Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
10v turbo omanikud
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Zoig[/i] [quote][i]Algselt postitas: Taavi.M(Audi&VW)[/i] ... Tühikäigumootorilt juhe ära võtta siis ei muutu midagi, et kas võib olla ka näiteks, et tühikäigu mootor on kinni ja kui rõhk tõuseb teatud maani, siis tühikäigumootor laseb rõhu läbi järsult ja tekibki see hing kinni effekt?[/quote]ma ei ole 10vt kapotialusega väga kursis, aga minumeelest peaks ju tühikäigumootori üks ots olema enne gaasiklappi, ning teine minema otse sisselaskekollektorisse. St mõlemad otsad on pärast turbot ning rõhk on tühikäigumootori mõlemal otsal kiirenduse ajal sama. Selle loogika järgi ainuke järsk rõhumuutus saab olla sel hetkel kui gaas maha lastakse ning bypass pole veel ülejääki turbo ette lasknud, aga see vaevalt kiirendamise ajal midagi mõjutab. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
10v turbo omanikud
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
29.0%
- SQL:
71.0%
]