Teema ülevaade |
AudiQuattro
|
postitati 22.11.03 15:52 |
Ei tea jah mis häda on, aga tegelt ma lasin aiavoolikust hirmsa surve mõlemat pidi ja vääga ilusti käis vesi läbi...
Ja siis veel see kuradi kliima kraadi reguleerimine ka ei tööta, kui tulebki sooja siis tuleb kogu aeg maha kruvida ei saa...ja millegi pärast saab
temperatuuri panna 0-50`c...kuigi miskit ei muutu, kogu aeg tuleb ühte moodi....krt järsku läks kogu systeem korstnasse
|
ranz
|
postitati 22.11.03 13:02 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja AudiQuattro
Mul siis hoopis selline mure, et sooja tuleb ainult kõrgetel pööretel. Tühikäigul puhub aint leiget aga kui pedaali sõtkuda tuleb kuuma. Kas viga võib
olla veepumbas(labad ära?). |
Nii võibki see olla et soendusradikas umbes... ja sealt surutakse sooja õhku läbi vaid siis kui tuure annad... surve siis ju suurem...
|
madjs
|
postitati 22.11.03 11:48 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja Black
Tsitaat: | Esialgne postitaja ferdinand
Mina küll diisliga ei julgeks proovida, mõistus ütleb, et sellest diislist endast võib igasugu mäda sinna jahutusse pidama jääda?
|
Diiselkütus on üks puhtamaid ja tõhusamaid asju, millega sa oma mootorit hooldada saad. Teenindustes pestakse kõik mootoridetailid ka saastast puhtaks
just nimelt diiselkütusega. Mootori sisepesuvedelikud baseeruvad ka enamasti omadustelt diiselkütusele sarnaneval nafta fraktsioonil. Halba ta
jahutussüsteemile pesu korral kindlasti ei tee. |
Ma arvatavasti enne kangema termostaadi paigaldust selle diisli varjandi ära proovin, eks muidugi paistab, uurin enne vanemate autohuntide käest
|
AudiQuattro
|
postitati 22.11.03 11:30 |
Mul siis hoopis selline mure, et sooja tuleb ainult kõrgetel pööretel. Tühikäigul puhub aint leiget aga kui pedaali sõtkuda tuleb kuuma. Kas viga võib
olla veepumbas(labad ära?).
|
Black
|
postitati 22.11.03 10:26 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja ferdinand
Mina küll diisliga ei julgeks proovida, mõistus ütleb, et sellest diislist endast võib igasugu mäda sinna jahutusse pidama jääda?
|
Diiselkütus on üks puhtamaid ja tõhusamaid asju, millega sa oma mootorit hooldada saad. Teenindustes pestakse kõik mootoridetailid ka saastast puhtaks
just nimelt diiselkütusega. Mootori sisepesuvedelikud baseeruvad ka enamasti omadustelt diiselkütusele sarnaneval nafta fraktsioonil. Halba ta
jahutussüsteemile pesu korral kindlasti ei tee.
|
Black
|
postitati 22.11.03 10:21 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja ranz
Läbi pesemesige on nii... lased tosooli kõik välja, paned vee sisse koos miski puhastava/mustust lahustava ainega ja lase üks pikem ring tuuritades,
või sõida niimoodi üks päev ringi... talvel vast teha ei saa jah... ei saa autot seisma jätte jäätub ära.
|
Pesuaine võib vabalt lisada hetkel seesolevasse vedelikku ja siis umbes päeva sellega ringi sõita. Kindlasti mitte ei soovitaks selleks kasutada
tavalist kraanivett, vaid ikka destvett. Samuti ei soovitaks suvel suvalises bensukas kastekannust vett juurde kallata. Vastasel korral on
jahutussüsteem üsna kiirelt katlakivist ummistunud.
|
ferdinand
|
postitati 22.11.03 10:04 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja ranz
Kõige efeketiivsem on siiski veel üks asi, kes julgeb võib ka ära proovida... tosool välja ja diisel sisse... ja niimdodi ringi tuuritada... pärast
see lahinal välja ja puhas korralik torool sisse. See teine variant pidavat ikka korralikult süsteemi ära puhastama. |
Mina küll diisliga ei julgeks proovida, mõistus ütleb, et sellest diislist endast võib igasugu mäda sinna jahutusse pidama jääda?
|
ranz
|
postitati 22.11.03 08:09 |
Läbi pesemesige on nii... lased tosooli kõik välja, paned vee sisse koos miski puhastava/mustust lahustava ainega ja lase üks pikem ring tuuritades,
või sõida niimoodi üks päev ringi... talvel vast teha ei saa jah... ei saa autot seisma jätte jäätub ära.
