Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Sees
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
juks11

 postitati 08.09.07 16:49
Kuhu klassi 6,0 A8 läheks, saaksin selle kah ehk kohale!?
turbo

 postitati 08.09.07 12:33
Kui kellegil küüti Tallinn-Haapsalu-Tallinn vaja, siis minu autos 2 kohta vaba.
Stardin Tallinnast kell 10.30 ja tagasi ürituse lõppedes. (tagasisõidu kohta garantiid ei anna :P) .
janxs

 postitati 08.09.07 12:20
Tsitaat:
Algselt postitas: pprz
Kui keegi ei saanud aru, mis homme tegelikult toimuma peaks :)
Pilt kohe poole selgem.:P
pprz

 postitati 08.09.07 11:28
Kui keegi ei saanud aru, mis homme tegelikult toimuma peaks :)
tarmo

 postitati 08.09.07 09:10
Tsitaat:
Algselt postitas: janxs
Kuidas A-klassi sõidud toimuvad?Tahaks võistelda,mitte kohe diplomit vastu võtta.


ülevaltpoolt lugeda ei viitsi?
on ju 3 sõitjat
tulemuse pead kirja saama, muidu ei saa diplomit
janxs

 postitati 08.09.07 09:09
Tsitaat:
Kas A-Klass jääbki nii või jätame selle üldse ära? Eliminaator nõuab minimaalselt 3 osalejat!
Kõigil A-klassi sobivat autot omavatel on hetke seisuga I, II või III koht osalemise puhul garanteeritud.
Kuidas A-klassi sõidud toimuvad?Tahaks võistelda,mitte kohe diplomit vastu võtta.
retspets

 postitati 08.09.07 08:44
väga hea.
indro

 postitati 08.09.07 08:40
Tsitaat:
Algselt postitas: retspets
kas kohapeal ei saa osavõturaha maksta?
pole aega olnud siin netis käia aga sõita ikka tahaks. registreerunud ju olen?

ei tahaks nagu Tartust Haapsallu niisama ka sõita kui võistelda ei saa.

SIIN mitte käimine ei tohiks küll maksmist kuidagi mõjutada. Kõikidele registreerimismailidele saadeti automaatselt ka vastus kuhu osavõtutasu kanda. Aga olgu, lisan listi et maksad kohapeal.
retspets

 postitati 08.09.07 08:19
kas kohapeal ei saa osavõturaha maksta?
pole aega olnud siin netis käia aga sõita ikka tahaks. registreerunud ju olen?

ei tahaks nagu Tartust Haapsallu niisama ka sõita kui võistelda ei saa.
MaQQu

 postitati 07.09.07 10:54
Kas tõesti ei leidu terve Audiklubi peale rohkem kui 2 A klassi masinat?

Kolmandale registreerijale on ju auhinnaline koht kindel !

Lisaks tuletan meelde kurba tõsiasja, et minimaalne osavõtjate arv eliminaatoris on 3 !
indro

 postitati 07.09.07 06:55
On viimane aeg asuda osavõtutasusi üle kandma, täna õhtuks peab raha arvel olema.

Kuna alati on neid kes võistlusest osa ei võta aga soovivad ühe-kaks sõitu proovimise mõttes teha, siis seekord on selleks väikeste mööndustega võimalus olemas. Anname sellise võimaluse kuni viiele autole ja maksimaalselt kahe sõidu tegemiseks enne ametliku osa algust. Huvilistel tuleb saata nagu ka teistel nõutud andmetega mail ja 10.30 - 12.00 vahel kohal olla tehniliseks kontrolliks.

