Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Õlide arutelu
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: 100[/i] [quote][i]Algselt postitas: KsenoonE[/i] Teine number näitab õli võimet säilitada piisav "paksus" ka kõrgetel temperatuuridel ehk nn suvist viskoossust. [/quote] Siinkohal oskan sind parandada ja mainin, et nö. suvega pole sel numbril midagi pistmist, sest teine number näitab õli viskoossust nö. mootoriõli töötemperatuuri juures ehk kui ma ei eksi, siis oli see 100°C juures. Vahet pole kas on talv või suvi, õli temp läheb 100°C (vähemalt) kanti igal juhul. :) Eespool oli juttu ka 5W-X vs. 10W-X. 5W on ka -30°C juures vedelam kui 10W on -25°C juures. Ja samas 0W on isegi -35 juures veidi vedelam kui 5W oli -30-ga. Nagu siin korra on ka juba kirjutatud, kui on -30, siis 10W on nii paks, et teoreetiliselt enam pumbatav ei ole, 5W on pumbatav kuni -35-ni ja 0W kuni -40-ni. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Õlide arutelu
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
17.5%
- SQL:
82.5%
]