Teema ülevaade |
Kaupo.K
|
postitati 15.05.20 21:09 |
Ikka on saada, forss või esindus või h2. Kindlasti muu variant ka võimalik. Raha paneb rattad käima.....
|
hundux
|
postitati 11.05.20 17:29 |
Kas neid klappe kusagilt saada ka on? Aeromotorsist koodi järgi ei tule midagi.
|
Veiksxxl
|
postitati 15.01.13 22:37 |
Mul tuli ka õlivahetusega klapi klõbin sisse 2.6 110kw Abc alguses ei saanud aru milles asi. mõõtsin õlisurve ära kõik korras. lõpuks sai hing täis ja
panin prooviks ülerõhuklapidele tõmbneedid ette. Käima pannes natuke aega klõbisesid ja siis oli vaikus. Järelikult rõhu klapid ei töötanud...
|
Renz0
|
postitati 26.03.12 15:29 |
Tsitaat: | Algselt postitas: rempspoiss
Ega see ka muidugi võimatu ei ole. Ilmselt võiks selle poole plokikaane tagant, kus lagiseb, õlirõhu igaks juhuks ära mõõta. |
Kas seda õlirõhku mõõta sellest rõhuklapist ? Et jätad klapikambrikaane maha ja keerad kella sinna rõhuklapi asemele?
Minul on üks peavalu sellise mootoriga hetkel.
Õlirõhu anduri asemele panin kella, sealt näitas tühikäigul 3,5 bar ja pööretel nõks üle 4-ja
Aga ühel pool lagiseb, vahetatud on tõukurid, plokikaas(vanal olid jubedad sooned sees esimesel nukapakul)
Töötas päris tükk aega ilusti ja hakkas jälle lagisema. Minul on mõistus otsas :S
Mul on küll mootoriks 2,8 128kw a6 c4
Ehk oskab keegi mingit head nõu anda, mida veel uurida puurida!?
|
audi_a4_v6
|
postitati 04.03.12 11:52 |
Mul on plagina moodi häält kuulda poolsooja mootoriga kõrvalistuja poolt, külmalt pole ja soojalt pole, kõvasti ka pole, aga ikka on kuulda, sest muu
on väga vaikne Eks millalgi uurin ka seda asja väheke, ehk saab millelegi
varakult jaole.
|
Remo
|
postitati 04.03.12 10:05 |
Ega see ka muidugi võimatu ei ole. Ilmselt võiks selle poole plokikaane tagant, kus lagiseb, õlirõhu igaks juhuks ära mõõta.
|
QUATTRO
|
postitati 04.03.12 00:24 |
Äkki on hoopis plokikaande tulev õlikanal kinni?
Minul on nendega rohkem probleeme olnud kui nende klappidega.
Piisavalt kaua vahetamata õli mätsib plokikaane tihendis oleba õlikabnali kinni, ja kirjeldatud probleem on olemas kohe.
Kisu klapikambrikaan maha ja vaata kas nukkadele üldse mingi õli kohale jõuab.
|
ReneR13
|
postitati 03.03.12 21:50 |
Suured tänud.
|
Remo
|
postitati 03.03.12 21:48 |
Tsitaat: | Algselt postitas: ReneR13
Oskab keegi ka öelda, mitu ülerõhuklappi 2.6 V6 mootoris on ? |
Kaks tükki. Kummagi plokikaane sees on üks.
|
ReneR13
|
postitati 03.03.12 21:32 |
Oskab keegi ka öelda, mitu ülerõhuklappi 2.6 V6 mootoris on ?
|
Renz0
|
postitati 02.03.12 00:46 |
http://www.youtube.com/watch?v=XweoVnzosco
Kas heli midagi sellist?
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=51168 Sellest
teemast pärineb see video.
Mu tuttaval sama heli, aga pole veel jõudnud neid klape välja lammutada ja uurida, et kas on nende viga!
Renz0
|
Remo
|
postitati 01.03.12 21:57 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Kuits
Tsitaat: | Algselt postitas: ReneR13
Kui neid vahetada siis tuleb nukk maha võtta ja prst jälle rihm paika panna jne ? |
Ega vist.