Kohapeal tuleb osta pealtvaatajapilet ja maksta vastavalt sõitude arvule kas 50.- (üks sõit) või 100.- (kaks sõitu) krooni.
indro

 postitati 06.09.07 20:17
Tsitaat:
Algselt postitas: S4BiT
Kas sellel üritusel ka otseülekanne kusagilt ?
Ei ole ja ei ole hetkel ka plaanis midagi sellist pakkuma hakata.
S4BiT

 postitati 06.09.07 20:02
Kas sellel üritusel ka otseülekanne kusagilt ?
indro

 postitati 05.09.07 21:09
Natukene vähem kui 13 tundi on jäänud võistlusele registreerimise lõpuni.
Osavõtasud kandke ka palun ära kellel see siianii tegemata.

Kas A-Klass jääbki nii või jätame selle üldse ära? Eliminaator nõuab minimaalselt 3 osalejat!
Kõigil A-klassi sobivat autot omavatel on hetke seisuga I, II või III koht osalemise puhul garanteeritud.
Maku

 postitati 03.09.07 15:54
Võistlejad, panen teile südamele, et vaataksite oma auto enne võistlust kriitilise pilguga üle, et see tehnilistele nõuetele vastaks. Midagi ülearust me ei nõua.

1. Auto peab olema registreeritud tänavasõiduks ja tehnilises passis peab olema märge kehtiva riikliku tehnoülevaatuse kohta.
2. Kontrollitakse roolimehhanismi, pidureid, rehve, amortisaatoreid, vedelikulekkeid, juhi turvavööd, aku- ja kapotikinnitust.
3. Auto mootoriruumis, salongis ja pakiruumis ei tohi olla lahtiseid esemeid.



Lisaks üldreeglid:

1. Võistleja peab omama kehtivat juhiluba, seda kontrollitakse lõppregistreerimise ja tehnilise kontrolli käigus.
2. Võistlejate koosolekust osavõtt on kohustuslik.
3. Iga autoga tohib osaleda vaid üks võistleja ja iga võistleja tohib osaleda vaid ühe autoga ja ühes klassis.
4. Võistlussõidu ajal ei tohi autos viibida kaasreisijaid. Auto aknad peavad olema suletud, juhil turvavöö kinnitatud ning peas peab olema kaitsekiiver. Ilma kaitsekiivrita starti ei lubata. Lubatud on kasutada vaid moto- või autokiivreid.
5. Võistlusala (kiirendus ja pidurdusrada) väliselt kehtib kiiruspiirang 30 km/h. Võistleja, kes seda silmnähtavalt ületab ja/või tekitab ohuolukordi, diskvalifitseeritakse ilma ette hoiatamata.



Kohtumiseni võistlustel!
indro

 postitati 02.09.07 16:35
See kui kiiresti keegi manteel sõidab või palju ta kiirust ületab on igaühe südametunnistuse asi. Kiiver on sellistel võistlustel nõutav ja olenemata klassist ei hakka me selles osas mingeid mööndusi tegema.
Maku

 postitati 31.08.07 14:02
Mis kiivrit puudutab, siis seekord ei pääse rajale "fun" kiivrid a´la Salvo munakoored. Kiiver on peas asja pärast - see peab kaitsma sinu pead!
tarmo

 postitati 31.08.07 13:24
Tsitaat:
Algselt postitas: aixx
Minu jaoks isiklikult on probleem seekord kiivri nõue(ei viitsi endale osta, et seda 12korda aastas kasutada)- paljud meist sõidavad maanteel ka tihti kiiremini kui selle 400m saavutab ja ikka ilma kiivrita. ABC klassi masinad ju 99% igapäevased sõidukid seega midagi see kiiver ei tohiks mõjutada ja EAL litsentsiga sõitjad ka nende hulgas ilmselt pole.


kiivrit on meil ammu nõutud ja nõutakse ka edaspidi.
see teema ei kuulu arutamisele.
kui omal kiivrit ei ole, siis laena mõne tuttava rallisõitja või tsiklimehe käest üheks päevaks.
indro

 postitati 31.08.07 10:54
Kas rohkem Dragi huvilisi meil klubis polegi? Tundub nii, et A-klassi võib varsti vist üldse ära kaotada ja ega B ning C klassis seis eriti parem ole. Kui asi nii jätkub, siis järgmine aasta vist pole enam mõtet sügis dragi üldse korraldada.

