Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
metallica

 postitati 21.10.02 19:47
Käigukangi all on mingid muhvid. Üks on vahetult käigukangi all ja teine on veel omakorda selle all.
Audi 80´nel maksis esimene 100 eeku ja teine ~500 eeku.
Kui üks neist on kulunud, siis ei taha eriti hästi R käik sisse minna. Kuid teised peaksid ka vähe kehvemini sisse minema.
ranz

 postitati 17.10.02 16:18
Tegelt on mu Passatil sama teise käiguga... aga ainult külma mootori puhul. Kui juba käigukastis õli soe siis pole muret. Raginat küll ei ole, kuid ega see hea siiski ei ole, miski kala on sees:(
rass

 postitati 17.10.02 14:59
mul hommikuti kui auto kaua seisnud ja eriti talvel ei taha tagurpidikäik hästi minna. kõigepealt panen 1 või 2 ja siis lükkan tagumise
Nu

 postitati 17.10.02 14:32
kui sul lausa "valus kuulata" on siis tähendab ragiseb we?

mul viimasel ajal 1.käik läheb üsna raskelt sisse, a raginat pole. <- ehk siis mul pole muretsemiseks põhjust. või on???
ranz

 postitati 15.10.02 13:48
See miski muu jama sul peaks olema, kui siduriga jamades läheb sisse. Muidu kui vaata mootori padi ära vajunud siis hoovad teises asedndis, eksju. Ja nüüd kui uus pandi asend muutus järsult teiseks. Ma saaksin aru kui üldse sisse ei läheks, ei nii ega naa... siis vaja vaid hoovastikku regullida. Aga muidu kas sul käigukang vabas aseendis muutus ka ve?
Iseenesest hoovastikku lihtne regullida, vaid üks mutikas lahti ja nuudi peal keerata. Kui sul vabakäigu asend muutus siis proovi enamvähem vanasse asendisse tagsi keerata.
Ja kas mitte käigukasti padi sul ära vahetatud?
QUATTRO

 postitati 15.10.02 13:44
Üldiselt on natuke naljakas,kuid omadest kogemustest võin öelda,ilmselt on vaja sul,kas kulissi nihutada või lülitushoova pikkust muuta.Ja täna õnne,et sa saksa autos ei käind,need on ikke Erilised tõprad.
Rallymees

 postitati 15.10.02 11:50
siis teeb forss praaki...
üksgi töökoda pole perfektne!!!!
audi-äss

 postitati 15.10.02 11:25
jajah see mootori padi on vahetaud forss'is ja ma pakun see pole päris suvaline koht, sa mäletad valesti rallymees:D
Rallymees

 postitati 15.10.02 09:59
kui ma õigesti mäletan siis sa panid selle kusagil mustamäe töökojas, kus töökvliteet eriti hea pole....
mine anna "vastu hambaid"!!!!
antsu

 postitati 15.10.02 07:59
teised käigud lähevad normaalselt sisse?
..............
käigukasti hoovad paigast ära?
pandi äkki padi sitasti ja sexis midagi ära?
lase töökojal lihtsalt üle vaadata, nad peaksid seda tasuta tegema
audi-äss

 postitati 14.10.02 23:51
niisiis jälle üks pisikene mure autoga... nimelt sai autol ära vahetatud mootori padi. enne kolises mis hirmus kui käiku vahetasid kiiresti, nüüd ok, vähemalt see asi:) aga pärast seda tekkis järgmine jama... ei taha enam R käik sisse minna:( peab kas jõuga sisse suruma "valus on lausa kuulata" või siis siguriga mängima, et see käik sisse läheks..:(
mis kala on?? ära mulle seda kõige halvemat asja rääkige, et käigukast õhtul... jummala eest ei... ma olen oma autoga 101 imet ära teinud... ja nüüd see ka...

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 39.2% - SQL: 60.8%]