Kõige efeketiivsem on siiski veel üks asi, kes julgeb võib ka ära proovida... tosool välja ja diisel sisse... ja niimdodi ringi tuuritada... pärast
see lahinal välja ja puhas korralik torool sisse. See teine variant pidavat ikka korralikult süsteemi ära puhastama.
Coupele supaka??? et mis kasti sinna teha??? vaata oleeevi auto teema alt, see minu tehtus sinna... ka coupe ju... nii mängis kas igatahel väga
hästi... kui sa muidugi seda mõtlesid.
|
madjs
|
postitati 22.11.03 00:06 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja ranz
Oi OI... auto ammu juba müüdud... pea aasta juba... nüüd see uue omaniku mure |
See selleks aga millega läbi pesid oma soendusradika? Ps coupeele aitad mingi supaka välja mõelda??
|
ranz
|
postitati 22.11.03 00:03 |
Oi OI... auto ammu juba müüdud... pea aasta juba... nüüd see uue omaniku mure
|
juss
|
postitati 21.11.03 23:56 |
Termostaadi temperatuur on iseenesest vähetähtis asi. Normaalses korras auto puhub juba paariminutise sõidu järel piisavalt sooja, kui mõõdiku seier
pole veel liikumagi hakanud. Kui nii ei ole, on viga mujal, kas kütteradikas peaaegu umbes või lööb gaasi veesärki ja kütteradikas on õhku täis, kuna
see asub kõrgemal. Kui jahutusvedelikul on kalduvus salapäraselt ära kaduda, siis pole ka lootust sooja saada. Kalla jahutusvedelikku maksimumini ja
vaata, kas korraks veidigi soojenemine paraneb. Vedeliku salapärase kadumise põhjus on tõenäoliselt plokikaane tihendis.
|
ranz
|
postitati 02.11.02 07:10 |
Nüüd siis pesin läbi soendusradika ja asi ikka hoopis teine, sooja tuleb palju kiiremini ja ikka sitaks rohkem kui enne... soojaks läheb ka kiiremini
)))) aga jama ikka, et külmast peast neelab kütust palju Pean ikka selle vaakum asjaga seal vaeva nägema: http://audiclub.badboys.ee/foorum/viewthread.php?tid=242
|
ranz
|
postitati 17.10.02 06:36 |
Nüüd siis asi selge, see 130 krooni on maha visatud. See whaleri oma ei lase temperatuuri üle 88C üldse... heal juhul 89 tuleb. Teisega oli temp nii
95C juures. Ja soojaks läheb täpselt sama kiirelt või siis tähendab aeglaselt. Siiski tundub et odav HQ oma on parem kui kallis Whaler... ja selle
teise ma ka tagasi panen, sest sellega oli mootor soojem ja temp normis. Tra küll
|
ranz
|
postitati 16.10.02 16:54 |
Niisiis, nüüd wahleri termostaat sees ja tundub, et nüüd see kala et enam ei tõuse temp üle 85C vapsee... krt küll, kuda nii saab, termostaat ju
87C-ne sealt maalt hakkab ta ju alles avanema.
Aga eks homme hommikul näis, siis hommiku vara, kui alles külm, pean tööle kimama, siis täpselt vahe näha.
|
ranz
|
postitati 14.10.02 18:30 |
Väga hea mõte, soendusradikas... tuleb seda vähe uurida. Kui nüüd järgi mõelda siis sooja tuleb ka sealt nagu vähevõitu, soe küll on kuid audil mul
ikka saab lausa kuuma sealt kätta.
Ja Tridoni termostaadid on ka väga head...
Passatil on jah risti, audil piki.
See kraad siia kraad sinna pole minuarust küll midagi suurt. Audil algusest peale 88C ne sees olnud ja krt kipub ka talvel üle 100C minema raibe.