Karikad, diplomid ja eriauhinnad toetajatelt on ka seekord olemas. Samuti peetakse meeles kiireimat naist ja kokkulepet veel pole aga loodetavasti ka parima reaktsiooniaja saavutanut eliminaatoris.

Tomi Paavola, Jyrki Repo ja punase S2 võistlusele tulek on nüüd kindel, eilse seisuga on piletid ostetud.
Lisan veel niipalju, et eelmisel reedel sõitis sama auto Soomes 10.145 aja.
indro

 postitati 28.08.07 08:14
Julgemalt registreerima, võistluse olemus on ikka sama nagu koguaeg on olnud. EAL-s võistluse registreerimine, tehniline kontroll ja muu selline on paratamatus - areneda tuleb. Autod muutuvad ka koguaeg kiiremaks ja turvalisusele tuleb rohkem rõhku panna.

AC Drag on ja jääb peamiselt Eesti Audi Klubi liikmetele mõeldud ürituseks. Outlaw klassi teist marki sõidukeid oleme sunnitud võtma peamiselt suurenenud eelarve pärast.
indro

 postitati 05.08.07 18:26
Kogu vajaliku info leiab: http://www.drag.audiclub.ee/ leheküljelt.

Publikumagnetina on üritusele tulemas ka eelmisest sügisest tuttav punane Audi S2 Tomi Paavola juhtimisel. 9. Septembriks peaks antud autol olema ei rohkem ega vähem kui 1000hj. Kuna selliste publikumagnetite siia toomine nõuab eelarvest oma osa, siis olime sunnitud sisse viima ka pealtvaatajatele piletiraha.

Kohapeal on olemas toitlustaja, helitehnika ja ka wc-d.


Võistlusklassid:

A (kuni 2000 cm³, vabalthingavad)
B (kuni 3000 cm³ vabalthingavad bensiinimootrid ja kuni 2500 cm³ diiselmootorid)
C (3000 cm³ ja üle) (3.6, 4.2, 10vT ja 1.8T 20v)
D (2.2 20vT, 2.7 BiT ja V8 BiT v.a Outlaw klassi kuuluvad)
E (Outlaw) - Audid mille ET on 12.0 sekundit või alla selle. Muud marki sõiduautode lubamine antud klassi on kokkuleppel korraldajaga.


Ajakava:

23.08.2007 kuni 06.09.2007 kell 24.00
Võistlejate eelregistreerimine

09.09.2007

10.30 - 12.00 lõppregistreerimine ja tehniline kontroll
12.45 - 13.00 võistlejate koosolek
13.00 - 14.30 ajasõidud
14.30 - 15.00 finaalsõitude ettevalmistus
15.00 - 17.00 eliminaatorid/finaalid
17.30 - autasustamine


EELREGISTREERUNUD VÕISTLEJAD

A - Klass
1. Mark Meikas - Audi 100 Avant - 140hj - fwd. - MAKSTUD
2. Janek Kurg - Audi 80 - 137hj - 4wd. - MAKSTUD
3. Silver Annimäe - Audi Coupe - 116hj - fwd. - MAKSTUD

B - Klass
1. Rene Johanson - Audi Coupe - 174hj - 4wd. - MAKSTUD
2. Andres Kruusimaa - Audi A4 Avant - 193hj - 4wd. - MAKSTUD
3. Raido Arro - Audi A6 Avant - 193hj - 4wd. - MAKSTUD
4. Erko Vaht - Audi 80 - 174hj - fwd. - MAKSTUD
5. Ahto Kruus - Audi 90 - 167hj - 4wd. - MAKSTUD
6. Janek Kuusikmaa - Audi Coupe - 167hj - 4wd. - MAKSTUD
7. Siim Ridbeck - Audi Coupe - 170hj - fwd. - MAKSTUD
8. Rainer Puhmas - Audi Coupe - 133hj - fwd. - MAKSTUD
9. Herli Koort - Audi A6 - 220hj - 4wd?. - MAKSTUD

