Teema ülevaade |
VisaHinGGG
|
postitati 29.01.22 18:50 |
Vahetasin siiski õhulugeja ära ja nüüd kõik funktsioneerib kenasti. Jõud tagasi igast asendist ja tahmakas hakkas ka kohe puhastust tegema.
|
VisaHinGGG
|
postitati 24.01.22 08:43 |
Hey
ScanHubi masinaga tehtud diagnost igalkorral aga selge pilt. Ei oodanutki, et vea koodide kustutamine aitab siin midagi ja prolly asjapulka ikka vaja
jep.
|
Jann
|
postitati 24.01.22 05:08 |
Tsitaat: | Algselt postitas: RKK
Lisan veel, et tahmafilter ei hakkagi puhastust tegema kui mootoris viga sees või mingi andur segast peksab. |
Ei vasta tõele. Siin ei saa üldistada nii. Teeääred oleks neid täis, kui nii oleks.
Kui teemaalgataja väsib veakoodide kustutamisest, võid läbi tulla ja saad teada mis viga.
Võrus on ju Rain, kes peaks oskama päris diagnostikat teha, mitte "arvutit taha visata"?
|
prj
|
postitati 23.01.22 22:30 |
Diagnostikat on vaja.
Antud hetkel ei ole diagnostikat tehtud, ainult veakoodide lugemist ning sedagi mingi lambiseadmega.
Võid huupi andureid vahetada muidugi.
Täiesti mõttetu on kogu see teema siin.
|
RKK
|
postitati 23.01.22 19:44 |
Kui lahtise õhulugeja pistikuga sõitma minna siis viskab üsna kiirelt limp mode-i. Seega see variant ei toimi. Kui kaabel ja programm olemas siis on
ju lihtne vaadata mis see andur reaalselt näitab. Samuti saab vaadata DPFi andmeid. Kui palju "calculated soot" jne ja rõhuandurite andmeid samuti.
Ja veel EGR jne. Kui on kaabel ning oskad vaadata siis 99% juhtudest saab asjatundliku diagnoosi tulemusel õigele rajale. Tihti veakood ei pruugi
üldse probleemi reaalne põhjus olla
Lisan veel, et tahmafilter ei hakkagi puhastust tegema kui mootoris viga sees või mingi andur segast peksab. Kui pikalt edasi lased selle vahelduva
DPF märguandeks siis asi võib päädida DPFi eemaldamise ja läbipesuga. Hetkel annab ta märku, et ta ei saa puhastama hakata kuid varsti pole see enam
auto peal võimalik kui grammid DPF-is teatud piiri ületavad. Siis vaid mehaaniline pesu ning tahmafiltri counterid nulli. Ennem muidugi tuleb
probleemi põhjusele jälile saada.
|
traksid
|
postitati 23.01.22 18:57 |
Tervitus,
Enda B6'l sai õhulugeja vahetatud, kuid selle korrasolekut saab kontrollida ka nii - ilma arvutita (vähemalt enda autol toimis). Ühenda õhulugeja
küljest pistik lahti ja kui masinal minek parem, siis peaks õhulugejas ikkagi viga olema. Enda omal sai nii kontrollitud ja tulemus oligi kohe käes.
Vahaetasin õhulugeja ära autol ning auto jälle ergas ja kõik töötab korrektselt.
|
VisaHinGGG
|
postitati 23.01.22 18:21 |
Hey
Selline sündmuste ahel ja pole päris kindel, kas peaksin uut õhulugejat minema ostma aga ehk keegi tark annab kinnitust, et asi ikkagi selles.
Nimelt asjad hakkasid toimuma nii:
1) Korraks kadus jõud ära peale kerget kiirendamist
2) Edasi oli samuti auto kahtlaselt kohati jõudu oli kohati polnud. Just tundus, et madalatel pööretel nagu kogus rohkem end
3) Siis ilmus veateade: particulate filter system fault
4) Tegin pikema tiiru ja kadus ära
5) Otsa tuli check engine ilma veateateta
6) Diagnost kuvas, et P0101 Mass or volume air flow 'a' circut range/performance
7) Viga kustus diagnostis ja tagasi ei tulnud .
8) Siiski sai õhufilter vahetatud + õhulugejale tehtud puhastus korrektse puhastussvahendiga
9) kõik ok!
10) Ca 150km oli kõik fine kuniks tuli taaskord check engine ilma veateateta
11) Tripi lõpus tuli uuesti partifuclate filter system fault ka.
12) Jõud oli autol kenasti olemas ja mingit probleemi polnud. Ca 200km sõitsin nii et arugi ei saa, et midagi viga oleks
13) Uus diagnost. Sama error P0101 Mass or volume air flow 'a' circut range/performance
14) Viga kustus. 20 km hiljem kustus ka particulate filter system fault
15) Ca 120km sõidetud ja 0 veateadet.
Küsimus oleks, et ilmselt viga ikkagi mingi hetk taaskord kordub kui 2x juba olnud. Kas next step võiks olla siis õhulugeja vahetus ja kas particulte
filter/õhulugeja siis on omavahel nõnda seoses, et kui nt õhulugeja paneb villast ei suuda tahmafilter ka oma tööd teha või võib errori anda?
Tänud abi eest.
|