Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Audi 100 2.6 V6 klõbin mootoris
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: OnuJack[/i] [quote][i]Algselt postitas: MZR[/i] Kui palju see kogu hooldustöö maksma minna võiks? Milline õli oleks parim sellele mootorile? [/quote] Seda on raske niimoodi peast öelda. Oleneb tegijast ja samuti varuosade hindadest. Kui endal selle kompoti ära tegin siis läks miski 4-6k eeku. Aga see oli koos uute klappidega ja muud ninnunännut ka. Töö sai ise ära tehtud koos sõbra abiga. Õlina sobib see Castrol Magnatec täitsa hästi. 10w40 siis. Kui mootor hästi tihendatud on, siis võib ka 5w40 proovida - Eesti kliimas natuke parem... Õli puhul tuleks kindlasti kvaliteedi sertifikaate vaadata - peab vastama vähemalt VW 500 00/501 01/502 00 normidele. Ise olen mõlemat viskoossust proovinud (Castrol Magnatec seeria) ja hetkel on 10w40 sees. Lase pakkumised teha mõnest asjalikust kohast. Kui tahad ise käed õliseks saada siis on klubis kindlasti kedagi, kes viitsiks mõne õlle eest seltsiks olla ja ka asja jagab :) edit: kui tegemiseks läheb siis soovitaks järgmised asjad ära teha: uued tõukurid (6x sisselase + 6x väljalase) uued nukaotsa tihendid (4tk) uus hammasrihn uued hammasrihma rullikud (väga oluline) uus veepump (väga oluline) uus generaatori rihm (kui on veel vana variandi lahendus, siis soovitan uue peale üle minna - kuluosi jääb vähemaks ja hammasrihma vahele kerimise oht väheneb natuke. Uue lahenduse puhul on üks geneka rihma rullik olemata ja rihm ise natuke lühem) uus genekarihma pinguti rullik (pinguti ise ka kriitilise pilguga üle vaadata) uus jahutusvedelik klapikambrikaane tihendid võib ka uute vastu vahetada, kui need kahtlased tunduvad - endal ei ole uusi pannud, kuid panin sobivat tihendusainet vahele, et tihendid lekkima ei hakkaks. Kui miskit märkimata jäi, siis täiendage [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
Audi 100 2.6 V6 klõbin mootoris
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
26.1%
- SQL:
73.9%
]