12 % pedaali asendit jne. Kokkvuttões tähendab see seda, et piisav tulemus saavutatakse näiteks 13 % ning hooga 39 km/h. Tegemist täiesti meelevaldse näitega - antud olukord kehtib rohkem vanemate tarkvarade ja vanemate käigukastide puhul milles kasutatakse tunduvalt rohkem libisevat hüdromuhvi. Jõnks mis toimub kiirendamisel peaaegu seisma jäämise asendist: ilmselt on tegemist olukorraga kus vaikselt hoogu maha võttes on sees käik nr 2. Õrnalt kiirendades soovib auto sisse lülitada käigu nr 1. Samas kuna koormus on väike tehakse modulaatorrõhk suhteliselt väikeseks (lülituse hetkel rõhk, et käiguvahetus ikka pehme oleks) ja kolbe liigutatakse suhteliselt rahulikult hüdroplokis. Enamasti ei suuda kast sellistel ebatavalistel hetkedel piisavalt kiiresti käiguvahetust ära teha ning tulemuseks on niiöelda kerelt paanika juhtplokis (lülitus on tellitud, aga reaalselt käiku ei ole veel ikka vahetatud), mille tagajärjel lülitatakse käik juba hilja ja kiiresti sisse. Selleks ajaks on mootori pöörded ja jõudlus juba veidi tõusta jõudnud ning tulemuseks on tugev jõnks. Raske öelda mis on suurim põhjustaja: kas veidi viletsa määrdeomadustega õli juhtploki siibrite vahel, vananenud õli (eriti kollane 1. gen õli) siduriketaste liiga hea haakijana või vilets tarkvara. Igatahes 2/3 masinates saavad uuendatud tarkvara ning korraliku rohelise 3 gen. õliga nendest vigadest vabaks. On olnud autosid millel see viga on ilmselgelt põhjustatud juba lekkivast ja kulunud hüdroplokist ja ainuke lahendust on uus hüdroplokk alla panna. Audi on päris paljudel kastidel mitmeid kordi tarkvara vigu välja ravinud ning on olnud autosid millel on tarkvara niiöelda ennast lolliks õppinud (adapteerinud äärmustesse ning ei lase adaptsioone kustutada) ja tulemuseks on normaalse sõidu juures tugevad paugud ja löögid. Audi ütleb muidugi, et tegemist on eluaegse õliga, aga tavaliselt lõpeb käigukasti eluiga tunduvalt varem kui muu auto. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Mure Tiptronic kastiga(3.0tdi quattro A5 2009)
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
42.6%
- SQL:
57.4%
]