Teema ülevaade |
AudiQuattro
|
postitati 27.08.03 12:53 |
...
|
prr
|
postitati 08.08.03 11:35 |
Tähelepanu!
Palun kõiki, kes tulevad 16. augustil võistlema, ennast ära regada. Soome ja Läti/Leedu kolleegid muidu vaatavad, et ei tulegi rahvast
|
quattromees
|
postitati 01.08.03 17:52 |
Tsitaat: | Tsitaat: | Tsitaat: | Esialgne postitaja päkapikk
|
Kysimargi alla vòiks aga seada mòttekuse vòistlema minna tehniliselt mittekorras autoga!
|
Vat see natuke suhtumise küsimus, need üritused ikkagi ka inimestele kes on endale auto soetanud ja nüüd tahavad sellega sõitma õppida. NB! ja ei tee
seda tänaval. OK! kindlasti mõned seal ka võistlevad - aga et keegi saab seal s..a aja on ainult kiiduväärt, inimesed tulevad ja saavad aru OMA
TEHNIKA ja oskuste tasemest ja võibolla pärast seda mõtlevad kuidas ühte või teist parandada. |
Tuleb tunnistada, et jutt Sul jumala òige! Mis puutub yritusest osavòttu ja vòimsa auto vòimete proovilepanekut, siis kiitus igale osavòtjale!
Haapsalus arritas mind kommentaatori terav kriitika audide oodatust kehvema esinemise eest. Ja oodanuks tòesti rohkem, aga kui tehnilised probleemid, mis siis ikka...
|
päkapikk
|
postitati 01.08.03 08:00 |
Tsitaat: |
Kysimargi alla vòiks aga seada mòttekuse vòistlema minna tehniliselt mittekorras autoga!
|
Vat see natuke suhtumise küsimus, need üritused ikkagi ka inimestele kes on endale auto soetanud ja nüüd tahavad sellega sõitma õppida. NB! ja ei tee
seda tänaval. OK! kindlasti mõned seal ka võistlevad - aga et keegi saab seal s..a aja on ainult kiiduväärt, inimesed tulevad ja saavad aru OMA
TEHNIKA ja oskuste tasemest ja võibolla pärast seda mõtlevad kuidas ühte või teist parandada.
|
quattromees
|
postitati 30.07.03 18:05 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja peep
S4 oli tehniline probleem, kat umbes. RS4 probleemi ma ei tea aga midagi seal oli, kuna see masin oleks pidanuid 6-7 kmh kiirem olema.
Ma ei saa aru sellise jutu mõttest, et üks auto sõitis "fantastiliselt" ja teine "oli pehmelt öeldes nutune" kui kirjutaja ise nendest autodest
konkreetselt midagi ei tea. Võib-olla oli hoopis vastupidi - selle S6 tulemus oli "pehmelt öeldes nutune", arvestades mis modifikatsioone seal
tehtud oli ja palju raha kulutatud ja S4 tulemus "fantastiline" arvestades, et see sõideti välja umbe läinud katalüsaatoriga.
Kõik on suhteline... |
Tòsi, NEIST autodest KONKREETSELT ma tòesti midagi ei tea. Kysimargi alla vòiks aga seada mòttekuse vòistlema minna tehniliselt mittekorras autoga! S6
tulemust pidasin "fantastiliseks" kuna tulemus parem kui stock, S4 ja RS4 aga kehvem, seega kiitvaid sònu polnud nagu pòhjust kasutada...
Nòustun òelduga: Kòik on suhteline!
|
peep
|
postitati 28.07.03 20:39 |
S4 oli tehniline probleem, kat umbes. RS4 probleemi ma ei tea aga midagi seal oli, kuna see masin oleks pidanuid 6-7 kmh kiirem olema.
