Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Sees
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
turbo

 postitati 16.08.08 05:12
Tsitaat:
Algselt postitas: audimees80
võtaks ka oma tuunitud audiga sellest üritusest osa aga paraku pean just 16.08 minema sugulastele autojuhiks.:(
KÜSSA MILLAL ANALOOGNE ÜRITUS VEEL TULEMAS ON JA KUS?


Ära nüüd nii hoogu ka mine :D.
Aga küsimusele vastates - kui sa lõppkiirendusvõistlust mõtlesid (1 miil), siis järgmine aasta.
Sel aastal on veel AC Drag (1/4 miili), võistlus toimub 06. september.
audimees80

 postitati 16.08.08 01:15
võtaks ka oma tuunitud audiga sellest üritusest osa aga paraku pean just 16.08 minema sugulastele autojuhiks.:(
KÜSSA MILLAL ANALOOGNE ÜRITUS VEEL TULEMAS ON JA KUS?
pprz

 postitati 15.08.08 21:59
Osad meie seltskonnast on juba kohapeal asju püsti panemas ja grillimas. Ilm püsib hea ja Jussi käis rada proovimas.

Kuna Haapsalu maantee on endiselt remondis (nüüd vist veel pikem lõik), siis soovitaks vältida seda osa.
1. variant: Vana-Haapsalu maantee. 2. variant: mööda Haapsalu maanteed kuni Martna>15km sildini. Sealt keerata vasakule ja sõita ca 20km otse kuni tuleb ristmik sildiga Haapsalu>22km.


S
StreetR

 postitati 15.08.08 08:37
Tsitaat:
Algselt postitas: Skeldo
Tsitaat:
Algselt postitas: StreetR
Ei saa asjast aru eriti kuna AC Mile kodulehel selgelt kirjas et sõitma saab ka BHRA ülevaatusega. Või kuidas?


BHRA ülevaatuse olemasolu ei vabasta AC Mile tehnilise komisjoni ülevaatusest. BHRA ülevaatust omavad autod vaadatakse üle samade kriteeriumite alusel nagu teised võistlejad.


See on igal üritusel sama moodi olnud. Loomulik et üle vaadatakse. Sain siis valesti asjast aru.
Skeldo

 postitati 15.08.08 08:28
Tsitaat:
Algselt postitas: StreetR
Ei saa asjast aru eriti kuna AC Mile kodulehel selgelt kirjas et sõitma saab ka BHRA ülevaatusega. Või kuidas?


BHRA ülevaatuse olemasolu ei vabasta AC Mile tehnilise komisjoni ülevaatusest. BHRA ülevaatust omavad autod vaadatakse üle samade kriteeriumite alusel nagu teised võistlejad.
StreetR

 postitati 15.08.08 08:25
Tsitaat:
Algselt postitas: Maku

Põhimõtteliselt kehtivad meie üritustel BHRA reeglid, kuid seda teatavate erisustega, nagu näiteks, et me ei arvesta BHRA ülevaatust ja juht peab olema kaine. Ülejäänud osas läheneme loominguliselt. Loomulikult need reeglid, mis on kirjas, peavad olema täidetud.

Marko


Ei saa asjast aru eriti kuna AC Mile kodulehel selgelt kirjas et sõitma saab ka BHRA ülevaatusega. Või kuidas?
juks11

 postitati 13.08.08 10:54
Tsitaat:
Algselt postitas: kps
Tsitaat:
Algselt postitas: POZ
Kuidas on lahendatud liimitud osast möödasõit?

Kas on mingi põhjus, mis peaks liimitud osa vältima?


Äkki on oht, et liim liimib koda kinni...
kps

 postitati 13.08.08 10:34
Tsitaat:
Algselt postitas: POZ
Kuidas on lahendatud liimitud osast möödasõit?

Kas on mingi põhjus, mis peaks liimitud osa vältima?
tarmo

 postitati 13.08.08 10:31
Otse üle.
POZ

 postitati 13.08.08 10:26
Kuidas on lahendatud liimitud osast möödasõit?
basssoundman

 postitati 13.08.08 09:23
Okei.

Kui ma õieti aru sain, siis kas tohib autost olla eemaldatud järgmised asjad?

* Kõik istmed, v.a juhiiste?
* Põhjamatt?
* Kõik polstrid tahapoole B-piilarit?
* Lagi?
* Keskonsool - käigukangi ümbris?
* Kindalaegas?
tarmo

 postitati 13.08.08 08:31
Start on samas kohas, kus OMC-l, ehk siis raja alguses.
Maku

 postitati 13.08.08 06:37
Tsitaat:
Algselt postitas: basssoundman
1.) Mis puudutah auto sisu - kuipalju peab olema originaalne ja kui palju võib puudu olla?
Kuna auto natukene helisüsteemi ehitamise osas poolik, siis mõned asjad on salongist puudu. Kuid kas on lubatud sõita ka seest täiesti tühja autoga - või millised salongi detailid alles peavad ilmtingimata olema?

3. ÜLDNÕUDED SÕIDUKILE
3.3 Sõidukis ei või olla kinnitamata esemeid.
3.4 Aku peab olema kinnitatud. Aku peab olema kinnitatud. Juhul kui aku ei asu sõiduki originaalasukohas, peab olema aku lähedusse lisatud täiendav massilüliti.
3.5 Mõlemad esiuksed peavad olema avatavad nii seest- kui väljastpoolt kogu võistluse vältel.

