Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
eints 100ga

 postitati 26.09.03 17:49
Sai pandud uus lamda andur. Peale 10min seisakut toimub nüüd selline asi - käivitub korrektselt ( nagu varemgi ), siis hakkab jälle jõnksutamine pihta, kui pedaliga pumpad võtab pöörded üles ja kui pöörded peal sõidab normaalseslt, kui aga pöörded kohe maha lased ja tahad jälle pedalit vajutada, hing kinni ja tahab välja surra. Täitsa sooja ja täitsa külma mootoriga probleeme pole. Jälle lamda lahti - ei mingit jonksu, ainult 10min seisaku järel ei pruugi esimese laksuga käivituda. ( töötab paremini, kui lamdaga ) No mitte ei saa aru?
TBR

 postitati 17.09.03 15:53
Tsitaat:
Esialgne postitaja Maqu
Tsitaat:
Esialgne postitaja TBR
Tsitaat:
Esialgne postitaja Maqu
Et kas vigane on siis ilmselt 8 sek andur või külmkäivituspihusti...

Harige mind ka, mis see 8seki andur on? Mul ei jää just hommikuti külmalt käivitades käima, peab natuke gaasi peal hoidma, siis jääb käima. Külmkäivituspihusti töötab (purskab küll).


no kui juba külmkäivituspihustist bensiini tuleb, siis peaks selle süsteemiga kõik ok olema.. Siis viga ilmselt mujal...

Tuleb, aga vähe nagu. Olen vaadanud, et teistel autodel pihustab sealt rohkem. Ma ei teagi nüüd. Peab vist teist tühikäigu mootorit proovima.
MaQQu

 postitati 15.09.03 20:57
Tsitaat:
Esialgne postitaja TBR
Tsitaat:
Esialgne postitaja Maqu
Et kas vigane on siis ilmselt 8 sek andur või külmkäivituspihusti...

Harige mind ka, mis see 8seki andur on? Mul ei jää just hommikuti külmalt käivitades käima, peab natuke gaasi peal hoidma, siis jääb käima. Külmkäivituspihusti töötab (purskab küll).


no kui juba külmkäivituspihustist bensiini tuleb, siis peaks selle süsteemiga kõik ok olema.. Siis viga ilmselt mujal...
Po18

 postitati 15.09.03 18:26
Mul ka vist külmkäivitus läbi.Aga äkki keegi ütleb palju see maksab pean uue ostma?
TBR

 postitati 14.09.03 15:00
Tsitaat:
Esialgne postitaja Maqu
Et kas vigane on siis ilmselt 8 sek andur või külmkäivituspihusti...

Harige mind ka, mis see 8seki andur on? Mul ei jää just hommikuti külmalt käivitades käima, peab natuke gaasi peal hoidma, siis jääb käima. Külmkäivituspihusti töötab (purskab küll).
jan-kos

 postitati 09.09.03 06:49
Kas mingi kala võib olla n.n kütuse eelsoojendiga,mis asub mootoriploki vasakul küljel,õlimõõte varda läheduses ?
eints 100ga

 postitati 08.09.03 15:56
Ja veel, mul muidugi praegu üldse lamda lahti ühendatud - kui kokku ühendan, siis niiske ilmaga jongutab nii, et vähe pole - kuiva ilmaga töötab paremini - aga päris õige pole ikkagi.
eints 100ga

 postitati 08.09.03 15:51
Mul ka põhiprobleem, just ~10min seisaku järel. 2,3E mootor - kus sel rõhuregulaator asub ei saanud ikka aru.
Amadeus

 postitati 08.09.03 10:54
Täpsustuseks vast niipalju, et seda 2 voolikuga junni mootoriploki küljes pole mõttet 2.3E mootori puhul otsida, lihtsalt seda seal pole. Pritsepeast läheb 2.3sel välja 6 voolikut (5 pottidesse ja 1 kylmkäivitusse).
MaQQu

 postitati 08.09.03 10:31
Tsitaat:
Esialgne postitaja jan-kos
Tsitaat:
Esialgne postitaja MEEMEES
Juhtregulaator asub jah plokiküljes paremal küljepool,sealt jookseb läbi 2 benavoolikut.
Endal vahetatud ja tuleb vist uuesti ära vahetada ,kuna külmalt käivitada ,sureb välja ,soojalt toimib ilusti
Kus ploki küljes?mul ei sure välja,aga ei käivitu.2,3 mootoril on veel mingi klapp kütusejagaja kõrval,kas veel mingi rõhuregulaator?


