Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
80quattro

 postitati 07.07.03 08:22
Tsitaat:
Esialgne postitaja Janek alias Karlsson
Tsitaat:
Esialgne postitaja jasak
huvitav mis tampi see masin saab siis??..iga poole aasta tagant???ülla-ülla...
paigalduse viga!


ma ei tea kas just tampi kuid sõitmist ikka on ... nii tallinna auklikel asfaltteedl kui ka võrumaa kruusateedel... ja b varuosa eluiga ongi ca pool aastat (muidugi ka kauem kui vähe sõitu on) ...


Ise sõitsin eelmise autoga peale vahetust 100000km ja ilmselt sõidab teisel omanikul veel samapalju(kui kere ära ei mädane vahepeal), B-kat puksid pole ka päris kustukummist tehtud, seega jääb variant- paigalgusviga, mida kõik eelnevad on ka õelnud:mad::mad::mad:
Janek alias Karlsson

 postitati 07.07.03 07:42
Tsitaat:
Esialgne postitaja jasak
huvitav mis tampi see masin saab siis??..iga poole aasta tagant???ülla-ülla...
paigalduse viga!


ma ei tea kas just tampi kuid sõitmist ikka on ... nii tallinna auklikel asfaltteedl kui ka võrumaa kruusateedel... ja b varuosa eluiga ongi ca pool aastat (muidugi ka kauem kui vähe sõitu on) ...
QUATTRO

 postitati 04.07.03 17:58
Tsitaat:
Esialgne postitaja ViGeL
Mismoodi kinni pingutada, lihtsalt keerad mutrid üle või?


kinni tähendab kinni.
Siin juhiti tähelepanu lissalt sellele et kui kuskil servises neid asju tehakse siis parim on seda teha kahekäpalisel tõstukil ja reeglina siis keerataksegi sul seal põhjaall kõik õõtsad ja asjad kinni ja lastakse auto vastu maad,mille tulemusena on su puksid juba konkreetselt väändes.Nüüd aitab veel paarist kaapekast ja mõnest kõvemast lohust kus amordid pea põhja jooksevad ja võidki oma uued puksid maha kanda.
Ühesõnaga kui vahetad õõtsapukse,siis tõstukil viskad lissalt poldid sisse ja mutrid sinna otsa.Siis lased auto maha ja liigutad kuskile kanalile kus keerad asjad alles kinni,nii säästad oma vedrustust ja pukse ja oled kindel et asjad ka kestavad.
ViGeL

 postitati 04.07.03 17:40
Mismoodi kinni pingutada, lihtsalt keerad mutrid üle või?
ACE16V

 postitati 04.07.03 15:36
kiigepuksid tuleb kinni pingutada siis kui auto ratastel seisab, muidu hävivadki kiiremini. kui paljud autoremontijad seda teavad on iseasi.....kahjuks
jasak

 postitati 04.07.03 15:18
huvitav mis tampi see masin saab siis??..iga poole aasta tagant???ülla-ülla...
paigalduse viga!
Maku

 postitati 04.07.03 09:09
Seda pressi(surujat) pole sul endal väga raske teha. Võtad keermelati, paraja pikkusega toru (puksist tiba suurema läbimõõduga), puksi suurune jämeda seinaga seib, mõlemale poole mutikad(ühe poole stoperdad) ja ongi valmis. Kauri(quattro) laenab sulle kindlasti seda posla-maslat ka mida "libestuseks" vahele siristada!
Terv, Maku!
Janek alias Karlsson

 postitati 04.07.03 09:01
Probleem sellest, et iga poole aasta tagant on vaja vahetada kiige pukse... kasutan küll B varuosa kuid ka originaal oleks mõeldav (hinnavahe 45 eeku) samas B varuosa saab ise piagaldada kuid originaali jaoks on vaja nn surujat mis suruks puksi oma kohale... olen otsinud teenindust võrust, tartust ja ka tallinnast kuid pole seda surujat kellegil... tegemist on audi b4 91 a omaga... originaal puksil on puksi lõpus kummikaelus mis pikendab puksi eluiga ja seda niisama lihtsalt sinna sisse ei punnita.. oskab keegi nõu anda vms ..

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 30.4% - SQL: 69.6%]