9. KERE
9.2. Juhi ja kõrvalistuja uks peavad olema polsterdatud. Muu polster võib olla eemaldatud.
9.3. Sõitjaruum peab olema täielikult eraldatud mootorist ja jõuülekandest. Esimeses tuleseinas ei tohi olla liigseid avasid, need tuleb sulgeda alumiinium- või terasplekiga. Sõitjaruumis ei tohi olla kütuse või jahutussüsteemi torusid ja voolikuid, v.a. standardne salongisoojendus.
9.4 Esiistmed peavad olema terved, vigastusteta, esiistmete seljatugi peab olema kindlalt fikseeritud. Sõitjaistmel peatugi kohustuslik. Kõrvalistuja- ja tagaistme võib eemaldada.
9.6 Standardne armatuurlaud on kohustuslik. Armatuurlaua võib eemaldada või asendada isevalmistatuga vaid turvapuuri ja 4-punkti turvavööde olemasolul.
9.7 Teistsuguse näidikuteploki ja lülitite paigaldamiseks võib armatuurlauda teha vastavad muudatused. Sõitja ümbruses ja armatuurlaua jäikadel osadel ei tohi olla teravaid nurki või väljaulatuvaid detaile, mis võivad tekitada vigastusi.
9.10 Sõidukil ei tohi olla avarii või amortisatsiooni tagajärgi, mis võiksid segada sõiduki juhtimist või mõjutada võistluste ohutust.

11.2. Sõidukid, mis sõidavad 10,999 sek või kiiremini (lisaks 11,499 sek või kiiremad autodele esitavatele nõuetele.)
11.2.2. Juhi poolse aknavõrgu kasutamine on kohustuslik. Võrk peab olema seestpoolt kinnitatud turvapuuri ülemise ja keskmise küljetoru külge.
11.2.3. Juhi iste peab olema jäigalt fikseeritud seljatoega mis on kinnitatud turvapuuri horisontaaltoru külge (toru C joonisel Nr 16).


Põhimõtteliselt kehtivad meie üritustel BHRA reeglid, kuid seda teatavate erisustega, nagu näiteks, et me ei arvesta BHRA ülevaatust ja juht peab olema kaine. Ülejäänud osas läheneme loominguliselt. Loomulikult need reeglid, mis on kirjas, peavad olema täidetud.

Marko
basssoundman

 postitati 12.08.08 22:05
Plaanis oli ka osa võitta ja sellisel üritusel esimest korda. Lugesin hoolega kõik reeglid ja info läbi mis ma eeltoodud lingi alt leida suutsin, kuid natukene arusaamatuks jäid mõned asjaolud:

1.) Mis puudutah auto sisu - kuipalju peab olema originaalne ja kui palju võib puudu olla?
Kuna auto natukene helisüsteemi ehitamise osas poolik, siis mõned asjad on salongist puudu. Kuid kas on lubatud sõita ka seest täiesti tühja autoga - või millised salongi detailid alles peavad ilmtingimata olema?
2.) Kas start toimub liimitud osalt või mitte?

Ette tänades.
Box

 postitati 12.08.08 21:43
Täisesti pekkis alla 500 hp ei ole midagi eriti teha:) Vahva!
indro

 postitati 06.08.08 08:36
Top Speed Cupi punktiseis on hetkel järgmine.

A - KLASS

1. Andrei Shabalin - 20
2. Grigori Astanovski - 14
3. Stanislav Borosko - 10
4. Mihkel Tomingas - 6
5. Imre Paadik - 5
6. Taavi Toomara - 5
7. Raivo Ridala - 4
8. Valters Sulcs - 4


B - KLASS

1. Henri Puhmas - 18
2. Reiko Rosenthal - 12
3. Tarmo Sild - 10
4. Heikki Timonen - 8
5. Janis Jegers - 5
6. Andre Raud - 5
7. Ants Ainson - 4
8. Toomas Tammsalu - 4


C - KLASS

1. Roul Liidemann - 16
2. Levo Laumets - 16
3. Maksim Zolotajov - 10
4. Jussi Kautto - 6
5. Virgo Rikk - 5
6. Jane Melts - 5
7. Renata Jevstafjeva - 4

8. Markel Voit - 4
indro

 postitati 21.07.08 22:15
Aeg on käes, registreerimine võistlusele AC Mile 2008 on avatud, kogu vajaliku info leiab aadressilt: http://www.mile.audiclub.ee/


Käesoleval aastal selgitatakse esmakordselt kolme lõppkiirusvõistluse tulemuste põhjal välja Eesti kiireimad tänavaautod.

1. etapp - One Mile Challenge, 08.06.2008
2. etapp - Speedest 1000 EUR race, 19.07.2008
3. etapp - AC Mile, 16.08.2008

Igal etapil saavad klasside 8 paremat punkte süsteemis 10-8-6-5-4-3-2-1. Kokkuvõttes igas klassis kolme enim punkte saanud võistlejat autasustatakse hooaja lõpus diplomi ja karikaga ning võimaluse korral ka auhindadega sponsoritelt.
Võrdse punktisumma korral lähtutakse parimate kohtade arvust, st. kellel on rohkem esimesi, teisi jne. kohti.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 65.6% - SQL: 34.4%]