Lisaks täpsustuseks niipalju, et rõhuregulaator on vaid K-Jetronic pritse korral, mul endal KE ja sellel asi teistmoodi lahendatud... Kõige litsam see üles otsida on aga nii: pritsepeast läheb välja 5 voolikut pihustiteni ning 2 voolikut, mis lähevad selle sama regulaatorini..
jan-kos

 postitati 08.09.03 10:12
Tsitaat:
Esialgne postitaja MEEMEES
Juhtregulaator asub jah plokiküljes paremal küljepool,sealt jookseb läbi 2 benavoolikut.
Endal vahetatud ja tuleb vist uuesti ära vahetada ,kuna külmalt käivitada ,sureb välja ,soojalt toimib ilusti
Kus ploki küljes?mul ei sure välja,aga ei käivitu.2,3 mootoril on veel mingi klapp kütusejagaja kõrval,kas veel mingi rõhuregulaator?
MEEMEES

 postitati 08.09.03 09:55
Juhtregulaator asub jah plokiküljes paremal küljepool,sealt jookseb läbi 2 benavoolikut.
Endal vahetatud ja tuleb vist uuesti ära vahetada ,kuna külmalt käivitada ,sureb välja ,soojalt toimib ilusti
jan-kos

 postitati 08.09.03 09:49
Rõhu regulaator asub kõhuall,vahetasi selle,aga ikka ei lähe käima paugust,kui on mõne aja ära seisnud.Arvan et see regulaator laseb ka bena tagasi.Kui veel ühega ära proovin siis tuleb viga mujalt otsida.Kui pihustid jooksevad,bena kuluks tuleb 15-20 l sajale.Lühiajaliselt seisab ja siis käivitada läheb hoobilt käima,aga ära on tüüdanud see pikalt käivitamine :mad:
Amadeus

 postitati 08.09.03 09:36
Tsitaat:
Esialgne postitaja eints 100ga
Probleem selline, soojalt käivitades esimene laks sureb välja, teise korraga jääb käima ( vahel käib ka peale teist käivitust algul longates )

Mul põhimõtteliselt sama kala, ainuke asi et sureb siis välja kui auto on mingi aeg seisnud (ntx. 10 min). Pole viga veel siiamaani kätte saanud aga ise kahtlustan seda, et bena voolab tagasi. Jäi pena surve mõõtmisel nagu silma selline asi, et mano vajus nagu alla. Omal on nii, et kui mootor soe ja kui käivitub pikemlat käiates ca. 2...3 sec starterit siis jääb käima. Kui käivitub matsust siis cooleb kohe maha ja teisel korral jääb käima. Muidugi võib asi ka pihustites olla, et pihustid nagu tilguvad s.t. põlemiskambrisse tilgub peale mootori seiskamist kytust sisse. Ja kui starterit anda siis jääb selle kytusekogusel hetkeks käima enne kui pump süsteemis rõhu üles saab. Ei tea võibolla pole korrektne lähenemine.

Igatahes lambda äda ei tohiks kyll olla, aga mine sa tea.
Kuskohas see rõhuregulaator asub?
eints 100ga

 postitati 08.09.03 09:22
Kas peetis lambda võib ka niskest asja teha? Pidi teine jah mul uimane vähe olema.
villu157

 postitati 07.09.03 05:53
Rõhu regulaator ilmselt peetis ja segu liiga rikas või lahja. Ja sul on ilmselt sama kone mis mul. Ja sellel mootoril ei ole 8 seki andurit temal juhib külm käivitust aju. Viga võib olla ka lamda ära kukkumises.:(
Matti

 postitati 07.09.03 05:22
8 sek andur ja külmkäivitus töötab temp.il alla 45 kraadi.Jutt oli soojast mootorist.Minu sõbral ka sama viga küljes,ei ole veel kätte saanud.
MaQQu

 postitati 06.09.03 12:48
Endal sama sama jama.. Pole hetkel 100% kindel, aga ilmselt on asi külmkäivituses.. Et kas vigane on siis ilmselt 8 sek andur või külmkäivituspihusti... Tegelikult võib sul asi olla ka CO-s kui see ikka paigast ära, võib ka sellist jama juhtuda...
eints 100ga

 postitati 06.09.03 08:26
Probleem selline, soojalt käivitades esimene laks sureb välja, teise korraga jääb käima ( vahel käib ka peale teist käivitust algul longates )

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 34.2% - SQL: 65.8%]