Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Sees
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
indro

 postitati 22.05.08 08:22
Kuna Outlaw klassis on sõitjaid vähe, siis on huvi korral võimalik täna kuni 20.00ni sinna veel registreerida.

Tuletan meelde, et täna õhtuks peavad osavõtatusud ka makstud olema.
Kes ei saa mingil põhjusel õigel ajal ülekannet tehtud, see võtku minuga ühendust.
indro

 postitati 19.05.08 12:08
Võistlus on nüüd EAL-s registreeritud, lingi juhendile leiab esimesest postitusest.
Lisan juurde veel niipalju, et võistlussõiduki hooldeauto on ettenähtud vaid Outlaw klassis võistlejatele.
indro

 postitati 12.05.08 20:52
Korrastasin teemat, juba vastuse saanud postitused tõstsin siit ära. Mis Audi A8 Langi 6.0 W12 mootoriga puudutab, siis paigutame ta see võistlus ikkagi C-klassi. Kui ta suudab tõesti Fretsile vaid tagatulesid näidata, küll siis järgmine võistlus on juba D-klassis.
veekaheksa

 postitati 12.05.08 20:45
No ikka. Rahvale peab leiba ja sõud tegema. W12 on kindlasti tutvustamist väärt tehnika.
indro

 postitati 06.05.08 09:38
Tsitaat:
Algselt postitas: ranz
Sellisel tingimusel paluks tehniline teha peale alasse sissesõitu kus kõik saavad masina tühjaks tõsta. Loomulik on ju see, et kaasa võetakse kasvõi istumis toolid, lisaks võibolt grill, paljud ka võtmeid ja muid tööriistu. Pole nagu eriti lõbus kohale jõudes aiataga masinat tühjaks tõsta ning siis need ükshaaval pärast väravast sisse vedada.

Hetkel ongi plaan selline, et tehniline kontroll toimub tavapärase sissesõidu värava asemel hoopis boksialas.
ranz

 postitati 05.05.08 06:53
Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Lisaks pange omale kõrva taha, et hetkel, kui ülevaataja kontrollib teie varustust ja autot, peab masin vastama võistlustingimustele! Seega auto pudi-padist tühjaks.

Sellisel tingimusel paluks tehniline teha peale alasse sissesõitu kus kõik saavad masina tühjaks tõsta. Loomulik on ju see, et kaasa võetakse kasvõi istumis toolid, lisaks võibolt grill, paljud ka võtmeid ja muid tööriistu. Pole nagu eriti lõbus kohale jõudes aiataga masinat tühjaks tõsta ning siis need ükshaaval pärast väravast sisse vedada.
Maku

 postitati 04.05.08 19:36
Ei hakka copy/paste tegema, TEHNILISTE nõuetega saate tutvuda SIIN.

Omalt poolt ütlen nii palju, et tulge varem kohale. Vastasel juhul venib see rivi jälle maru pikaks. Võistlejad, panen teile südamele, et leiaksite korraliku kaitsekiivri! Eelmise aasta tihedaimad märkused läksid rehvide, aku kinnituste ja kiivrite suunas. Lisaks pange omale kõrva taha, et hetkel, kui ülevaataja kontrollib teie varustust ja autot, peab masin vastama võistlustingimustele! Seega auto pudi-padist tühjaks. Mis ülejäänud tingimusi puudutab, siis vaadake eelneval õhtul oma masin ja varustus kriitilise pilguga üle, et järgneval päeval ei peaks tühjalt koju sõitma. Täie tõsidusega, see aasta me ei tee allahindlusi! Meie eesmärk ei ole teid koju saata, vaid tagada teie ja teiste võistlejate ning pealtvaatajate ohutus.

Marko
indro

 postitati 04.05.08 10:20

    ÜLDISED REEGLID

  • Mistahes viisil ohtlikult käituvad võistlejad ja muude kohalviibivate sõidukite juhid ning võistleja meeskonna liikmed kuuluvad diskvalifitseerimisele võistluselt ja/või võistluspaigast füüsilisele eemaldamisele.

  • Üldine kiiruse piirang väljaspool võistlusrada on 50 km/h ja bokside piirkonnas on kiiruse piirang 30 km/h.

  • Bokside piirkonnas juhindutakse manööverdamisel parema käe reeglist.

  • Kiirendusrajal vastupidises suunas sõitmine tähendab kohest diskvalifitseerimist.


