Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
2.7 biturbo - tuuning
»
Väljalase
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Maku[/i] [quote][i]Algselt postitas: S4BiT[/i] Downpipe vahetust on alles siis mõte teha kui jutuks on Garrett-i turbod. [/quote]Loodan, et enamus 2.7 biturbo mehi loeb neid stage'e samadeks. [url=http://www.audizine.com/wiki/index.php?title=B5_S4]Selle lehe andmetel[/url] on stage III selline: * Fueling * Catback * Downpipes * RS4 K04 Turbos Ja [url=http://www.avalonmotorsports.com/blog/wp-content/uploads/2009/09/Henry_S4_ARDesign_Dyno_AvalonMotorsports.jpg]siin[/url] on ju ehedalt ära näidatud, kuidas kolme tolliste downpipe'idega vs stock tühjaks löödud saadi ca 38 jõudu ning ca 47 nm lisa. Selles mõttes ma ei saa aru, miks sa väidad, et enne Garreti vilesid (milledest me hakkame tegelt rääkima alates 550 hp) pole mõtet suuremaid downpipe'sid panna? Jah, ostsin ühe 2.7 tõesti. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
S - Audid
»
2.7 biturbo - tuuning
»
Väljalase
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
34.4%
- SQL:
65.6%
]