Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Õlide arutelu
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: R129[/i] [quote][i]Algselt postitas: 100[/i] Ei oska öelda kui õige see on ja kas võib avaldada ka mingit reaalset märgatavat mõju mootorile/tihenditele, aga olen kuulnud soovitust, et parem oleks kasutada koguaeg sama tootja samasugust õli, sest erinevate tootjate õlid sisaldavad erinevaid lisandeid (manuseid) ning kuna õli vahetades jääb mingi kogus eelmist õli sisse, siis need uued lisandid võivad mõnede teiste lisanditega mitte just kõige paremini kokku sobida ja mingi ebasoovitava reaktsiooni anda või siis hoopis mõne lisandaine mõju nõrgemaks muuta vms. Olen oma 100-le mitmed aastad 5W/40 sisse pannud, nüüd mõtlesin mis oleks kui prooviks 0W/40, sama tootja oma. Talvel külmaga käivitamine parem. Mootor muidugi oma vanuse tõttu arvatavasti pole nii tihe ja lõtkudeta kui uuena, aga töötemperatuuri juures ju teoreetiliselt 0W/40 ei tohiks olla vedelam kui 5W/40 (kui andmeid uskuda, siis 100°C juures mingi imeväike vahe on viskoossuses, u. 3,7%). [/quote] Ühelt poolt olen nõus teisalt vaidlen vastu. Baasõlide tootjaid nagu ka lisandite tootjaid ei ole maailmas just eriti palju. Seetõttu tulevad enamus spetsiifilisi lisandeid prktiliselt "ühest" august. Erinevaid õlisid võib julgelt omavahel segada, eriti veel siis kui tegemist on sama tüübi üliga ning veelgi kindlam kui nad vastavad samadele nõuetele (näiteks VW 504/507) - ei saa pead anda, et ei toimu mingitki reaktsiooni, kuid mootorile selline kokteil küll halvasti ei mõju. Viskoosusindeksil (xW-40 näiteks) on alati MIN ja MAX väärtus kuhu standardtestiga üli kinemaatiline viskoosus mahtuma peab. 0W40 ja 5W-40 on see piir 100 C juures min 12,5mm2/s ning max 16,6 mm2/s. Ehk sinna vahele peab ta mahtuma. 5W-40 või seega teoreetiliselt olla kuumalt kas paksem või vedelam kui 0W-40 ja kõik on piltlikult öeldes häppid ja standardnõuded täidetud. Tõsi, mida väiksem on viskoosusvahemik, antud juhul 0-ist kuni 40-ni võrreldes 5-st kuni 40-ni seda parem (loe lisandeid on vähem). Muidugi samas kui üks on PAO ja teine mineraal, siis antud soovitus loomulikult ei kehti. 0W on samas alti PAO õli, ning 5W või olla nii PAO kui ka muu (väga kvaliteetne HC näiteks). [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Õlide arutelu
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
20.4%
- SQL:
79.6%
]