    ENNE STARTI

  • Stardirivis oodates ole rahulik ja ära tee rumalusi (rehvide soojendamine, vajaduseta kiirendamine, jms.). Oota kohtuniku märguannet, et siseneda stardi-alasse!

  • Kui pre-starter tõstab käed horisontaalselt külgedele, võid teha burnouti ja sõita starterini. Seejärel jää rahulikult stardiluba ootama.

  • Kui starter tõstab käed pea kohal risti, siis on võistlus ajutiselt katkestatud. Sel juhul seiska mootor ja jää sõidukisse ootama edasisi korraldusi.


    START

  • Kui starter näitab kätega foori poole, tohid sõita stardijoonele ja alustada STAGE'imisega.

  • Stardijoonele minnes esmalt jälgid PRESTAGE-tulesid. Kui need on süttinud, siis sõida veel ca. 15 cm edasi, kuni süttib STAGE ja seejärel jää starti ootama. Peale seda, kui mõlemad sõidukid on stage'inud, antakse start lähisekundite jooksul.

  • Peale pre-stage'imist on kaasvõistleja suhtes viisakas ära oodata, kuni ka tema on pre-stage'inud ja alles siis lõplikult stageda. Kohene lõplik stage'imine on ebaviisakas ja amatöörlik ning seda peaks kindlasti vältima.

  • Stardis olles fikseeri kindlalt oma sõiduk paigale; kui enne starti vajud kasvõi kogemata üle stardijoone, siis see tähendab automaatselt punast tuld. Eliminatoris tähendab punane tuli automaatselt kaotust.

  • Kui sul tekkib kahtlus oma stardi korrektsuses või sa näed enda ja/või kaasvõistleja fooris punast tuld, siis alusta kindlasti sõitu ning sõida rada lõpuni läbi - aja saad sa kirja ka vaatamata punasele tulele.


    SÕIT

  • Sõida kindlalt oma rajal, mitte kunagi ei tohi väljuda kogu distantsi vältel oma rajalt.

  • Kui auto muutub rajapeal liikumisvõimetuks, siis kutsu abi. Ära hakka ise autot suvalises suunas lükkama.


    PEALE SÕITU

  • Peale sõitu pidurda rahulikult hoog maha, ära tee peale finishit äkkpidurdust.

  • Tagasipöörde peab sooritama kõigepealt vasaku raja võistleja ning seejärel parema raja võistleja.

  • Tagasisõiduteel ära sõida kunagi kiireimini kui 50 km/h. Tagasisõiduteel kihutajaid ootab kohene võistluselt diskvalifitseerimine.

  • Tagasipöördel ja tagasisõidul kasuta kindlasti suunamärguannet andmaks aegsasti kaasvõistlejale oma kavatsetavatest manöövritest märku.

indro

 postitati 04.05.08 10:15

    MIS ON BRACKET?

  • Bracket võistlus koosneb ajasõitudest ja eliminaatorist.

  • Ajasõitude paremusjärjestus määratakse reaktsiooniaegade põhjal. 0.000 või lähim aeg on esimene jne.

  • Kõik ajasõitudes aktsepteeritava aja/stardi saanud pääsevad eliminaatorisse.

  • Eliminaatoris starditakse paari kaupa ja kummagi võistleja dial-in vahe määrab nende omavahelise handycap-i.

  • Eliminaator sõidetakse dial-in-ide vahemikus 13.50 ja 19.00.

  • Võistleja dial-in on eeltoodud piirides vabalt valitav.

  • Kui sõiduk kulgeb kiiremini, kui 13.50, siis võistleja diskfalifitseeritakse ja eemaldatakse võistlustelt.

  • Kui võistleja on aeglasem, kui 19.00, siis ta kvalifitseerub võistlusele (võistluse dial-in ei tohi olla suurem kui 19.00).

  • Kui mõlemad võistlejad sõidavad dial-in-ist aeglasemalt, pääseb edasi finišijoone esimesena ületanu.

  • Kui üks võistlejatest sõidab oma dial-in-ist kiiremini, on ta automaatselt kaotanud

  • Kui mõlemad võistlejad sõidavad dial-in-ist kiiremini tuhandiksekundi pealt sama ajaga, siis läheb edasi esimesena finišisse jõudnu.

  • Kui mõlemad võistlejad sõidavad oma dial-in-idest kiiremini, siis läheb edasi see, kelle aeg on oma dial-in-ile lähemal.