Köik toimingud ei jää alati rihmamajanduse taha pidama.
Samas... miks on 078103175D / 059103175A märgitud sisselaske kolde all oleva kaanekese alla?
Kas üks asukohast vöiks olla siin märgitult
|
Selle pildi peal asub see klapp täpselt teisel pool nukkvõlli. Nukkasid ei pea jah maha võtma. Klapikambrikaane võtad maha ning asud muterdama
|
Kuits
|
postitati 01.03.12 21:42 |
Tsitaat: | Algselt postitas: ReneR13
Kui neid vahetada siis tuleb nukk maha võtta ja prst jälle rihm paika panna jne ? |
Ega vist.
Köik toimingud ei jää alati rihmamajanduse taha pidama.
Samas... miks on 078103175D / 059103175A märgitud sisselaske kolde all oleva kaanekese alla?
Kas üks asukohast vöiks olla siin märgitult vöi
on siiski tegu nende punnidega?
E:
|
ReneR13
|
postitati 01.03.12 21:26 |
Kui neid vahetada siis tuleb nukk maha võtta ja prst jälle rihm paika panna jne ?
|
Remo
|
postitati 01.03.12 21:05 |
Tsitaat: | Algselt postitas: ReneR13
Kas need ülerõhuklapid võivad siis tuksis olla ning tahavad vahetust? kas sellest võib ka see plagin kaduda? mis nad maksta võiksid ?
|
Klapp maksab mingi 18€ tk. Need klapid lähevad tuksi ja siis jääb õlirõhk vähe lahjaks kaane all ja tõukurid hakkavad lagisema. Kehvemal juhul peab
hakkama hiljem hüdrotõukureid vahetama.
|
ReneR13
|
postitati 01.03.12 20:56 |
Kas need ülerõhuklapid võivad siis tuksis olla ning tahavad vahetust? kas sellest võib ka see plagin kaduda? mis nad maksta võiksid ?
|
Remo
|
postitati 01.03.12 20:25 |
Tsitaat: | Algselt postitas: audi_a4_v6
Tsitaat: | Algselt postitas: Kuits
Vöib olla ka plagin pöhjustatud üleröhuklapist.
Foorumis sellest ka pajatatud.
Enne tuleks 100% kinnitada lagina asukoht. |
Kus see ülerõhuklapp asub muidu, ka juhipool? |
Need ülerõhu klapid on mõlema klapikambrikaane all. Ühel pool on ees nurgas ja teisel pool taga nurgas.
Välja näevad sellised. 10 padruniga keeravad välja.
|
audi_a4_v6
|
postitati 01.03.12 20:06 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Kuits
Vöib olla ka plagin pöhjustatud üleröhuklapist.
Foorumis sellest ka pajatatud.
Enne tuleks 100% kinnitada lagina asukoht. |
Kus see ülerõhuklapp asub muidu, ka juhipool?
|
Kuits
|
postitati 01.03.12 20:04 |
Vöib olla ka plagin pöhjustatud üleröhuklapist.
Foorumis sellest ka pajatatud.
Enne tuleks 100% kinnitada lagina asukoht.
|
yanekk
|
postitati 01.03.12 19:43 |
On ja 2.6 nii millegipärast mõtlesin 2.4 mootorit.
|
ReneR13
|
postitati 01.03.12 19:04 |
Just nii, a4 2.6 kaks nukkvõlli ja 12 klappi. Rihm veba nukke.
|
audi_a4_v6
|
postitati 01.03.12 18:57 |
Kas see kehtib ka mitte 5v mootorite puhul? Nii vähe, kui mina sellest asjast tean, on 2,6-l 2 nukkvõlli ja 12 klappi, kas mingil ketil on üldse
kuskil olla? Nukkvõllid käivad rihma pealt jne või ma olen millestki valesti aru saanud
|
yanekk
|
postitati 01.03.12 18:30 |
Midagi sellest jutust.
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=107082
|
ReneR13
|
postitati 01.03.12 18:27 |
Mootoris plagin sees, juhi poolt klapikambrikaane alt tuleb. Sai vahetatud tõukurid ja rihm. Mis võib põhjustada sellist plaginat ?
|