Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
10v turbo omanikud
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Taavi.M(Audi&VW)[/i] Nii üle pika aja pärast mõningaid keretöid sain oma 200 jälle sõitma kuid on ilmnenud üks probleem mootoriga. Kiirendades tõmbab 3500 pöörde juures autol hinge kinni järsult, rõhku on sel ajal u. 0.4bar. kas tegemist võib olla fuelcutiga? Hiljuti sai proovi mõttes teise 200ga warm up valve ümbar vahetatud, et kas see võis asja mõjutada? Tühikäigu mootor ka ei funksa korralikult kuna külmalt käima pannes kipub välja surema ja lötutab aga soojalt töötab auto tühikäigul ilusti. Tühikäigumootorilt juhe ära võtta siis ei muutu midagi, et kas võib olla ka näiteks, et tühikäigu mootor on kinni ja kui rõhk tõuseb teatud maani, siis tühikäigumootor laseb rõhu läbi järsult ja tekibki see hing kinni effekt? Veel seda ka, et wastegate kaanel on kruvi pandud kust saab wg vedru jäikust muuta kuid viimati oli ta mul 0.8 bar peale keeratud kuid kui ma praegu mõlemale poole pool pööret keerasin, siis toimus ikkagi 3500 pöörde peal hing kinni. Et siis väheke siia teemasse jutuajamist jälle muidu maru vaikne siin. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
10v turbo omanikud
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
25.5%
- SQL:
74.5%
]