Aga kokkuvõttes siis... homme lähen uurin seda soendusradikat tiba.
|
QUATTRO
|
postitati 14.10.02 18:23 |
Esiteks:parim termostaat on WAHLER
Teiseks:kui su pillil on risti mootor,siis on täiesti reaalne,et läheb kauem soojaks,kuna jahutatav pind tuule poolt on ca 4*suurem.
Kolmandaks:talvel meie oludes pole mõtet alla 92 c' üldse sisse panna.
Ja nyyd kysimus,Oled kindel,et su soendusradikas pole kellegi heatahtliku inimese poolt näit.mingit lekkepeatajat täis topitud?Tsitaat: | Esialgne postitaja
ranz
Nu jah, saab ka nii. Kuid selleks pead sa tosooli välja laskma, termostaadi välja võtma... saab ka ju lihtsamalt. |
|
ranz
|
postitati 14.10.02 16:14 |
Nu jah, saab ka nii. Kuid selleks pead sa tosooli välja laskma, termostaadi välja võtma... saab ka ju lihtsamalt.
|
Indrek
|
postitati 14.10.02 14:57 |
ja nii saab ka kontrollida et võtad termostaadi ja paned selle potti ja kuumutad pliidi peal. ja kui enne keema minemist avaneb, on kõik komprende
ja välja võttes peab sulguma. lihtne!?!
|
ranz
|
postitati 14.10.02 12:47 |
Termostaadist soojenemis kiirus ei mõju mitte midagi kui siis vaid niipalju, et kui termostaat on lahti jäänud siis läheb mootor väga pikalt soojaks.
Termostaate on igast temperatuuridega siin... minu omale oli siin saada 86, 87, 88, 90, 93 ja ju on neid veel. Sees oli seal ennem 87C, nüüd siis
88C.
Kuid termostaati saab ju kontrollida... Kui hoida kätt sellel torul mis läheb mootorist radikasse, suur ring siis, siis see ei tohi ennem hakata
soojaks mine kui siis nii 88C juures, tegelt võib ka tiba varem hakata (olenevalt termostaadist). Ja nii minul ongi, kui temperatuur on paras siis
termostaat avaneb ja avaneb suur ring ja toru läheb soojaks, niisiis termostaat korras. Krdi imelik asi on see jah, no üldse ei hakka mõistus enam
peale.
|
UFO
|
postitati 14.10.02 10:26 |
Minu Audi 100 2.0 oli valida kahe termostaadi vahel - kui õigesti mäletan oli nn lõuna variant 88 kraadi ja nn põhja variant 93 kraadi. Aga
soojenemise kiirust ei pidanud see mõjutama. Endal on see lõuna varaint kuna põhjamaist polnud hetkel sees ja ei viitsinud ootama ka hakata.
|
rass
|
postitati 14.10.02 10:20 |
alati ei pruugi termostaat õhtal olla. on ju erinevat tüüpi termostaate.. lõunamaadele ja põhjamaadele. need regullivad ka erinevalt auto soojust jne.
mul mazdal läks termostaat pesse.. sellega seoses tõusis kütusekulu 18l/100km
|
UFO
|
postitati 14.10.02 09:22 |
Ehee, endal oli sama jama - vahetasin termostaadi ära jne. Aga, mis välja tuli - uus termostaat oli õhtal või läks hästi kiirest õhtale. Ühe sõnaga
saatsin selle Salome termostaadi kus kurat ja ostsin vähe kallima. Asi sai korda. Sama probleemi kehvade termostaatidega olen nüüd hiljem ka kuulnud.
|
ranz
|
postitati 12.10.02 20:00 |
Autoks siis VW Passat 1,6 motoga. Maanteel sõidan nii 10 kilti siis alles max temperatuur käes (peaaegu), teise autoga mul (audi) läheb ikka sitaks
kiiremini soojaks. Sellel passatil ju see automaatne toores ja krt kipub niimoodi mul jubedalt kütet võtma kui toore klapp pikalt peal on. Termostaat
on vahetatud, tosool on uus sees... ma krt ei oska enam midagi ette võtta sellega, või äkki ta peabki nii kaua soojaks minema? krt kahtlen...
|