Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
kristo90

 postitati 20.03.05 19:16
Tsitaat:
Algselt postitas: QUATTRO
Seda lõhedega kaussi ei ole võimalik valesti tagasi panna ju.
Vähemalt need autod millel ma siiani olen seda andurit vahetanud,nendel on see lugeja läinud ainult ühes asendis külge tagasi,reeglina veel stoperdatud ümmarguse tihvtiga.Tihvt siis rohkem nigu kiilu eest.


neid rootoreid on kahte tüüpi: ühed on tõesti tihvtiga aga minul see variant millel seda pole ja nüüd on võimalus see rootor sinna peale ükskõik mis asendis peale visata. Kokku saaks ta igal juhul !
Speiss

 postitati 20.03.05 18:07
a90 2.0R5 süütejärjekorrad on kõigil mootorikoodidel sama.
NM,PS,HP,JS,SK 1-2-4-5-3
lugema hakkad siis kõige esiotsapoolsemast ja jagaja peal liigud edasi päripäeva

märgid kohakuti
rootor peale, suund ja asend polegi otseselt oluline, peaasi ,et sees istub korralikult
jagaja kaas peale nii, et rootor jääks suvalise küünlajuhtme peale osutama
sellele pistikule 1. juhe peale
edasi skeemi järgi ülejäänud juhtmed peale
auto käima ja süüde paika

the end

rohkem täpsemat infot küll ei oska anda
QUATTRO

 postitati 20.03.05 15:06
Seda lõhedega kaussi ei ole võimalik valesti tagasi panna ju.
Vähemalt need autod millel ma siiani olen seda andurit vahetanud,nendel on see lugeja läinud ainult ühes asendis külge tagasi,reeglina veel stoperdatud ümmarguse tihvtiga.Tihvt siis rohkem nigu kiilu eest.
kristo90

 postitati 20.03.05 13:09
nüüd on küll ainukeseks lahenduseks jagaja kokku panemise "plaan" :D
kristo90

 postitati 20.03.05 10:12
mootor 2,o R5
Speiss

 postitati 19.03.05 23:28
kuna pole jällegi täpsemalt mootoritüüpi mainitud, siis pakun huupi oma kogemuse põhjal.

jagajal on 2 võimalikku asendit, kuidas teda on võimalik peale panna (hammasratas ja võlli otsas olev lõhe).

Ajad hammasrihma märgid enamvähem kohakuti (näiteks jupihaaval süütega). Nüüd peap rootori ots olema kohakuti jagajast väljuva nr1 juhtmega. Juhtmete numeratsiooni leiad netist või võin ka sulle öelda, kui jätad oma mootori info.

Muu ei olegi eriti oluline. Nüüd peab hakkama mootor juba käima või lubama käimaminekut ja on aeg asuda juba täpsema timmimise kallale. Strotoskoobiga oleks õigeim aga võid ka kõrva järgi, kui tead kuidas olla ei tohi ja saad näidud ja bensiinikulu normi.
kristo90

 postitati 19.03.05 21:46
täpsustaks siis:
kas jagajat kokkupannes peavad rootori "labidad" anduri vahel olema või rootori "tühimikud"(hammaste vahel tühjad lõigud).
Ja kas rootoril endal on ka mingi kindel asend.
kristo90

 postitati 19.03.05 19:32
halli andurit vahetades ei märkinud oma lolli peaga õiget "asendit", nüüd ei oska rootorit ja liblikat õigesse asendisse panna.

Help !
Sniper

 postitati 03.03.05 20:02
Või siis selline:

http://www.hot.ee/pikk00/hallandur.jpg

Selline on siis hallandur AAH mootoril (2,8 128kw)
Speiss

 postitati 03.03.05 18:03
halli andur asub jagaja sees
ligipääs sõltub ilmselt mootorist, minul tuli jagaja maha võtta (1 polt + pärast reguleerimine tagasi) ja jaga enda võll tuli välja võtta (torniga ristitift välja taguda) ja oligi halli andur sealsamas 2 kruviga

Selline siis nägi välja minu oma, see pistikuosa on jagaja allosas küljelt väljas. Asendusosa oli välimuselt mõnevõrra erinev (rõngana ümber jagaja võlli). Ehk on abiks sullegi õige jupi leidmisel

http://www.hot.ee/spacefly/audi/halliandur.jpg
kristo90

 postitati 03.03.05 17:54
hallandur või midagi sarnast, igatahes diagnostikas öeldi, et see läbi.
mind nüüd huvitaks, mis ja kus see asub !
hind olevat 800

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 23.2% - SQL: 76.8%]