  • Kui üks võistleja teeb valestardi ja teine sõidab oma dial-in-ist kiiremini, siis pääseb edasi dial-in-ist kiiremini sõitnud võistleja.

indro

 postitati 30.04.08 11:41
Kevad on käes ja algab eelregistreerimine tavapärasele AC Drag 2008 Kevad võistlusele.
Kogu vajaliku info leiab: http://www.drag.audiclub.ee/ leheküljelt. Võistlus on registreeritud nr. 44/D all EAL-s, juhendi leiab siit.

Kuna A-klass vaevles juba mitmendat hooaega osavõtjate puuduses, siis otsustasime selle klassi ära kaotada. Juurde tuleb uue klassina bracket ja kevadisel üritusel on see rohkem testimiseks mõeldud. Vana A-klassi autot omavaid võistlejaid ei ole unustatud, see ongi võimalus teile. Bracketis nimelt ei ole auto võimsus tähtis, peamine on võtta hea reaktsiooni aeg ja sõita võimalikult täpselt oma valitud dial-ini.

Kohapeal on olemas toitlustaja, WC-d ja muu vajalik.


VÕISTLUSKLASSID

Bracket (Audid mille dial-in jääb vahemikku 13.50 - 19.00 sekundit)
B (kuni 3000 cm³ vabalthingavad bensiinimootrid ja kuni 2500 cm³ diiselmootorid)
C (3000 cm³ ja üle) (3.6, 4.2, 10vT ja 1.8T 20v)
D (2.2 20vT, 2.7 BiT, V8 BiT ja 2.0T (S3) v.a Outlaw klassi kuuluvad)
E (Outlaw) - Audid mille ET on 12.0 sekundit või alla selle. Muud marki sõiduautode lubamine antud klassi on kokkuleppel korraldajaga.


OSAVÕTUTASU JA PEALTVAATAJA PILET

Osavõtutasu on 175.- krooni Audidele (k.a Outlaw klassis) ja teistele 300.- krooni, see sisaldab võistleja ja ühe tiimiliikme tasuta sisenemise lennuväljale. Pilet pealtvaatajale maksab 50.- krooni, alla 12 aastased saavad üritusele tasuta.


AUHINNAD

Klassi võitjat autasustatakse diplomi ja karikaga, teise ja kolmanda koha saavutanuid diplomiga. Lisaks autasustatakse võitjaid auhindadega ürituse toetajatelt. Eriauhinna ja diplomiga autasutatakse kiireimat naisvõistlejat.


AJAKAVA

30.04.2008 kuni 22.05.2008 kell 24.00
Võistlejate eelregistreerimine

24.05.2008

10.30 - 12.00 lõppregistreerimine ja tehniline kontroll
12.45 - 13.00 võistlejate koosolek
13.00 - 15.00 ajasõidud
15.00 - 15.30 finaalsõitude ettevalmistus
15.30 - 17.30 eliminaatorid/finaalid
18.00 - autasustamine


EELREGISTREERUNUD VÕISTLEJAD

Bracket
1. Eero Kaur - Audi S2 - 2226cm³ - 220hj - 13.6 (parim ET) - makstud
2. Mark Meikas - Audi 100 Avant - 1984cm³ - 136hj - 17.3 (parim ET)
3. Siim Siimson - Audi 80 - 2226cm³ - 220hj - 14.4 (parim ET) - makstud
4. Janek Kurg - Audi 80 - 1984cm³ - 136hj - 16.5 (parim ET) - makstud
5. Tanel Nõmm - Audi A4 - 1781cm³ - 150+hj - 15.5 (parim ET) - makstud
6. Markus Mänd - Audi Coupe - 2309cm³ - 136hj - makstud
7. Marko Vaiksalu - Audi Coupe - 2309cm³ - 136hj - makstud
8. Lauri Telling - Audi A4 - 1798cm³ - 160hj - makstud
9. Siim Pettai - Audi A3 - 1781cm³ - 125+hj - makstud
10. Karel Kaldoja - Audi S3 - 1781cm³ - 210hj - makstud
11. Toomas Husu - Audi S4 - 2226cm³ - 230hj - 13.7 (parim ET) - makstud
12. Kaspar Viik - Audi A8 - 4172cm³ - 310hj - makstud
13. Matis Kõverik - Audi Coupe - 1998cm³ - 156hj - 17.0 (parim ET) - makstud
14. Viljar Saks - Audi S2 - 2226cm³ - 220hj - makstud


