Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
rmm

 postitati 29.12.10 11:45
Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Selle eest kasutatakse S4 võimsamaks tuunimisel peamiselt Siemens 630cc pihusteid, kuid neile eelistatakse just oma reageerimise ja tühikäigu poolest Bosch EV14 pihusteid. Nimelt nende Siemens pihustite puhul kurdetakse kehva tühikäigu üle.

Kehvas tühikäigus pole otseselt pihustid süüdi, aga 630cc alla 2ms tõesti kõige paremini ei toimi. Kui aju on piisavalt hästi seadistatud:P, pole tühikäigul häda midagi.
Maku

 postitati 27.12.10 12:14
Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
The K04 can supply enough air for 370bhp with a remap and the standard injectors and fuel pump. Uprated the fuel pump to a Bosch motorsport item and the injectors to 440cc capacity squirters and your looking at 450bhp with a suitable remap.


Pihustite kohta veel selline informatsioon, et RS4 pihusteid tavaliselt ei kasutata S4-del. Seda sellepärast, et need füüsilist ei istu.

RS4 inlet moves the injector more to the centre of the port than on the S4
RS4 injectors need spacers to make them work on S4. The injector isn't long enough without them.



Selle eest kasutatakse S4 võimsamaks tuunimisel peamiselt Siemens 630cc pihusteid, kuid neile eelistatakse just oma reageerimise ja tühikäigu poolest Bosch EV14 pihusteid. Nimelt nende Siemens pihustite puhul kurdetakse kehva tühikäigu üle.


Lisaks räägitakse veel sellistest pihustitest:
Green giants are a bit bigger than rs4s (560cc/538cc @ 5bar) and S4 with rs6 turbos left about 1 millisecond "unused" at 6000-7000rpm.
Maku

 postitati 09.12.10 10:08
Fuel injectors

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 23]
[PHP: 37.9% - SQL: 62.1%]