Teema ülevaade |
toomasd
|
postitati 25.09.03 08:11 |
Tänud soovituse eest !!! Hakkan asja uurima.
|
QUATTRO
|
postitati 24.09.03 10:44 |
Speedsteri Hannes tunneb seda keihinit igatahes läbi ja lõhki.
Anomaalia autol olid samad jamad nagu eelpool kirjeldatud ja hannes tegi asja igatahes väga heaks.Külmkäivitus ja jutud olemas ja külmalt käib sama
hästi kui soojalt.
Segu saab keerata ainult ujukitaseme muutmisega minuteada,karpa peal on üks toru,milles on kruvi ja selle keeramisega muutub ka kütusetase
ujukikambris
|
toomasd
|
postitati 23.09.03 13:27 |
Mul on 83`aasta A100 ja peal on Keihin2 karpa. Võin öelda et töökindel ta just pole-pidevalt peab kruvikaga teda torkima ja külmkäivitust polegi õieti
korda saanud. Esimesel külmalt startimistel sureb mootor kohe välja ja peale kolme-nelja käivitust jääb küll tööle kuid tuleb jalga pedaalil hoida
mõni minut. Samuti külmalt sõita peaaegu ei saagi kuna tõmbab hinge kinni. Soojast peast igati norm - tühikäik olemas ja ei katku. Igast karpa juppe
on vahetatud, samuti tihendite komplekt. Olen paaris kohas stendis käinud kuid asja pole saand, on isegi hullemaks läind peale nn. häälestamist.
Kevadel ülevaatusel olid mehed väga abivalmis CO õigeks keeramisel (nac lahja segu oli) kuid segu kruvi nad üles ei leidnud ja läks veel vaidluseks et
mul on monopritsega mootor. ;-) Kui keegi tunneb tõelist karpa spetsi(tunneb Keihin 2-te), siis võiks teada anda. Olen igasugu tüüpe näind kes
omaarust palju näind-teind kuid enam ei usalda küll kedagi oma auto kallale.
Lõpetuseks küsimus klubilistele: Kas liigõhu tõmmet saab kontrollida eetriga? Kas kellelgi on kogemust?
|
Varuosad
|
postitati 22.09.03 09:16 |
Raske öelda. Pead ise akema tulema.
|
grynno
|
postitati 22.09.03 09:13 |
Kas näeb selline välja:
http://www.elcats.ru/imaudivw/small/VAG01D88.gif
|
Varuosad
|
postitati 22.09.03 09:11 |
84 sigari pealt on see karpa. Muud pole. Hind 1000 kr.
|
grynno
|
postitati 22.09.03 09:09 |
Aga Keihin1 ja mis hinnaga?
Kas vastab tõele, et Keihin 2'te hakati paigaldama alates 1990?
|
Varuosad
|
postitati 22.09.03 09:02 |
Keihin 2 olemas!.
|
grynno
|
postitati 22.09.03 08:24 |
Tühikäik täiesti olemas. See koht ju bensa kulu ei tekita.
Aga karpa alune kummi puhver?
Tundub, et viga tekkis peale mõõdunud külma talve.
|
80quattro
|
postitati 22.09.03 08:17 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja grynno
Aga kui see eelpool mainitud klapp ei tööta?
Tegin nii: süüde sees, ühendasin lahti pistikut. Mingit klõpsu või naksu ei kostunud.
Kas kellelgi on äkki tervet Keihin 2'te pakkuda? Hinnaga?
|
Kui klapp kinni, siis tühikäiku pole
|
grynno
|
postitati 22.09.03 08:01 |
Aga kui see eelpool mainitud klapp ei tööta?
Tegin nii: süüde sees, ühendasin lahti pistikut. Mingit klõpsu või naksu ei kostunud.
Kas kellelgi on äkki tervet Keihin 2'te pakkuda? Hinnaga?
|
Eints
|
postitati 18.09.03 09:42 |
elektriline klapp lükkab süüte välja lülitamisel tühikäigu düüsi kinni, vaakum otstega on nii et ühtegi lahtist otsa olla ei tohi... täpsemalt saad
selle karpa kohta jooniseid siit...http://www.elcats.ru/audivw/
|
grynno
|
postitati 18.09.03 08:52 |
Et teeks siis veelkord karpast juttu.
Masinal peal peaks olema Keihin II (mehaaniline õhuklapp). Mure selline-kui eest poolt kapoti alla vaadata, siis paremal pool karpa küljes on mingi
ilmselt vaakumiga seotud asjandus, ühes otsas vooliku ühenduse otsik. Piduri vaakumvõimendisse mineva toru vahel on väljvõtte otsik. Küsimus selles,
et kas need kaks punkti peavad olema ühendatud? Praegu seal küll mingit voolikut vahel ei ole. Veel on karpal küljes mingi elektriline klapp (pistik
tuleb kusagilt külge). Mis on selle asja otstarve ja mis või kust seda juhib?
Kui kellelgi on kogemust selle karpaga siis igasugune abi on teretulnud.
PS. Tänud kopale klepsu eest.
|