Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
2.6 mootori probleem, mis viga?
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: wookie[/i] Upitaks vana teemat. Vanasõna ütleb, et tark inimene õpib teiste kogemustest, tavaline inimene enda omadest aga rumal ei õpi millestki. Panen siis kirja siia oma kogemuse. Lihtsalt, et oleks mille üle mõelda, kui on vaja sarnase remondi asjus otsustada. 12 klapiga V6 mootor, teemaks oli suur õlikulu, nagu ikka. Tutvuste kaudu sai organiseeritud odav remont. Kuna aeg ei piiranud ja summa tundus soodne, siis leidsin, et tehtagu. Mehed olid hingega asja juures ja tegid ilmselt tõesti oma võimete piires korralikku tööd - õlivõtt vähenes oluliselt, hulk tihendeid asi sai vahetatud - esmapilgul väga viis. Peale ülemise remonditi ka alumist otsa - uued rõngad, uued tihendid jne. Raha läks kokku veidi alla 10k. Arvestades tööde mahtu, olin raskelt rahul, et nõnda odavalt sai. Hiljem aga ilmnesid mõned probleemid, mis pole ilmselt seotud mitte tegijate lohakuse vaid lihtsalt teadmatusega: - Rihm pandi peale rakist kasutamata ja nagu ikka, valesti. Mulle läks see maksma diagnostika pluss rihma asendi korrigeerimise, pluss hulk aega ja nuputamist, et miks ikka masin edasi ei lähe nagu peab. - Peale remonti kimbutas mootorit liiga kõrge temperatuur. Nüüdseks ma vist juba tean, miks (vt. järgmine punkt) aga aega ja raha, mis on kulunud vea leidmise peale, kes seda enam jaksab kokku lugeda... - 10000km peale remonti hakkas vesi kaduma, kahtlustasin seda ja teist, leket nagu ei paistnud - selgus see, mis selguma pidi: vesi kaob silindrisse. Ei teagi nüüd, kas probleemiks on praak tihend, kõveraks lihvitud plokikaas või asjaolu, et plokikaane poldid pandi tagasi vanad (ehki uued maksavad vist mingi 800 eek komplekt vms). Ees seisab vähemalt ühe plokikaane uus lahtivõtt, uus lihvimine ja kõik need lõbud, mis sinna juurde kuuluvad. Raha läheb ilmselt umbes 80% mõlema poole tegemiseks minevast summast... Tegijal juhtub, kindel see. Kedagi süüdistada otseselt ei saa aga pisike kripeldus jääb ikkagi - kui rihm oleks kohe tagasi pandud rakisega, kui plokikaaned oleks kinnitatud uute poltidega... ja nõnda edasi - ehk oleks saanud remondist tagasi sõitva auto... Võib-olla oleks ka mõnes kallimas töökojas tehtud samad vead ja saadud sama tulemus, kuid hetkel on siiski tunne, et poleks alguses hakanud odavamat otsima, oleks raha läinud kokku vähem ja masin oleks täna sõitev. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
2.6 mootori probleem, mis viga?
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
23.4%
- SQL:
76.6%
]