Teema ülevaade |
80quattro
|
postitati 07.07.03 08:22 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja Janek alias Karlsson
Tsitaat: | Esialgne postitaja jasak
huvitav mis tampi see masin saab siis??..iga poole aasta tagant???ülla-ülla...
paigalduse viga! |
ma ei tea kas just tampi kuid sõitmist ikka on ... nii tallinna auklikel asfaltteedl kui ka võrumaa kruusateedel... ja b varuosa eluiga ongi ca pool
aastat (muidugi ka kauem kui vähe sõitu on) ... |
Ise sõitsin eelmise autoga peale vahetust 100000km ja ilmselt sõidab teisel omanikul veel samapalju(kui kere ära ei mädane vahepeal), B-kat puksid
pole ka päris kustukummist tehtud, seega jääb variant- paigalgusviga, mida kõik eelnevad on ka õelnud
|
Janek alias Karlsson
|
postitati 07.07.03 07:42 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja jasak
huvitav mis tampi see masin saab siis??..iga poole aasta tagant???ülla-ülla...
paigalduse viga! |
ma ei tea kas just tampi kuid sõitmist ikka on ... nii tallinna auklikel asfaltteedl kui ka võrumaa kruusateedel... ja b varuosa eluiga ongi ca pool
aastat (muidugi ka kauem kui vähe sõitu on) ...
|
QUATTRO
|
postitati 04.07.03 17:58 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja ViGeL
Mismoodi kinni pingutada, lihtsalt keerad mutrid üle või? |
kinni tähendab kinni.
Siin juhiti tähelepanu lissalt sellele et kui kuskil servises neid asju tehakse siis parim on seda teha kahekäpalisel tõstukil ja reeglina siis
keerataksegi sul seal põhjaall kõik õõtsad ja asjad kinni ja lastakse auto vastu maad,mille tulemusena on su puksid juba konkreetselt väändes.Nüüd
aitab veel paarist kaapekast ja mõnest kõvemast lohust kus amordid pea põhja jooksevad ja võidki oma uued puksid maha kanda.
Ühesõnaga kui vahetad õõtsapukse,siis tõstukil viskad lissalt poldid sisse ja mutrid sinna otsa.Siis lased auto maha ja liigutad kuskile kanalile kus
keerad asjad alles kinni,nii säästad oma vedrustust ja pukse ja oled kindel et asjad ka kestavad.
|
ViGeL
|
postitati 04.07.03 17:40 |
Mismoodi kinni pingutada, lihtsalt keerad mutrid üle või?
|
ACE16V
|
postitati 04.07.03 15:36 |
kiigepuksid tuleb kinni pingutada siis kui auto ratastel seisab, muidu hävivadki kiiremini. kui paljud autoremontijad seda teavad on
iseasi.....kahjuks
|
jasak
|
postitati 04.07.03 15:18 |
huvitav mis tampi see masin saab siis??..iga poole aasta tagant???ülla-ülla...
paigalduse viga!
|
Maku
|
postitati 04.07.03 09:09 |
Seda pressi(surujat) pole sul endal väga raske teha. Võtad keermelati, paraja pikkusega toru (puksist tiba suurema läbimõõduga), puksi suurune jämeda
seinaga seib, mõlemale poole mutikad(ühe poole stoperdad) ja ongi valmis. Kauri(quattro) laenab sulle kindlasti seda posla-maslat ka mida
"libestuseks" vahele siristada!
Terv, Maku!
|
Janek alias Karlsson
|
postitati 04.07.03 09:01 |
Probleem sellest, et iga poole aasta tagant on vaja vahetada kiige pukse... kasutan küll B varuosa kuid ka originaal oleks mõeldav (hinnavahe 45 eeku)
samas B varuosa saab ise piagaldada kuid originaali jaoks on vaja nn surujat mis suruks puksi oma kohale... olen otsinud teenindust võrust, tartust ja
ka tallinnast kuid pole seda surujat kellegil... tegemist on audi b4 91 a omaga... originaal puksil on puksi lõpus kummikaelus mis pikendab puksi
eluiga ja seda niisama lihtsalt sinna sisse ei punnita.. oskab keegi nõu anda vms ..
|