Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Mure Tiptronic kastiga(3.0tdi quattro A5 2009)
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Mikk_P[/i] Läbisõit 170t km. Seepärast siia postitasin, et kusagilt ma lugesin välja, et selline käitumine ongi iseärane tiptronic kastile. Nagu kasutaja HangOver arvas. Minul võrdlusmoment puudub teiste tiptronic kastidega. Võrdlusmoment põhineb BMW, VW ja Skoda automaakastidega. Samuti ka 2005a. Honda Accordi kast tundus väga mõnusalt toimetavat võrreldes A5. Saan aru, et Hondal on mootor nõrguke ka ja seega peabki kohe lappama alla, et natukenegi jõudu oleks aga 2011a 4.0D BMW X5 vahetab ka kohe käigu alla kui natukenegi kiirendada, olenemata sellest, et mootoril on jõudu enam kui küll. Naljakas vaadata, et lihtne nõu küsimine tõmbab mõnel kasutajal närvi päris mustaks. Nakkuslik vingumine või mis see oligi..;) [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Mure Tiptronic kastiga(3.0tdi quattro A5 2009)
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
24.1%
- SQL:
75.9%
]