Teema ülevaade |
alias
|
postitati 26.09.04 08:54 |
Kahtlane see värk ikkagi.
|
quattromees
|
postitati 24.04.04 12:41 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja madjs
Tsitaat: | Esialgne postitaja quattromees
Üks klubiline tõmbas kunagi 10mm maha, ja auto sõitis! Ei mingit detonatsiooni vms. 2.2 A100-l. |
Kuidas küll selline asi võimalik sai olla, et se pärast veeel sõitis??? Miskid madalamad kolvid sees, või ajas põlemiskambri kuju teiseks? Niipalju
mahavõttes, kahtlane kas asi enam üldse ringi tahab käia, kui just midagi ümber ei tee. |
Kui mees tahab, räägib ise pikemalt. Trust me, midagi polnud muudetud. Hammasrihma pingutusmaa oli ka otsas, kuna kaas nii palju maha võetud. Kutt
katsetamise eesmärgil nii tegi, et näha, mis saab.
|
madjs
|
postitati 24.04.04 12:02 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja quattromees
Üks klubiline tõmbas kunagi 10mm maha, ja auto sõitis! Ei mingit detonatsiooni vms. 2.2 A100-l. |
Kuidas küll selline asi võimalik sai olla, et se pärast veeel sõitis??? Miskid madalamad kolvid sees, või ajas põlemiskambri kuju teiseks? Niipalju
mahavõttes, kahtlane kas asi enam üldse ringi tahab käia, kui just midagi ümber ei tee.
|
päkapikk
|
postitati 24.04.04 11:46 |
Soovitaks enne väljamõelda soovitud surveastme ja see järel väike arvutus ning ongi tead palju võtta. Kui ma õieti mäletan siis 0,1 mm tähendas 0,1
survetõusu ehk 1mm annaks surveastmeks kuskil 11,3. Aga sellise tõstmise mõttekus ilma nuki vahetamiseta on juba küsitav. Iseasi kuidas on alumise
otsa seisukord. Aga üldiselt 2,8't tuunides tuleb meeles pidada, et see mootor on ehitatud madalatel pööretel momendi saamiseks.
|
mulk
|
postitati 21.04.04 10:17 |
alias
postitatud 20.4.04 kell 20:50
mul endal lõhkus juba 0,5mm pealt neljanda silindri ära. Survex jäi ~7
Surve ja surveaste on kaks eri asja, plokikaanelt maha lihvides surve küll ei suurene.
|
Absolut
|
postitati 20.04.04 20:35 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja oleeev
Siis nagu ei tasu sellega jamama hakata jah |
1mm ei tee midagi halba
|
oleeev
|
postitati 20.04.04 20:26 |
Siis nagu ei tasu sellega jamama hakata jah
|
alias
|
postitati 20.04.04 18:50 |
mul endal lõhkus juba 0,5mm pealt neljanda silindri ära. Survex jäi ~7
|
quattromees
|
postitati 20.04.04 18:32 |
Üks klubiline tõmbas kunagi 10mm maha, ja auto sõitis! Ei mingit detonatsiooni vms. 2.2 A100-l.
|
alias
|
postitati 20.04.04 18:29 |
1mm ikkagi liiast olme. Kui, siis 0,5. Jääb järgmisex korrax varu
|
samru
|
postitati 15.04.04 19:57 |
Kes veel ei tea, siis V6-l on nukkvõlli rihmarattad koonuse peal ja võid muuta kasvõi veerand hamba kaupa. Tegelt iga nukarihma vahetusega lastakse
koonused lahti, pannakse spets rakis peale, mis fikseerib nukkvõllid õigesse asendisse ja keeratakse poldid kinni.
|
alias
|
postitati 15.04.04 18:12 |
Asi lõhnab muudetava nuki järele, kuna nukvõll hakkab hiljem tahtma poolt hammast. Pealegi, vaesed saaled
|
a90q20v
|
postitati 15.04.04 17:58 |
Samuti tekkib probleem rihmamärkidega. Kuna vända ja nuki vaheline kaugus lihvimisega muutub
|
alias
|
postitati 14.04.04 21:28 |
1mm ka muidugi juhul, kui mootori alumine pool okas on.
|
mulk
|
postitati 14.04.04 20:41 |
Jah, üle 1mm. ei julgeks ka mina maha võtta, kuna 2.8 surveaste juba niigi suhteliselt suur (10.3) Teatavasti piirab bensiinimootori surveastet
bensiini oktaan arv, siis tekib oht et bensiin plahvatab enne kui küünal ta süütab (detonatsioon)
Teiseks suurema mahalihvimisega võib tekkida ka probleeme sisselaske kollektori paika saamisega, kollektoris olevad poldiaugud on küll suurmad,
võimaldamaldamaks kollektori paigaldamist mõningasel mahalihvimisel, plokikaantes asuvate sisselaske akende vaheline kaugus muutub lihvimise tõttu.
|
ranz
|
postitati 14.04.04 17:40 |
1mm maha ja ei tohiks miskit veel juhutda... sellest edasi ei ole enam nii kindel.
|
oleeev
|
postitati 14.04.04 16:59 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja mulk
Võimalus on ju ära mõõta, kolb ülemisse surnud seisu ja klapp lahti ja siis mõõdad šupleriga ära, palju "ruumi" on.
Ja kui kõrgeks sa siis selle surveastme ajada tahad? |
No natuke võiks ju suuremaks ajada
Ei tohiks see ju halb olla.
|
ACE16V
|
postitati 14.04.04 15:36 |
Kas ma saan õigesti aru ,et need märgid on seal umbes samamoodi nagu ringraja kummidel on augud,et kui auguni kulund siis viska minema?
Või sain täitasa nalesti aru?
--------------------------------------------------
neljasilindrilisel nii ta oli
|
mulk
|
postitati 14.04.04 15:29 |
Võimalus on ju ära mõõta, kolb ülemisse surnud seisu ja klapp lahti ja siis mõõdad šupleriga ära, palju "ruumi" on.
Ja kui kõrgeks sa siis selle surveastme ajada tahad?
|
oleeev
|
postitati 13.04.04 21:29 |
Et siis nii kaua võib lihvida kuni kulumis märke enem pole?Kas ma
saan õigesti aru ,et need märgid on seal umbes samamoodi nagu ringraja kummidel on augud,et kui auguni kulund siis viska minema?
Või sain täitasa nalesti aru?
|
ACE16V
|
postitati 13.04.04 21:21 |
kaante all on vastavad kulumismärgid
|
oleeev
|
postitati 13.04.04 21:03 |
Oskab seda keegi mulle öelda,et kui palju võib v6 2,8sasel motol neid kaani maksimaalselt lihvida.Nii,et need kolvid ja klapid üksteist segama ei
hakkaks.
|