Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
FSI mootorite ummistumine ehk carbon buildup
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Konrad[/i] [quote][i]Algselt postitas: prj[/i] [quote][i]Algselt postitas: Maku[/i] [quote][i]Algselt postitas: prj[/i] Ehk aitaks see, kui karterituulutus atmosfääri viia, ma ei tea. Sest reaalselt tuleb see kräpp sinna karterituulutusest. [/quote]Justkui meenuks, et keegi B7 RS4 omanik oleks seda ka teinud. [/quote] Võimalik. Ma arvan, et kui karterituulutus atmosfääri viia ja EGR välja lülitada, siis ei oleks sellel jamal sinna mingit teed enam. Samas Toyota näiteks omab nii silindri sisest, kui ka silindri välist pihustit. Silindri sisest kasutatakse madalal koormusel ning silindri välist suuremal koormusel. Sedamoodi peseb kütus klappe ning probleemi ei teki, samas kütusekulu ei kannata. [/quote] Mina olen lugenud, et karterituulutuse atmosfääri ventimist on tehtud, tulutult. Kräpp koguneb sinna sisse- ja väljalaske klappide üheaegse avatuse tõttu (valve overlap). Kuna seda muuta ei saa, siis on ainuke lahendus (katsetatud on nüüdseks siis 6 aastat üle maailma) regulaarne mehaaniline puhastamine. Nii olen mina asjast aru saanud. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
FSI mootorite ummistumine ehk carbon buildup
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
36.0%
- SQL:
64.0%
]