C - Klass
1. Tanel Nõmm - Audi A4 - 197hj - 4wd. - MAKSTUD
2. Sergei Benko - Audi S6+ Avant - 320hj - 4wd. - MAKSTUD
3. Britt Häidrits - Audi TT - 225+hj - 4wd. - MAKSTUD
4. Tarmo Telling - Audi S3 - 266hj - 4wd. - MAKSTUD
5. Argo Erikson - Audi 200 Avant - 183hj - 4wd. - MAKSTUD
6. Raul Kirt - Audi A8 Lang - 335hj - 4wd.
7. Margus Salo - Audi A6 - 300hj - 4wd.

D - Klass
1. Vaniko Reiles - Audi RS2 - 315hj - 4wd. - MAKSTUD
2. Tiivo Kallas - Audi 200 - 300+hj - 4wd. - MAKSTUD
3. Henrik Andresen - Audi 200 - 350hj - 4wd. - MAKSTUD
4. Rommi Unt - Audi S4 Avant - 265+hj - 4wd. - MAKSTUD
5. Henri Puhmas - Audi 200 Avant - 300+hj - 4wd. - MAKSTUD
6. Lauri Milvek - Audi S2 - 220hj - 4wd. - MAKSTUD
7. Arno Kaunissaar - Audi S6 - 230hj - 4wd. - MAKSTUD
8. Peeter Tammoja - Audi S2 - 220hj - 4wd.
9. Risto Sauväli - Audi S6 - 230hj - 4wd. - MAKSTUD
10. Peeter Kaera - Audi RS4 - 380+hj - 4wd. - MAKSTUD
11. Rando Nõmm - Audi S2 - 220hj - 4wd. - MAKSTUD
12. Ülar Härm - Audi 200 - 272hj - 4wd. - MAKSTUD
13. Erkki Vinn - Audi S4 Avant - 265+hj - 4wd. - MAKSTUD
14. Ivo Soldan - Audi 200 - 220+hj - 4wd. - MAKSTUD
15. Mairo Vaheoja - Audi S4 - 220hj - 4wd. - MAKSTUD
16. Andres Aas - Audi RS2 - 315hj - 4wd. - MAKSTUD
17. Marek Potti - Audi S2 - 220+hj - 4wd. - MAKSTUD
18. Roman Kuura - Audi S6 - 230hj - 4wd. - MAKSTUD
19. Eero Kaur - Audi S2 - 220+hj - 4wd. - MAKSTUD
20. Aivar Nöps - Audi RS2 - 315hj - 4wd.
21. Marili Mugamäe - Audi S4 - 250hj - 4wd. - MAKSTUD
22. Reimo Jaakson - Audi 200 - 220hj - 4wd. - MAKSTUD
23. Toomas Husu - Audi S4 - 220+hj - 4wd. - MAKSTUD

E (Outlaw) - Klass
1. Toomas Tammsalu - VW New Beetle - 400hj - fwd. - MAKSTUD
2. Jevgeni Bulankin - Nissan 200SX - 300+hj - rwd. - MAKSTUD
3. Viljar Mäesepp - Nissan 300ZX - 750hj - rwd. - MAKSTUD
4. Ain Veemees - Toyota Celica - 300hj - 4wd. - MAKSTUD
5. Markel Voit - Toyota Supra - 280+hj - rwd. - MAKSTUD
6. Juhani Kautto - Audi RS6 - 700+hj - 4wd. - MAKSTUD
7. Tomi Paavola - Audi S2 - 1000?hj - 4wd. - MAKSTUD
8. Fred Vali - Chevrolet Camaro Z28 - 500+hj - rwd. - MAKSTUD
9. Alari Hunt - Chevrolet Corvette - 500+hj - rwd. - MAKSTUD

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 71.2% - SQL: 28.8%]