Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Ulvar

 postitati 01.03.04 07:49
Tsitaat:
Esialgne postitaja Jaks
Pinge otstel 1 ja 3 on 4,85V, mis nagu vähe.
Takistus klemmi 1 ja massi vahel on normaalne kui süüde väljas, aga kui süüde sees siis takistus suur.
Tõmbasin pistiku paljaks ja mõõtsin pinget jägajat põõrates (jägaja maas) otstel 1 ja 3 on 4,8V.
Proovisin mõõta niisama halli anduri takistust kõikide otste vahel ja ei mingit takistust. Või tuleb kuidagi teisiti mõõta.


Edit: Vabandust, ei pannud alguses tähele, et teema juba lukus. :)

See pinge on täiesti korralik, ajust tulebki sinna otsale 5V.
Ma soovitaks siiski veakoode vaadata, muidu jäädki otsima. Ma kipun arvama, et selle nuki asendi muutmisega saavutasid lihtsalt selle, et väntvõlliandurilt ja halli andurilt tulevad signaalid pole enam omavahel paigas. Sel juhul sädet ei anta.
Mingi tühine temperatuuriandur ei tohiks käimaminemist segada.


Ulvar
PS: Esimestel 2.2 S4'del on halli andur jah jagaja asemel, uuematel juba nuki ratta taga. (sjmautotechnik)
Jaks

 postitati 29.02.04 20:11
Peab vist vaatama jah uue ratta.
80quattro

 postitati 29.02.04 19:59
Tsitaat:
Esialgne postitaja Jaks
pole teist jah.


Et asja päris õigeks saada, tuleks panna uus ratas :)400EEK, väldid ka võimalikku plokikaane remonti
Jaks

 postitati 29.02.04 19:52
pole teist jah.
80quattro

 postitati 29.02.04 19:41
Tsitaat:
Esialgne postitaja Jaks
Teema lukku kõik toimib.
Viga oli selles, et rihma vahetades tuli rihmaseib koos hammas rihma hammakaga ja sellel pole õiget kiilu ( kuigi väntvõllil on ) ja see liikus veidike paigast kui auto käis või seisma jätsin.
Tänud kõigile eriti neile keda telefonitsi tüütasin oma probleemile lahendust otsides.
Jaks


Sul siis see kiil ära murtud-murdunud:mad:
Jaks

 postitati 29.02.04 17:07
Teema lukku kõik toimib.
Viga oli selles, et rihma vahetades tuli rihmaseib koos hammas rihma hammakaga ja sellel pole õiget kiilu ( kuigi väntvõllil on ) ja see liikus veidike paigast kui auto käis või seisma jätsin.
Tänud kõigile eriti neile keda telefonitsi tüütasin oma probleemile lahendust otsides.
Jaks
samru

 postitati 29.02.04 14:33
kuda selle hammasrihmaga sehkendades see halli andur peesse sai minna, seal tundub rohkem nagu mütsialune viga olema. Halli anduri otsene ülesanne selle mootori puhul on kontrollida nukkvõlli asendi õigsust, nii et märkide järgi kokku. Kuna sul nüüd jägaja ka maas, siis nüüd jebimist rohkem.
Jaks

 postitati 29.02.04 11:37
Tsitaat:
Esialgne postitaja quattromees
Seda teksti põgusalt tõlkides:

Aju ei tekita sädet kui ei tule signaali hooratta RPM, asendi andurist ja halli andurist jagajas (või siis nuka ratta taga).

JAGAJA HALLI ANDUR

Eemalda jagajast 3-me klemmiga pistik halli andurile. Mõõda pinget 1 (punane/must) ja 3 (pruun/punane)klemmi vahel (vähemalt 9V), süüde sees. Aju annab ~+12V 1 ja 3 klemmile.
.

Kontrolli multimeetriga, et takistus 1 klemmi ja massi vahel oleks (<1.0 ohm), mõnikord ei käivitu kui takistus 1 klemmi ja aju vahel suur, kuigi on +12V 1 ja 3 klemmi vahel.

Tõmba pistiku kondoom tagasi ja ühenda multimeeter 1 ja 2 klemmi vahele, süüde sees. Pinge 1 ja 2 vahel peaks olema ~4V kui andur kaetud ja 0-0,5V kui ei ole kaetud. Võib jagaja kaane maha võtta ja mootorit aeglaselt pöörates pinge muutumist jälgida (siis klemmi 1 ja 2 vahel).

Ehk veidi abi.