Ma ei saa aru sellise jutu mõttest, et üks auto sõitis "fantastiliselt" ja teine "oli pehmelt öeldes nutune" kui kirjutaja ise nendest autodest
konkreetselt midagi ei tea. Võib-olla oli hoopis vastupidi - selle S6 tulemus oli "pehmelt öeldes nutune", arvestades mis modifikatsioone seal
tehtud oli ja palju raha kulutatud ja S4 tulemus "fantastiline" arvestades, et see sõideti välja umbe läinud katalüsaatoriga.
Kõik on suhteline...
|
quattromees
|
postitati 28.07.03 17:36 |
2.2-ne S6 paugutas tòesti fantastiliselt! Seda nòrgem tundus RS4 ja S4 poolt valjasòidetud kiirus. Eriti S4 kiirus pehmelt òeldes nutune. Ca 190 km/h
naidanud Honda Civic 1.6 VETEC ehk ei olnud ometi stock???
Klubiliikme Ur666 poolt valja sòidetud 172km/h igapaevaliikuri Mitsu Galandiga kuni 2-l klassis oli ok.
|
Reix
|
postitati 28.07.03 16:23 |
See, et ta vahepeal viletsamini sõitis oli vist ikka pigem selle tihendi viga, mis oli istme seljatoe ja rooli vahel...
Aga jõudu tal on jah. Huvitav, kui kaua ta ka sedasi kestab...
irw, see "tihend" on hea kild
|
päkapikk
|
postitati 28.07.03 15:12 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja Silwer
See, et ta vahepeal viletsamini sõitis oli vist ikka pigem selle tihendi viga, mis oli istme seljatoe ja rooli vahel...
|
tegelase enda sõnade järgi läks esimene katse ebaõnnestunud 3-4 käigu vahetuse nahka, teist ei tea.
|
Silwer
|
postitati 28.07.03 10:35 |
See, et ta vahepeal viletsamini sõitis oli vist ikka pigem selle tihendi viga, mis oli istme seljatoe ja rooli vahel...
Aga jõudu tal on jah. Huvitav, kui kaua ta ka sedasi kestab...
|
peep
|
postitati 28.07.03 10:30 |
Kui alumine ots kestab siis polegi turboautol mõtet hakata rauda viilima/vahetama. Tal ilmselt mingid probleemid olid, kuna 3 katsest 2 olid oluliselt
nõrgemad. Aga, et sellise telliskivi aerodünaamikat omava kere ja neliveoga nii kiiresti sõita, peab ikka kövasti jöudu olema.
|
ICE
|
postitati 28.07.03 10:29 |
Pidi olema 500+ jõudu, kus on tõde, seda ei tea. Kes aga teab on Kaimo ja kindlasti Eero.
|
Silwer
|
postitati 28.07.03 10:15 |
Laki auto teema. Suur turbo, isetehtud väljalase, progetav aju, suuremad pihustid, suur intercooler, korralik Blow off klapp, vähe parem sidur.
Mootorit seest ei ole minu teada ümber tehtud.
|
peep
|
postitati 28.07.03 10:02 |
Päris mitu kiiret Audit oli joonel, tulemused jäid:
S6 2,2T 222 kmh
RS4 210,1
S6 4,2 198,3
S4 2,7T 181,8
Kas keegi täpsemalt teab mida selle kiireima S6 tehnikaga tehtud on ? Olevat Soomes mingeid ulme nr. dünonud mis ilmselt ka tõele vastavad. Stockist
on asi igatahes kaugel.
|
ur666
|
postitati 27.07.03 22:52 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja tarts
tuleb ilmselt selle aasta kõige kõvem kiirendus, soovitan ka soojalt! | nii mõnigi ac liige oli reganud end kuid vähesed jõudsid
.......
|
Lebo
|
postitati 25.07.03 16:09 |
Kodu ligida, peab minema vist vaatama.
|
tarts
|
postitati 17.07.03 09:16 |
tuleb ilmselt selle aasta kõige kõvem kiirendus, soovitan ka soojalt!
|
prr
|
postitati 16.07.03 00:43 |
olete oodatud!
www.dragracing.ee/haapsalu
|