B - Klass
1. Rene Johanson - Audi Coupe - 2771cm³ - 174hj - 15.3 (parim ET) - makstud
2. Tarmo Sergo - Audi Coupe - 2771cm³ - 174hj - makstud
3. Ahto Kruus - Audi 90 - 2309cm³ - 167hj - 15.1 (parim ET) - makstud
4. Rene Puhk - Audi A4 - 2771cm³ - 174hj - makstud
5. Rainer Puhmas - Audi Coupe - 2309cm³ - 133+hj - 15.5 (parim ET) - makstud
6. Rain Raudsepp - Audi 90 - 2309cm³ - 170hj - 18.2 (parim ET) - makstud

C - Klass
1. Fred Poom - Audi S3 - 1781cm³ - 350hj - makstud
2. Mart Pere - Audi TT - 1781cm³ - 225+hj - 14.1 (parim ET) - makstud
3. Ville Vellend - Audi A8L - 5998cm³ - 450hj - makstud
4. Mihkel Hein - Audi A8 - 4172cm³ - 300hj - makstud
5. Heiki Eelma - Audi 80 - 2144cm³ - 182hj - makstud
6. Tarmo Telling - Audi A4 - 1984 cm³ - 220hj - 14.5 (parim ET) - makstud
7. Uko Lilleorg - Audi S6 - 4172cm³ - 290hj

D - Klass
1. Taavi Ilvest - Audi S4 - 2226cm³ - 315hj - 13.9 (parim ET) - makstud
2. Taago Mõttus - Audi S2 - 2226cm³ - 220hj - 13.3 (parim ET) - makstud
3. Marje Salumets - Audi Coupe - 2226cm³ - 220hj - makstud
4. Rando Nõmm - Audi S2 - 2226cm³ - 220hj - 13.0 (parim ET) - makstud
5. Peeter Kaera - Audi RS4 - 2671cm³ - 450hj - 12.6 (parim ET) - makstud
6. Rommi Unt - Audi S4 Avant - 2671cm³ - 265+hj - 13.3 (parim ET) - makstud
7. Henrik Andresen - Audi 200 - 2226cm³ - 220+hj - 12.5 (parim ET)
8. Ken Kasch - Audi S6 - 2226cm³ - 380hj - 12.3 (parim ET) - makstud
9. Indrek Raag - Audi 200 - 2226cm³ - 220+hj - makstud
10. Erkki Vinn - Audi S4 - 2671cm³ - 265hj - makstud
11. Argo Erikson - Audi 200 - 2226cm³ - 230+hj - makstud
12. Sander Kask - Audi S6 - 4172cm³ - 290hj+nitro - 13.2 (parim ET) - makstud
13. Meelis Kahar - Audi S2 - 2226cm³ - 220hj - makstud
14. Mati Põld - Audi S6 Avant - 2226cm³ - 230hj - 13.0 (parim ET)
15. Neno Sõmmer - Audi S2 - 2226cm³ - 230+hj - makstud
16. Kaspar Seppel - Audi S4 Avant - 2226cm3 - 230+hj - makstud
17. Kersti Ehrlich - Audi S2 - 2226cm³ - 220hj - makstud
18. Inga Lipp - Audi S2 Avant - 2226cm³ - 220hj - makstud
19. Ülar Härm - Audi 200 Avant - 2226cm³ - 220hj - 13.4 (parim ET) - makstud
20. Arne Valge - Audi RS4 - 2671cm³ - 420hj - 12.4 (parim ET)


E (Outlaw) - Klass
1. Henri Puhmas - Audi 90 - 2226cm³ - 300+hj - 11.9 (parim ET) - makstud
2. Lauri Soots - Bmw 323 - 2300cm³ - 300hj - 12.9 (parim ET)
3. Jaanika Topkin - Lancia Delta - 1995cm³ - 186+hj - makstud
4. Andres Sarapuu - Audi S4 Avant - 2226cm³ - 550hj - 13.4 (parim ET) - makstud
5. Jane Melts - Mercedes-Benz C32 AMG - 3200cm³ - 446hj - 12.7 (parim ET)

Maksnute andmed seisuga 23.05, kell: 18.00

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 75.1% - SQL: 24.9%]