Pinge otstel 1 ja 3 on 4,85V, mis nagu vähe.
Takistus klemmi 1 ja massi vahel on normaalne kui süüde väljas, aga kui süüde sees siis takistus suur.
Tõmbasin pistiku paljaks ja mõõtsin pinget jägajat põõrates (jägaja maas) otstel 1 ja 3 on 4,8V.
Proovisin mõõta niisama halli anduri takistust kõikide otste vahel ja ei mingit takistust. Või tuleb kuidagi teisiti mõõta.
Jaks

 postitati 29.02.04 08:27
Tsitaat:
Aga kus see asub?

Mis asi asub? Kas jägaja.
Jägaja on nukka tagumises otsas
80quattro

 postitati 29.02.04 08:20
Tsitaat:
Esialgne postitaja Jaks
Minu arust pole minu autol halliandur nukka ratta taga. Sest juhtmeid sinna kuskilt ei lähe, ning mina arvan halli andurit olevat nii nimetatud jägajas.


Aga kus see asub?
Jaks

 postitati 29.02.04 08:17
Minu arust pole minu autol halliandur nukka ratta taga. Sest juhtmeid sinna kuskilt ei lähe, ning mina arvan halli andurit olevat nii nimetatud jägajas.
80quattro

 postitati 29.02.04 08:04
Tsitaat:
Esialgne postitaja Jaks
Selel pidil küll, aga kuidas lähevad sinna juhtmed.
Mul äkki teistsugune http://www.elcats.ru/audivw/vag5.asp?subm=%CF%EE%E8%F1%EA&btsnr=905-50&cid=119 ja halli andur AAN mootoril selline.


Siis sul kuni selle kerenumbrini:HALL SENDER
F >> 4A-N-100 000
Aga kus see asi sul asub, pole ise näinud, seepärast küsin? Kas ta on siis sisselaske nuka taga otsas?
Jaks

 postitati 28.02.04 20:33
Selel pidil küll, aga kuidas lähevad sinna juhtmed.
Mul äkki teistsugune http://www.elcats.ru/audivw/vag5.asp?subm=%CF%EE%E8%F1%EA&btsnr=905-50&cid=119 ja halli andur AAN mootoril selline.
80quattro

 postitati 28.02.04 20:19
Tsitaat:
Esialgne postitaja Jaks
Tsitaat:
Esialgne postitaja 80quattro
Kui ennem oli kõik korras, siis ilmselt mingi inimlik faktor mängus:(, nii et kontrolli temp andurite, halli anduri( asub nuka ratta taga) ühendusi vms

Nukka ratta taga pole nagu midagi näha, et seal andur oleks. Jägaja moodi kopsikust tuleb küll kolme otsaga pistik.
Tempi andureid kahjuks küll ei vaadand, aga vähe tõenäoline, et need lahti tulnud. Aga vaatan kindlasti üle.


Nr 10 on halli andur SIIN pildil
Jaks

 postitati 28.02.04 19:57
Tsitaat:
Esialgne postitaja 80quattro
Kui ennem oli kõik korras, siis ilmselt mingi inimlik faktor mängus:(, nii et kontrolli temp andurite, halli anduri( asub nuka ratta taga) ühendusi vms

Nukka ratta taga pole nagu midagi näha, et seal andur oleks. Jägaja moodi kopsikust tuleb küll kolme otsaga pistik.
Tempi andureid kahjuks küll ei vaadand, aga vähe tõenäoline, et need lahti tulnud. Aga vaatan kindlasti üle.
80quattro

 postitati 28.02.04 19:51
Kui ennem oli kõik korras, siis ilmselt mingi inimlik faktor mängus:(, nii et kontrolli temp andurite, halli anduri( asub nuka ratta taga) ühendusi vms
Jaks

 postitati 28.02.04 19:31
Ok mõõdan pinge ära kui pistik on lahti, seega saan teada, et pinde tuleb andurile. Milliste otste vahel anduril peab olema takistus.

Homme lähen ja mõõdan need näidud ära.
Tänud abi eest, loodan leida mingi vea.

Kui kellegil on veel ideid, milles viga ja kuidas kindlaks teha oleks tänulik.
Jaks
quattromees

 postitati 28.02.04 19:18
Seda teksti põgusalt tõlkides:

Aju ei tekita sädet kui ei tule signaali hooratta RPM, asendi andurist ja halli andurist jagajas (või siis nuka ratta taga).

JAGAJA HALLI ANDUR

Eemalda jagajast 3-me klemmiga pistik halli andurile. Mõõda pinget 1 (punane/must) ja 3 (pruun/punane)klemmi vahel (vähemalt 9V), süüde sees. Aju annab ~+12V 1 ja 3 klemmile.

