Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
A4 1.8 ADR tüüpviga
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Vanja[/i] Alguses kaalusin teema vajalikkuses kuid peale seda kui enda auto käis diagnostikas selgus, et minuga juhtunu võib olla kasulik ka teistele. Nimelt lugu selline. Talve hakul sai isale muretsetud A4 1.8 92kw. Soovitasin talle, et ei teeks paha läbida täielik mootori diagnostika igaks juhuks. Diagnostikasse tulles ütles meister, kes nägi autot esmalt, et antud mootoriga on tüüpveaks karteri tuulutuse voolik, mis kipub pragunema ja sellega seoses tõmbab vahelt õhku, muutub õhulugeja töö, sealt edasi kütuse koosseis ja lisaks lõpeb lambdaga. Kokkuvõttes viskab ajju igasuguseid vigu. Juhtmed taha pannes näitaski arvuti igasugu vigasid ajus. Meister ütles, et vaatab, kui hull seis on ja üritab asja parandada. Mõne tunni möödudes saime sõiduki kätte ning selguski, et karterituulutuse voolik oli hõre, meister leidis ajutise väljapääsu selles, et lappis vooliku teibiga kokku ja pani veel ühe vooliku talle otsa. Ütles, et ajutiselt see lahendab probleemi kuid lõpuks tuleb see siiski vahetada. Täpselt sama situatsioon kordus siis, kui ostsin enesele täpselt samasuguse auto. Minul leidis samad vead ning samuti soovitas vahetada vooliku ja toru, mis samuti mureneb. Vigu oli minu puhul mootori ajus palju, kuni aju blokeerimiseni välja. Väliselt töötas mootor normaalselt, ainus viga oli kütusekulu maanteel 9-10 liitrit sõltumata millestki. Peale jällegi ajutist lappimist olukord paranes märgatavalt. Veel jutu sees selgus, et sellist ajutist lappimist kasutavad autode edasimüüjad kuid kokkuvõttes on see selle mootori puhul nõrk koht ja sellele tuleb tähelepanu pöörata. Sellest tulenevalt soovitakski, et kui lähete diagnostikasse, siis ärge laske ennast kohe tillist tõmmata õhulugejate, lambdade vahetusega, kontrollige enne karteri tuulutusvoolikute korrasolekut. Panen siis siia kohe juurde antud detailide koodid. [url=http://www.elcats.ru/audi/parts.asp?mdl=156&unit=6D90779E]nr. 2 plastiktoru 058103213[/url] ja [url=http://www.elcats.ru/audi/parts.asp?mdl=156&unit=6D90779E]nr. 13 tuulutusvoolik 058103221[/url] Hinnad siis Forsis 314.- ja 248.- krooni [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Mootor, ülekanne & veermik
»
A4 1.8 ADR tüüpviga
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
20.6%
- SQL:
79.4%
]