Kontrolli multimeetriga, et takistus 1 klemmi ja massi vahel oleks (<1.0 ohm), mõnikord ei käivitu kui takistus 1 klemmi ja aju vahel suur, kuigi on +12V 1 ja 3 klemmi vahel.

Tõmba pistiku kondoom tagasi ja ühenda multimeeter 1 ja 2 klemmi vahele, süüde sees. Pinge 1 ja 2 vahel peaks olema ~4V kui andur kaetud ja 0-0,5V kui ei ole kaetud. Võib jagaja kaane maha võtta ja mootorit aeglaselt pöörates pinge muutumist jälgida (siis klemmi 1 ja 2 vahel).

Ehk veidi abi.
Jaks

 postitati 28.02.04 19:08
Kõik on hea, aga ingliskeel ei ole mu tugev külg.
Äkki keegi seletab selle juttu lihtslt lahti.
Tänades Jaks.
quattromees

 postitati 28.02.04 18:35
AAN mootoris peaks halli andur ikka rihmaratta taga olema. Teistel 2.2-tel minu teada mitte.
Vaata www.sjmautotechnik.com sealt peaks halli anduri kohta infot leidma!

SJM väidab, et esimestes AAN mootorites võib halli andur olla ka jagajas. Ega Veakoodi pole proovinud tõmmata?

Hetkel oli serveriga mingi kala, aga midagi (puudutab küll 3b rohkem) oli juhuslikult arvutisse jäänud...

NOTE: Keep in mind, that the ECU will NOT try to switch the Transistor Driver Module on and off to then switch the ignition coil on/off to make a spark, IF it is not receiving the correct signal from the Flywheel RPM sensor, AND the correct signal from the Flywheel TDC sensor (both mounted on the engine near the transmission bell housing), AND the correct signal from the Hall Effect sensor inside the distributor.

Distributor Hall Effect Sensor and connector


Remove the three terminal connector from the distributor for the hall effect sensor, using a DMM check for ~12VDC, (at least 9 Volts) between terminals 1 (Red/Black wire) and 3 (Brown/Red), the two outer connector pins with the ignition key on. Pin 1 is the first terminal on the left with the spring release clip wire towards the top. The ECU supplies ~+12V to this hall effect connector at pins 1 and 3. Check the connection in the plug from the hall sender on the distributor. In some cases the female contacts may be loose and are not making a good connection. Use a small dental pick to push the terminals together to ensure a good tight connection. Re-install this connector onto the distributor connection.

Use a DMM and check for low (<1.0 ohm) resistance between pin 1 and engine ground, in one case, resistance between this terminal and the ECU caused a no start condition, even though 12V was measured across pins 1 and 3.

Peel back the rubber boot on this hall sensor connector and connect a DMM to terminals 1 and 2 with the ignition key on. The voltage measured across pins 1 and 2 will be ~4 volts when the distributor hall sensor is shielded by the metal cover (hat) on the distributor shaft. The voltage should be between 0-0.5 volts when the hall sensor is not shielded by the metal hat. You can remove the distributor cap, and slowly rotate the engine around while you watch the voltage measured at pins 1 and 2.

A better test for the Hall Effect Sensor, is to make up a "low voltage" LED test light (LED with 120 ohm resistor in series) and connect the positive (+) side of the LED test light to terminal 1 (Red/Black wire) and the negative (-) side of the LED test light to terminal 2 (Green Wire) of the hall effect connector. This test is done with the connector plugged on to the distributor connector, and by pulling the rubber boot back off the connector to allow back probing the connector terminals.

The low voltage LED test light should flicker on/off when you crank the engine over during starting to indicate the hall effect sensor inside the distributor is working correctly.
Jaks

 postitati 28.02.04 17:43
Selline mure, et vahetasin hammas rihma ja selgus, et rihm oli ühe hamba valesti. Otsustasin rihma panna märkide järgi õigeks, kuid sõites oli kuidagi uimane, ning otsustasin keerata tagasi. Tõstsin ühe hamba võrra rihma teise asendisse tagasi, ning proovisin autot käivitada kuid ei õnnestunu.:( Bensiin on olemas, aga sädet nagu poleks milles asi. Kas viga võib olla hallianduris või milleskis muus. Ehk keegi oskab õelda palju on hallianduri takistus ja milliste otste vahel ja kas kõigil 2,2T mootoritel on see nukaratta taga ( juhtmeid seal küll pole) või on jägaja moodi kopsikus.
Oleks igasugune abi tere tulnud.
Jaks

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 32.1% - SQL: 67.9%]